Ötödik fejezet (Flóra)

24 2 0
                                    

   Reggel kilenc körül keltünk fel Nórival. Este sokáig fent voltunk. Esti filmezést tartottunk rengeteg édességgel. Csináltunk TikTok videókat is. Nagyon jól éreztük magunkat és borzalmasan boldog vagyok, hogy Nórinak tudtam segíteni. Örülök, hogy tudott dönteni.

Reggeliztünk és elmentünk sétálni a városba azzal az ötlettel, hogy majd csinálunk valamit. Végül egy cukrászdában kötöttünk ki. Én sajttortát ettem, Nóri pedig gyümölcskosarat. Ittunk egy forró csokit is. Utána elmentünk a parkba és csináltunk pár képet Instagram- ra. (Ez olyan lányos program.)

Délre haza értem és ebédeltünk. Anya gyümölcslevest és rakott krumplit főzött. Ebéd után tanultam, nagyon sokat. Még hátra volt egy matematika egyenlet, amikor csörögni kezdett a telefonom. Domi hívott.

- Szia Flóra – köszönt amikor felvettem. – Minden oké? Tegnap miért nem vetted fel a telefont?

- Szia – köszöntem én is. – Ne haragudj! Tegnap Nórinál voltam, totál kiakadt és muszáj volt vele lennem.

- Mi történt Nórival? – kérdezte Domi.

- Szerelmi ügy – próbáltam lerázni ezt a témát, mert nem nagyon akarom, hogy tudja Nóri ügyeit. Ez nem lenne szép tőlem.

- Megbántotta Marci? – faggatott tovább Domi.

- Nem – sóhajtottam. – Már nem tetszik neki.

- Mi? –döbbent le Domi. – Oké bocsi, de most fel kell hívnom valakit.

- Ugye nem Marcit hívod? -feleslegesen kérdeztem, mert tudtam a választ.

- Tudod a választ – ez volt az utolsó mondata és megszakadt a hívás.

Remélem semmi hülyeséget nem fognak csinálni, bár nem lenne rossz, ha Marcit kicsapnák a suliból. Tudom nem szabad rosszindulatúnak lenni, de borzalmas, hogy a többi lánnyal milyen undorítóan viselkedett és nem akarom, hogy a legjobb és egyetlen barátnőm ezt megtapasztalja. Ahogy Domit ismerem ez hétfőn ki fog derülni.

Igazából most azt kell néznem, hogy mi jó Nórinak. Vele kell majd lennem, mert nehéz idők lesznek most. Remélem Nórinak nem fog esni semmi baja, mert akkor az én hibám lenne. Én kotyogtam el Dominak, és ő meg intézkedett. Nem értem miért mondtam el. A megérzésem az, hogy ebből szép kis balhé lesz. De ha lesz, akkor ne Nórin csattanjon. 

Egy új kezdet (befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang