deel 9

41 5 0
                                    

"Wauw, wat heb jij een grote kamer!" zei ik tegen Robbie. "Dankjewel Matthyas! Dat is heel aardig." Zei Robbie tegen mij. "Kom maar hier zitten." Zei Robbie terwijl hij naar zijn bed wees, een tweepersoons bed met een zachte dekbedovertrek. "Ziet jou kamer er ook zo uit?" vroeg Robbie aan mij. "Nee, bij mij is het altijd rommelig... En mijn kamer is niet zo groot." Zei ik tegen Robbie terwijl hij stiekem een beetje lachte. Ik keek een beetje rond in zijn kamer en focustte me op 1 klein hoekje waar een tshirt van Messi met handtekening ingelijst hing aan de muur en daaronder een kastje stond met een Xbox, een camera en een disk van fifa 22. "Wow heb jij gewoon een camera en fifa 22?" Vroeg ik aan Robbie terwijl ik hem een beetje verlegen aankeek. "Ja heb ik van me vader gekregen!" Zei Robbie tegen mij. "Wow je ouders zullen wel rijk zijn!" Zei ik tegen Robbie. "Ja, dat wel ja. Wil je wat drinken Matthyas?" Vroeg Robbie aan mij. "Ja hoor, en je mag me wel Matthy noemen hoor! Ik word nooit Matthyas genoemd." Zei ik tegen Robbie. "Oke Matthy, je mag mij wel Rob noemen, ik hou er niet zo van om Robbie genoemd te worden, dan denk ik dat ik iets verkeerd gedaan heb." Zei Rob tegen mij terwijl ik me iets beter op me gemak begin te voelen. Rob riep zijn assistente Carolijn, waarna er een prachtige jonge dame de kamer in kwam lopen en mijn ogen gericht op haar stonden. "Mogen wij wat te drinken? Ik lust wel cola, en jij Matthy?" "Euhm doe maar eum ook cola, Ja." Waarna Carolijn de kamer verliet. "Matthy was je nou naar Carolijn aan het kijken? Ik zag het wel" zei Robbie tegen mij "eum ehh n-n-nee hoor!" Zei ik stotterend. "Matthy je hoeft niet te liegen hoor!" Zei Robbie tegen mij waarna Carolijn de kamer in kwam met 2 glaasjes cola en 2 koekjes. "Bedankt Carolijn!" "Graag gedaan Meneer!" En ze liep terug. "Huiswerk maken Matthy?" "Ja, isgoed!" Zei ik en we gingen huiswerk maken. Ik ging filosofie maken en Rob ging voor z'n stage een verslag schrijven over boekhouders!

Diepe wonden kunnen helen | Bankzitters versionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu