Sonun Olacağım

115 90 54
                                    

Sen: Biri babamı öldürdüğümü biliyor.

Serkan: Ne oluyor lan

Serkan:Kim nerden biliyor?

Sen: Bilmiyorum Serkan.

Sen: Ekran görüntüsü.

Serkan:Sana bir şey diyeyim hemen

Sen:?

Serkan:Boku yedin. Sıçışa geçtin haberin olsun.

Sen: Ne yapacağım olum ben?

Serkan:Kim olduğunu öğrenmeye çalış,ağzından laf al. Bakalım ne kadarını biliyor.

Sen:Tamam.

⚔️

Sen:Kimsin?

Dipsizliğindibi: Kim olduğumu söylemek istesem direk söylerdim.

Sen: Benle taşşak mı geçiyorsun lan? Kimsin uzatma söyle

Dipsizliğindibi: Hiç yakışmadı sana. Niye küfrediyorsun hem,senin gibi bir beyefendiye yakışıyor mu hiç avukat bey?

Sen: Siktir

Sen: Hakkımda ne biliyorsun?

Dipsizliğindibi: Her şeyi. İstediğin ve istemediğin her şeyi.

Sen: Nasıl biliyorsun? Hayatımdan biri misin?

Dipsizliğindibi: Sanmam. Hayatında değilim bence olsam bu kadar rahat olmazdın çünkü. Ama hakkında ufak şeyler biliyorum.

Sen: Ne gibi ufak şeyler?

Dipsizliğindibi: Bir mafya olmana rağmen avukat olmanı,babanı öldürüp annenin ölümünü izlemeni ve daha nicesi

Sen:?

Dipsizliğindibi: O değilde nasıl aynı anda bir yandan avukat olup bir yandan mafya oluyorsun çok merak ediyorum

Sen: Sanane kardeşim sana mı kaldı?

Dipsizliğindibi: Bak şimdi seninle yüz yüze gelmemiş olsam, konuşmamış olsam,insanlar arasında ne kadar kibar olduğu bilmesem bu adam net mağaradan çıkmış derdim.

Sen: Yüzyüze gelmişiz yetmemiş konuşmuşuz

Dipsizliğindibi: Tabiki de

Sen: Ne zaman?

Dipsizliğindibi: Hatırlamıyorum ki

Dipsizliğindibi: Ayıptır söylemesi tarih hafızam çok kötüdür.

Sen: Sabrımı sınamak için mi gönderildin sen?

Dipsizliğindibi: Sanırım.

Sen: Ben sabırsız bir adamım ama biliyor musun? İstesem seni bulup fişini çekmem iki dakikamı almaz.

Dipsizliğindibi: Ondan eminim zaten ama sence ben beni bu kadar hızlı bulabileceğini bildiğim halde sana yazar mıydım?

Sen:  Bilemiyorum artık. Sadece blöf olduğunu düşünüyorum.

Dipsizliğindibi: Bende yaptığın her haltı öğrendiğimde bu adam blöf mü diye düşünüyorum biliyor musun?

Sen: Hadi ya

Dipsizliğindibi: Tabi. Hatta bak senin hakkında yeni bir şey öğrendim.

Sen: Ne öğrendin söyle bakalım. Saçımın rengini falan mı? (01.54)

Dipsizliğindibi: Karının cesedini eski evinde bırakman mantıklı bir karar mı avukat bey? (03.43)

Sen: Siktir kimsin lan sen?

Dipsizliğindibi: Sanırım sonun olacak o kişiyim.

İnsan Müzesi/yarı texting +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin