deel 1

97 4 2
                                    

Matthy's Pov

Ik zit op mijn kamer na te denken over hoe ik nu zonder mijn moeder moet. Ze is net overleden en ook net begraven. Had die stomme kanker haar lichaam maar verlaten en hopen dat het nooit terug meer gekomen was! Maar mama is nu in een betere plek de hemel. Ik heb vandaag weer mezelf gesneden en terrecht ook! Ik moest huilen omdat ik mama echt superveel mis. Ik heb vandaag dan wel Ezra veel geknuffeld omdat die ook verdrietig was en nogsteeds is en mijn vader ook. Ik ben echt de laatste tijd veel te vaak boos! Op school ben ik een stille jongen maar dat komt omdat ik nergens emotie laat zien. Dat is als je leert hoe je je emoties moet verbergen, het is supermakkelijk maar van binnen ga je kapot van de pijn! Ik heb echt de laatste tijd geen emotie laten zien, ook geen eens op mijn moeders begraafplaats. Ik ben opzoek naar iets wat mijn pijn kan verlichten en ik heb iemand gevonden waar ik dingen kan halen. Cocaïne, Ketamine, sigaretten, shag, vapes en zelfmoordpillen. Ik heb gekozen voor 2 pakjes sigaretten en 2 vapes. Banana ice en cherry cola. Alles was bij elkaar 10 euro! Echt goedkoop! Ik haalde het op en pakte de vape uit de verpakking. Normaal gesproken had me moeder me allang uit huis gezet als ze dit wist. Ik had Noëlle niks verteld. Noëlle is mijn vriendin en het is echt een schatje. Ik haal de plastic tuutjes van de vape af en neem een hijsje van de cherry cola. "Ooh die smaakt wel lekker hoor" zeg ik tegen mezelf. Ik maak het pakje sigaretten open en pak een sigaret vast. Ik heb geen aansteker dus ik vraag aan iemand of hij een aansteker heeft voor mij. Hij geeft mij een aansteker en ik steek mijn sigaret aan. Ik geef de aansteker terug aan de aardige meneer en bedank hem.

Diepe wonden kunnen helen | Bankzitters versionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu