★Rozdział Dziewiętnasty★ Epilog

668 26 7
                                    

MOGĄ WYSTĘPUJĄ PONIŻSZE WĄTKI:
-BRAK AKCEPTACJI SIEBIE
-ZABURZENIA ODRZYWIANIA (ED)
-MYŚLI SAMOBÓJCE
-PRZEKLEŃSTWA

Pov: Borys

Z Santią zaczeliśmy własnie nagrywać dawdzieścia cztery godziny jako para, starałem się zachowywać naturalnie tak jak zawsze ale nie dawałem rady. Przez ostatni miesiąc zbliżyliśmy się do siebie i bardzo chciałem zapytać Santię o związek bo to była już tylko formalność. Ale nie wiedziałem jak, po chwili poszliśmy na młota i w kolejce Snatia gadała z ludźmi a ja stałem zestresowany. Gdy wszedliśmy na młota po pierwszej turze był sport a ja się odezwałem.

- Santia wiesz co ja cie bardzo lubie, kocham, wielbie i czy chciała byś zostać moją dziewczyną. - zapytałem ją szybko zestresowany a ona spojrzała na mnie w szoku.

- Oczywiście że tak!.- powiedziała i się uśmiechnęła. A kamień spadł mi z serca. Miałem najcudowniejszą kobiete ja ziemi.

SKIP TIME ~ 08.01 godz. 16:50

Pov: Santia

Byłam z borysem już pół miesiąca w zwiazku. I układało nam się dobrze i byłam szczęśliwa, dziś ogłaszamy zwiazek. Byłam vardzo szczęśliwa nikt nie wie jak bardzo. Bałam się że ludzie może jednak źle odbiorą nas zwiazek? Ale co ja się bede przejmować ważne ze się kochamy.

- I tak kochane dzieciaki poznałam waszego dziadka. - powiedziałam uśmiechnięta do mooch wnucząt.

- Kochamy słuchać tej historii! Jest najlepsza i za każdym razem nie lubie tej olki. - powiedział Grześ gdy rozmawialiśmy.

- Santi, chodź bo obiadam wam wystygnie, wiec dzieciaki idzcie już. - powiedział mój mąż do wnucząt. Mineło tyle lat a on nadal używał przezwiska zarezerwowanego dla niego.

~~~~~~
KONIEC, POLECAM ZOSTAWIĆ GWIAZDKI I KOMĘTARZ I ZANIEDŁUGO POJAWI SIĘ DZISIAJ PROLOG NOWEJ HISTORI...

tik tok: bonita.fanpage
Instagram: bonita.fanpage.

NA 200 OBSERWACJI NA INSTA I NA 2000 OBSERWACJI NA TT ROBIĘ 2 ROZDZIAŁY PO 1500 SŁÓW. POLECAM.

przepraszam że tak skończyłam tą historie ale nie miałam weny do niej już... Mam nadzieje że nowa przypadnie wam do gustu!

love at first kiss || Santia x Borys ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz