★Rozdział Trzeci★

748 29 7
                                    


EMILKA:

Mieszkam z nimi już dwa dni i zdążyłam zauważyć że o każdym z nich pewną ciekawostke. Santia jest strasznie energiczna i wybuchowa. Borys jest strasznie tajemniczy. Gawron zachowuję się jak małpa. Elizka jest strasznie spokojna. A Gracjan to książkara.
Wracajac do Marcela i Elizy to pomiędzy nimi cos iskrzy i słodko razem wyglądają. Ja i Wiktor jako naczelni shiprzey, shipujemy ich i również duży ship jest na Borysa i Santie. Oni tez słodko wyglądają.

Oglądamy w czwórkę spider mana, Santia siedzi koło Borysa a ja koło Wiktora, leżę oparta o niego i przy okazji mam widok na nasze gołąbeczki. Santia już troche ledwo żywa ogląda filmy bo jest już troche po dwudziestej pierwszej a filmu została jeszcze połowa.

SKIP TIME ~ KONIEC FILMU

Juz chciałam wstawać ale zobaczyłam że Borys i Santia zasneli wtuleni w siebie. Szturchenłam lekko Wiktora a on sie spokrzał na nich i sie usmiechnoł wyjoł telefon z kieszeni i zrobiłm im zdjęcie.

- Słodziaki nie? - szepnełam do Wiktora i sie uśmiechnełam

- Relujesz Bober, mega słodko wyglądają razem ciekawe czy coś z tego będzie. - powiedział Wiktor również wstając. - budzimy ich czy niech tak śpią? - zapytał mnie.

- Niech se śpią, nie wiem jak ty ja ide do pokoju już spac. Dobranoc. - powiedziałam i poszłam na górę.

SKIP TIME ~ godz. 8:40

Gracjan:

Wchodząc do domu ostatnie czego się spodziewałem to śpiącej Santi i śpiącego Borysa wtulonych w siebie.

Byłem w szoku nie, powiem że nie, nawet nie widziałem kiedy Marcel i Eliza weszli do środka i ustali tak samo jak ja w szoku.

- Co jest kurwa? - powiedział, pytająco Marcel, za co oberwało mu się od Elizy.

- Cieszej bo ich obudzisz idioto. - powiedziała ciszej Eliza.

- Boże ja myślałem ze mam jakies poczatkowe etapy schizofremii a to jednak na serio. - powiedziałem. - słodko razem wyglądają.

- Relujesz Gracek. - powiedział Gawron a w tym czasie Elizka zrobiła Santi i Borysowi sesje zdjęciową.

SKIP TIME ~ godz. 16:30

SANTIA:

Za trzydzieści minut zaczynają się nagrywki pod tytułem "24h z wylosowaną osobą", więc autfit musiał być przemyślany stwierdziłam ze polece strasznym basicem i zalożyłam baggy jeans z Bershki, o koloże czarnym, a na góre biały top na ramiączka. A gdy byśmy mieli gdzieś wyjść to zażuce bluze.

Internet sie nadal nie dowiedział że my istniejemy ale nagrywamy już na zapas aby wiedzieć że jak wyjdzie piosenka to aby sobie odpocząć, nasza piosenka "Nasz Czas" ma już wyjsc za dwa tygodnie! I my musimy nagrać do tego teledysk.

SKIP TIME ~ MAJ godz. 20:23

BORYS:

Leżałem z Santia i oglądaliśmy sobie Batmana
Odkąd zaczoł się cały ship, relacja trochę się pogorszyła ale nadal jest git. Zaczelišmy spędzać coraz mniej czasu a ja jadal byłem zatracony w jej zielonych tęczówkach.
Santia jest naprawde uroczą i małą blondynką o zielonych oczach i cały czas zatracałem się w niej bardziej.

- Borys słuchasz mnie? - zapytała blondynka o której na chwile zapomniałem - Film, skończył się 5 minut temu a ja pytałam ciebie czy oglądamy coś jeszcze? - powiedziała lekko sfrustrowana dziewczyna, ktora siedziała koło mnie gdy ja leżałem z rękami nad głową.

- Przepraszam... Zamyśliłem się - powiedziałem i aby rozluznić atmosfere wziołem blondynke za biodra i przewróciłem ją aby leżała koło mnie.

- Luzik, ja ide oglądac tik toka. - powiedziała położyła się na mojej klatce piersiowej, wyjeła telefon i zaczeła przeglądać swoje dla ciebie na tik toku.

- To będe oglądał z tobą. - powiedziałem i niekontrolowanie położyłem rękę na jej biodrze i zaczełem nią jezdzić góra-dół i oglądając tik toki na jej telefonie, a jej dc było całe w editach o nas.

Popiętnastu minutach poczułem że oddech blondynki się uspokoił a telefon upadł płaskiem ja mój brzuch.

- Zajebiście. - powiedziałem sam do siebie, niewiedząc co robić. Wziołem jej telefon i oglądałem tik toki, po chwili weszłem w aparat zrobiłem nam zdjęcie, odłożyłem telefon na szafke nocną, przytuliłem mocniej Santie, i też położyłem się spać.

~~~~~~~
JAK SIĘ PODOBA? ZACHĘCAM DO KOMENTOWANIA I DAWANIA GWIAZDEK!!

ROZDZIAŁ BEZ KOREKTY!

przepraszam ze nie było tak długo rozdziałów ale nie miałam czasu. Dziś może wleci jeszcze jeden rozdział!


love at first kiss || Santia x Borys ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz