Nyolcadik fejezet

24 2 0
                                    

Egy hét eltelt azóta, hogy Marci az igazgatóiban járt. Semmi rosszat nem csinált. Ami teljesen meglepte az egész osztályt. Én azt hittem, hogy már nem lesz itt.

Ma nagyon izgatott vagyok, ugyanis már tudok mankó nélkül közlekedni, így mehetek táncra is. Vissza kell rázódnom az iramba. Nem szeretném, ha lemaradnék a versenyről. Ez nagyon fontos nekem és Kornélnak.

- Hahó! Nóri sietned kell, el fogsz késni – nyitott be a szobámba anya. Hát igen, amit látott kép az úgy nézett ki, hogy ülök az ágyamon és gondolkodok. A szép keddi reggelek.

- Jó tudom, csak kicsit szétszórt vagyok – mondtam miközben elmentem fogat mosni.

Harminc perc alatt teljesen elkészültem, ami egy új rekord. Volt tizenöt percem, hogy beérjek az iskolába. Felvettem a cipőmet és a kabátomat, a táska a kezembe. Kirohantam, a garázsból elővettem a fehér biciklimet és siettem az iskolába.

Pontosan öt perccel a csengetés előtt érkeztem. Rohantam fel az emeletre. Befordultam a folyosóra és nekimentem valakinek. Kivertem a kezéből a füzeteket. Mind a ketten lehajoltunk értünk. Ekkor vettem észre, hogy Kornél az.

- Ne haragudj – mondtam.

- Szia, Csillagom. Látom tegnap valaki sokáig fent volt – mondta Kornél.

- Igen sokáig fent voltam. A csillagok éjszaka ragyognak.

- De te éjjel-nappal ragyogsz – mondta majd közelebb lépet. Gyengén megfogta a derekam és magához húzott. A homlokunk összeért amikor... Megszólalt a csengő.

- Megyek órára – mosolyodtam el és besiettem a terembe.

Fárasztó egy nap volt. Irodalmon én feleltem, mert Peti nem jött ma iskolába. Matematikán dolgozatot írtunk. Holnap lesz a szünet előtti nap és hat órából négyen írunk.

A folyosón találkoztam Kornéllal és együtt indultunk a tornaterem felé. Az igazgatóval találkoztunk, ami elvileg „véletlen" történ. A lényeg az megkért minket, hogy csak négyig próbáljunk, mert utána dekorálni szeretnék a tesi termet. Kicsit kevés időt kaptunk, de muszáj lesz ennyivel gazdálkodnunk.

Sára is ott volt. Kifaggatott, hogy biztosan nincs semmi bajom, és amikor teljesen meggyőződött arról, hogy minden rendben elmondta a feladatot. Lesz egy versenyünk januárban. Ahol Bécsi-keringőt kell táncolnunk. Viszont vannak kéréseik, amiknek benne kell lenni. Szeretnének emeléseket, összhangot látni, de külön kérésük, hogy az érzéseink határozzák meg a táncot. Nekem tetszik. Adtak egy támpontot, hogy mit szeretnének látni.

Bemelegítettünk és kezdtünk is. Sára azt kérdte, hogy csak táncoljunk. Bécsi-keringő zenét kapcsolt. Külön kérte, hogy had lássa azokat a szikrákat tánc közben. Legyen meg az összhang és az egymás segítése. Kapcsoljunk ki és csak táncoljunk.

Utána kicsit változott a helyzet. Volt egy kis bökkenő, ugyanis én talán két hete nem táncoltam. Szóval úgy döntött Sára és Kornél, hogy kicsit lassabban haladunk. Inkább táncoltunk egy Rumbát és Angol- keringőztünk.

Ezek után már én is bátrabb voltam, és a ritmust is sikerült mindenhol tartanom. Amikor Sára és Kornél megállapították, hogy semmi bajom és sikerül ritmusra lépnem, táncolhatunk Bécsi- keringőt is. Igyekeztünk megfelelni az elvárásoknak, de nem igazán ment. Persze még csak most próbáltuk meg, de azt hittem jobban fog menni. Szerintem Kornél is így gondolta.

Talán nekem nem ment a leginkább. Bele vagyok bolondulva Kornélba és ez egy kicsit hátráltatott. Mármint kevésbé figyeltem a lépésre, mert Kornél elterelte a figyelmemet.

Az utolsó tíz percben csak nyújtottam Kornél kérésére. Én is jónak találtam. Attól, mert már jól vagyok fontos a nyújtás, és mostantól mindennap fogok nyújtani. Ezzel akár nagyobb fejlődést is elérhetek. Annak meg nagyon örülnék. A fejlődés számomra mindig is fontos volt és az is lesz.

Otthon hullafáradtan ültem le az ebédlő asztalhoz. Elővettem a házi feladatokat és az olyan anyagokat, amiből holnap dolgozatot írunk. Igazából nem gondoltam volna, hogy ennyire komolyan veszik azt, hogy nem a szünet után írunk dolgozatokat. Persze az én régi sulimban is ilyenek voltak a szünet előtti napok, csak nem ilyen sok dolgozatról volt szó. De nagyon örülök, hogy átjöhettem ebbe az iskolába, mert itt sokkal komolyabban veszik a tanulást.

Hét órakor végeztem a tanulással. Borzalmas elfáradtam, amit anyu sem csodál. Segítettem megteríteni az asztalt és leültünk vacsorázni. Anya, gomba levest és brassóit főzött. Sokan nem szeretik a gombát, de én nagyon szeretem. Egészséges és finom.

Vacsora után megfürödtem és mentem aludni. Nem volt erőm mást csinálni. Nagyon fáradt voltam és holnap lesz a Halloween buli az iskolában. Szerencsére nem kell beöltözni. Amúgy sem lett volna semmi ötletem. Nem erősségem a kreativitás ilyen téren. 

Egy új kezdet (befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang