F.:Hiányoztál Életem-ölelgettem, levette a kabátját, cipőjét.
P.:Nekem is nagyon hiányoztál. Milyen volt a próba?
F.:Jó volt, meglett a második dalom is
P.:Na mi a másik dal?-énekeltem belőle egy kis részletet
P.:Ihj baby ez nagyon jó, már csak ez a kis részlet. Szeretem ezt a zenét.
F.:Tudom azért választottam ezt.
P.:De szeretlek Életemm-ezután már csak fürödtünk, a Peti evett rizses húst, befeküdtünk az ágyba és aludtunk.
Másnap mikor felkeltem, megfordultam és egy barna szemmel találkoztam.
P.:Jó reggelt hercegnőm-megcsókolt
F.:Jó reggelt hercegem. Hogy aludtál?
P.:Jól aludtam. Te hogy aludtál?
F.:Melletted mindig jól alszok-fel kelt az ágyból, elhúzta a sötétítőt.
P.:Esett a hó
F.:Tényleeeeg?-kiugrottam az ágyból oda mentem az ablakhoz-Ez lehet most kicsit hülyén fog hangozni, de kimegyünk?
P.:Igen.-felöltöztünk
Szettem:A hajamat felkontyoltam, sminket megint nem raktam, mint mindig mostanában. A Peti csak felvett egy fehér pulcsit, fekete nadrággal, egy bakancsot, kabátot, kesztyűt.
P.:Mehetünk Édesem?
F.:Várjál-vettem fel még egy sálat-Mostmár igen-össze kulcsoltuk a kezünket, kimentünk az udvarra. Hógolyóztunk, hóembert építettünk.
P.:Na menjünk öltözzünk átt aztán mennünk kell anyáékhoz.
F.:Oké-bementünk én átt öltöztem
Szettem:Egy kis szárú, magassarkú csizmával.
Sminknek csak egy tust, szempillaspirált, pirosítót és rúzst raktam fel.
Hajam: