Negyed nyolckor oda is értünk, szóltak a Petiéknek, hogy öt perc és kezdenek. Oda mentem a Petihez megcsókoltam, felmentek a színpadra. Mi a Petrával a színpad mellett álltunk, ott énekeltünk táncoltunk.
F.:Holnap megyünk Stuttgartba
Petr.:Na neeee-nézett rám-vett a Peti jegyeket és elvisz téged?
F.:Nem én vettem neki jegyet a névnapjára.-mosolyogtam
Petr.:Jajj ez aranyos-mosolygott ő is-Milán nagyon várja a babát-nézett a Milánra
F.:Elhiszem
Petr.:Én egy kicsit félek tőle
F.:Ne félj minden rendben lesz-beszélgettünk még meg táncoltunk, mikor vége lett a koncertnek a fiúk lejöttek, én oda mentem a Petihez a Petra meg a Milánhoz
F.:Ügyes voltál-csókoltam meg
P.:Én mindig ügyes vagyok baby-karolta átt a vállam, oda mentünk a többiekhez. Beszélgettünk, láttam, hogy bejönnek a Spacc-ék. Oda futottam a Spacchoz, megöleltem.
F.:Istenem de hiányoztál-ölelt vissza
S.:Te is nekem nagyon-vissza mentünk a többiekhez és oda bújtam a Petihez, megpuszilta a homlokom és átt karolt. Kicsit fáztam.
P.:Fázol baba?-nézett le rám
F.:Egy kicsit-oda ment a pulcsijához, oda adta, én felvettem vissza bújtam hozzá.
P.:Mi lehet megyünk, mert holnap indulunk
S.:Hova lesz az út?-nézett ránk a Spacc
F.:Stuttgartba-néztem rá
S.:Na neee-mosolygott
B.:Csak nem meccset néztek?-ő is mosolygott.
P.:De de. Vett a Fanni jegyeket egy szállodában meg a meccsre-puszilta meg a homlokom én meg csak mosolyogtam.
B.:Peti ilyen csajért össze tenném a két kezem-nézett a Petire
P.:Tudom össze is teszem-még beszélgettünk és elindultunk haza. Otthon lefürödtünk lemostam a sminkem, fogat mostam, a tusfürdőt, fog kefét, fog krémet elraktam még. Bementünk a szobába lefeküdtünk, el is aludtunk. Másnap kilenckor keltünk lementünk, Peti csinált kávét én csináltam szendvicset, beültünk a nappaliba, beszélgettünk közben ettünk. Miután tele ettük, ittuk magunkat, felmentünk felöltöztünk és indultunk is a reptérre, egykor indul a repülő.
Szettem:Hajam:
(tegnap fotózás után hazafele beugrottunk körmöshöz)
Sminkem:
Lementünk, bele raktam a kistáskámba az én telefonom meg a Petiét, rúzsom, korrektor, fülhallgatóm, útlevelünket, személy igazolványok és indultunk is. Peti vezetett a repülő térig, ott kiszálltunk. A ttöbbiek elkísértek minket. Megvettük a repülő jegyet, leadtuk a bőröndöket, a várakozóba beszélgettünk, csináltunk fotókat.
Peti kirakta ezt:Én pedig ezt:
Fél egykor szóltak, hogy mostmár lehet felszállni, elkezdtünk elköszönni a többiektől.
F.:Hiányozni fogtok-mindenkit megöleltünk, utoljára a Petrát öleltem meg.
Petr.:Hiányozni fogsz nagyon, de majd hívj-mondta ölelés közbe
F.:Te is nagyon fogsz hiányozni, persze, hogy hívlak. Az lesz az első ha megérkeztünk a szállásra-még ölelgettük egymást. A Petra oda állt a Milán mellé, átt karolta.
Több.:Hát akkor sziasztok-köszöntek el
S.:Jók legyetek-nevetett, én is nevettem.
P,F.:Sziasztok-felvettem a kistáskámat, majd elindultunk kézenfogva, még integettünk nekik. Felszálltunk a repülőre és tizenöt perc múlva el is indultunk. Rá néztem a Petire ő is rámnézett és megpuszilta a homlokom.
P.:Irány Stuttgart-csináltunk egy képet.
Ki is raktam instára:F.:Jajj baba nagyon várom már
P.:Én is baby-út közben beszélgettünk egy csomót meg hallgatunk zenét. Pont a naplementébe érkeztünk meg. Oda adták a csomagjainkat, a Peti hívott egy taxit.