Evleniyor muşsun bugün:Bağzıları
Düğün günü
-Umay ben çok korkuyorum dedim bugün kaçıncı kez dediğimi bilmeden.
-Asi çarpacam ağzına bi tane hee korkma Allah Allah. Dedi
-Ama korkuyorum.
-Bana başka şeyler söyle.
-Yekta dönmüş. Dedim birden ve dilimi ısırdım.
-Yani hapisten çıkmış zaten boktan yere girmişti.-Barlas bu sefer dövmeden durmaz dedi
-Umay ben bir sey yaptım.
-Sakın çağırdım deme.
-Tamam demem dedim
-Kızım sen salak mısın? Barlas görünce ne yapacak sence?
-İkiside abim biriyle kan bağım digeriyle can bağım var. En mutlu günümde ikisinin de olması lazım. Ayrıca abim barlasın ona güvenmeyeceği kadar ne yaptı? O kıza taciz edenin abim olmadığını biliyorum. Video gördüm ya video. Abim onu o adamdan kurtarıyordu. Tıpkı Barlasın yıllar önce beni kurtardığı gibi. Zaten kızın psikolojisi yeni düzelmiş o ifade vermiş gerçek tacizci bulunmuş abimin o yıllarca hapiste tutulması çok saçmaydı.-Haklısın. Ama Barlas bu sakin kalavileceğine inanıyor musun?
-Kalmak zorunda tamam mı? Zorunda o gün o video bana gösterildikten sonra silindi ve Acar buldu tekrardan. Barlas hadi abime güvenmiyor bana da mı güvenmeyip inanmıyor?-Tamam bunu konuşmanın ne yeri ne sırası düğünden sonra konuşuruz. Dedi arkadan gelen Nida.
Yekta ya abim dememin sebebi şuydu. O gün orda karşılaştıktan sonra DNA testi yaptırmıştık ve Yekta abim çıkmıştı. Ve bu DNA testi Acarın gözetimi altında yapılmıştı.
-Tamam düğünden sonra yarın hepiniz bizde toplanıyorsunuz abimin zaten dibimizden ayrılacağını düşünmüyorum. Dedim kapı çaldı ve Nida kafasını kapıdan çıkartıp baktı ve sırıtarak kapıyı açtı. Abim girmişti.
-Asi sen evlenme dedi homurtarak.
-Abi kaç kere konuştuk bunu ben artık saymıyorum?
-O dingil herifi hic sevmiyorum.
-Kocama dingil deme.
-Daha evlenmediniz siz ne kocamı dedi ağlamaklı sesler çıkarırken.
-Abii dedim
-Şaka maka çok güzel olmuşsun fıstığım dedi.
-Ayy şapşik dedim omzuna vururken.Kapı tekrar çaldığında elim ayağım titremeye başlamıştı. Bu sefer babam girmişti içeri.
-Güzel kızım dedi anlımdan öperken .
-Baba dedim
-Hadi çıkın odadan dedi babam abimleri kovarken.
-Güzelim biz seni daha yeni bulmuşken tekrar yuvandan uçuyorsun. Umarım mutlu olursunuz o hergele hele bir seni üzsün gel bana söyle hemen topuğuna sıkarım. Sana benden bir baba hediyesi dedi ve ceketinin iç cebinden büyük bir kutu çıkardı. Gelinliğim ve yüzüğümle uyumlu bir kolye birde bileklikti.-Baba...
-İtiraz yok dön bakalım dedi ve arkamı döndüm. Kolyeyi takıp yanağıma minik bir öpücük kondurdu. Bilekliği de takıp kolumu uzattı. Koluna girince odadan çıktık salonun giriş kapısına doğru ilerledik bizi gören görevliler kapıyı açtı ve mavi halının üzerinde yürürken mutlulukla bize bakan Acarı gördüm.O halı normalde kırmızı olmazmıydı?
Ben mavi istedim var mı diyeceğin?
Yok abla.
E zaten.
Oda yerini almış ve babamın kolundan beni almayı bekliyordu. Babam beni Acarın koluna bırakırken onun kulağına fısıldadı.
-Kızıma iyi bak hergele dedi. Acar sırıtırken masaya doğru ilerledik. Önce benim sandalyemi çekip oturttu. Ondan sonra kendi oturdu.
İlk dans için sahneye çağırıldık. Sahneye inerken kocaman bir alkış sesi geldi ve biz dans etmeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Parla Asi Gerçek Ailem
Fiksi UmumParla Asi adı gibi Asidir parlaktır doğduğu gün hastanede bir karışıklık olmuş ve Kavin ailesine verilmiştir . Kavin ailesiyle gayet mutlu bir hayatı varken babasının istemeyerekte söylediği şeyle hastaneye gitmek zorunda kalmıştır