MOGĄ WYSTĘPUJĄ PONIŻSZE WĄTKI:
-BRAK AKCEPTACJI SIEBIE
-ZABURZENIA ODRZYWIANIA (ED)
-MYŚLI SAMOBÓJCE
-PRZEKLEŃSTWAPov: Borys
SKIP TIME~ tydzień później
- Witajcie kochani w kolejnym odcinku z serii opuszczonych miejsc, dzisiaj mamy szpital psychiatryczny. - powiedziała Santia na ktorej cała moja uwaga się skupiła. Z moich myśli wyrwał mnie głos Wiktora.
- Nie zapomnijcie o zostawieniu łapki w góre oraz subskrybcji. - powiedział Zabor
- Oraz wpadnijcie ja nasz instagramy!. - powiedziałem ja i przeszliśmy do odcinka.
- Ej a jak tu wejść w ogóle?. - zapytała Emilka na co damian jej odpowiedział.
- Oknem od piwnicy. - każdy na niego spojrzał.
- No chyba was pojebało do piwnicy? Serio?. - powiedział gawron a ja się lekko uśmiechnęłem.
Po prawie godzine chodze dziewczyny poszły same na górę, co nikogo nie martwiło gdy my z chłopakami chodziliśmy piętro niżej i mieliśmy wchodzić ja schody usłyszeliśmy krzyk dziewczyn ktore odrazu zobaczyliśmy na schodach jak z nich zbiegają ja odrazu podszedłem do Santi i ją przytuliłdm, wtuliłem ją w siebue i położyłem ręke na jej głowie a drugą miałem na jej plecach. Marcel przytulił Elize a Wiktor Emilke. Zdziwiłem się bo wszystkie dziewczyny płakały.
- Co się stało. - szepnełem cicho do Santi, tak że tylko ona to usłyszała. Dziewczyna lekko spojrzała na mnie.
- Ktoś, jest lun był na górze i my z dziewczynami to widzieliśmy... To był jakiś pan. - powiedziała Santia cichi i znowu się do mnie przytuliła.
Staliśmy tak chwile aż wkoncu roszuliśmy do busa ja z Santia usiedliśmy na samym końcu, Eliza z Marcelem przed nami, kierowałWiktor obok niego siedziała Eliza a operatorzy, jechali innym autem.
Siedzielišmy z Santia na końu i przytulaliśmy się do siebie, i tak jechaliśmy. Do domu teenz mieliśmy czterdzieści pięć minut drogi. Dziewczyny nadal były lekko rozdrażnione. Ale co im się dziwić?.
Po tym jak każdy się już ogarnoł do snu usłyszałem że ktoś puka do drzwi u odrazu wpuściłem daną osobe. Okazało się że to jest zapłakana Santia.
- Co się stało Santi?. - zapytałem ją wpuszczjąc ją do pokoju i odrazu przytulając.
- Miałam, z-zły sen i si-ę-ę boje spać sa-sama... - powiedziała po cichu dziewczyna ktora jest nadal przytulona do mnie.
- To chodź idziemy spać razem. - piwiedziałem i wziełem dziewczyne ja ręce i przeszedłem z nią do łóżka ta się zaśmiała. Gdy już byliśmy na łóżku dziewczyna się do mnie przytuliła i spojrzała mi w oczy.
- Dobranoc Borys. - powiedziała
- Dobranoc Santi. - powiedziałem i dałem jej szybkiego buziaka w usta. I po chwili oboje zasneliśmy.
Pov: Santia:
Wstałam z ogromnym bólem głowy i myślałam że nie wytrzymam, wstałam szybko z łóżka i pobiegłam do kuchni po jakieś leki. Gdy byłam już w danym pokoju po szafkach zaczełam szukać zielonej kapsułki która mi zawsze pomaga. Ja szukałam jej i płakałam z bólu po chwili miałam tą tabletke i już miałam ją spożywać ale nagle odcieło mnie od świata.
Pov: Borys
Obudziłem się gdy usłyszałem że ktoś biegniez okazało się że to Santia zszedłem na dół a widok który zobaczyłem mnie zszokował. Santia zemdlała. Szybko do niej podszedłem i zadzwoniłem po karetke przy okazji wołając reszte teenziakow. Byłam bardzo zestresowany i zastanawiam się przez co to mogło być.
SKIP TIME ~ u santi w szpitalu.
Siedziałem przy santi która miała wbity werflon w wewnęrzną strone łockia, oraz miała podną kroplówke. Sala była niewielka i dla jednej osoby, miała w sobie łazienke, dwa durze okna i jedno łóżko na ktorym leżała blondynka. Mineło już
Kilka godzin odkąd Santia leży, dowiedziałem się że nic poważnego jej nie jest i to było z przemęczenia. Co dziwne bo Santia strasznie duzo spi. I teraz dostałem olśnienia dziewczyna mało je.~~~~
ROZDZIAŁ BEZ KOREKTY
NASTĘPNA TAKA AKCJA BĘDZIE GDY WBIJEMY NA IG 200 OBS A NA TIK TOKU 2 TYSIĄCE ZACHĘCAM.
Tik tok: bonita.fanpage
Instagram: bonita.fanpageZACHĘCAM DO ZOSTAWIANIA GWIAZDEK I KOMENTARZY.
Już powoli zbliżamy się do końca książki ale!
Będzie druga książka, ktora pojawi się praktycznie odrazu po Epilogu tej ksiązki!
Więcej informacji będzie u mnie ja instagramje ktory jest podany wyżej! Zapraszam🫡
CZYTASZ
love at first kiss || Santia x Borys ||
RomanceSantia to 15letnia dziewczyna która interesuje się sportem oraz wstawianiem filmów i zdjęć na różne platformy np. imstagram bądz tik tok, przygodę zaczeła w wieku 13lat, a w wieku 15lat dostała propozycje aby dołączyć do TEENZ którą przyjeła.