45.rész Ezt nem gondoltam volna...

24 3 0
                                    

P.:Oké baba. Akkor jó éjt-megcsókolt. Elmentem meg fürödtem, bebújtam az ágyba és úgy ahogy mondtam aludtam is. Másnap kilenckor szólt az ébresztőm. Gyorsan kinyomtam, kioldoztam magam a Peti kezei közül, lementem és csináltam kávét. Megittam, felmentem a ruhámért, lehoztam, felöltöztem.
Szettem:

Szettem:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hajam:

Lementem, írtam a Petinek, hogy most rakok be egy mosást és teregesse ki, ha lejárt a mosógép

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lementem, írtam a Petinek, hogy most rakok be egy mosást és teregesse ki, ha lejárt a mosógép.
Mégy gyorsan indulás előtt felszaladtam, adtam neki egy puszit. Felvettem a táskámat, beültem a kocsiba, elindultam. Oda értem akkor már ott volt a Tícia, a Ton és a Timi.
F.:Sziasztok-bementünk.
To.,Tim.,Tíc.:Szia-gördülő mentesen lezajlott a fotózás. Még elmentem bevásárolni pár dolgot. Hívott a Peti.
~hívás~
P.:Szia szerelmem
F.:Szia baba-elindultam a kocsival.
P.:Most jössz haza?
F.:Igen
P.:Akkor siess, mert hiányzol
F.:Sietek életem.
P.:Oké szeretlek szia puszi-puszit küldött
F.:Szia szeretlek puszi-leraktam
~hívás vége~
Haza értem, ahogy beraktam a lábam a házba oda futott hozzám és szorosan megölelt.
F.:Hát szia Édesem
P.:Szerelmem nagyon hiányoztál, de köszönöm a reggelit.-megcsókolt utána meg puszilta a homlokom.
F.:Nekem is nagyon nagyon hiányoztál. De menjünk beljebb. Vettem párdolgot, egy kis őszi díszeket.-mondtam miközben bementünk a nappaliba
P.:Dehát mégcsak augusztus tizedike van-nevetett
F.:Nembaj-kipakoltam, még elraktam egy dobozba a díszeket.
F.:Valamit főzni kéne. Mit csináljak?
P.:Hmmm-gondolkodott-csinálj mondjuk......spagettit
F.:De ugye segítesz?-néztem rá miközben kipakoltam a spagetti hozzávalóit.
P.:Aha-felrakta a tésztát, én addig megcsináltam a szószt. Négyre végeztünk, megtálaltam és ettünk.
P.:Fhu baba ez nagyon finom volt-felállt, ide jött hozzám, megpuszilt.
F.:Finomat csináltunk
P.:Igen, én be megyek a nappaliba Fifázni
F.:Oké-mosogatás közben kaptam egy üzenetet. MaricsFanni.fan-tól jött. Képeket küldött. Három fotón a Peti egy csajjal smárol, a másodikon a nyakát puszilgatja és az utolsón ölelkeznek. Kiesett a kezemből a pohár.
P.:Életem mi történt?-jött be a konyhába-Baba minden oké?-jött közelebb-Mi a baj?-jött még egy lépést közelebb.
F.:Nehogy közelebb gyere. Életem, baba én nem vagyok a te BABÁD-ledobtam a konyha ruhát a kezemből.
P.:De most nem értem. Mi a baj?
F.:Ch még hogy mi a baj?!-ki könnyeztem-MI A BAJ?! EZ-oda adtam neki a telefont-EZ A BAJ!-amíg ő nézte a telefont, felfutottam és elkezdtem a cuccait beledobálni egy nagy bőröndbe. Mikor végeztem vele, levittem.
P.:Fanni ne csináld már. Megtudom magyarázni.
F.:Nekem nem kell a te magyarázatod.-átt vittem a bőröndöt a szomszéd ajtó elé.
F.:Ha valamid itt maradt szólj-rácsuktam az ajtót, bezártam, lecsúsztam az ajtón, fejemet rá hajtottam a térdemre és sírtam. Kb fél órát sírhattam, a csengő zavart meg. Letöröltem a könnyeimet, kinéztem az ajtón van egy ilyen kis lyuk amin átt lehet látni az ajtó másik oldalára, Spacc, ahogy kinyitottam, megöleltem és megint kitört belőlem a sírás.
S.:Mi történt kincsem?-beljebb mentünk, mikor leültünk a kanapéra hozzá bújtam.
F.:Küldött képeket egy Marics Fanni fan oldal amin a Marics egy lánnyal smárol, meg nyomul rá. De megmutatom-miközben megkerestem a képeket, megint elkezdtem sírni.-Ezek vannak-oda adtam neki.
S.:Fhu de utálom, én tudtam, hogy ez lesz. Hogy megcsal.-megölelt-itt maradjak hugi?
F.:Nem kell. Én egyedül akarok most lenni.-elengedett és rám nézett
S.:Biztos?
F.:Igen-bólintottam, még beszélgettünk, elment.
F.:Veszek egy meleg fürdőt-amíg folyt a víz, behúztam a sötétítő függönyt a nappaliba, konyhába, szobákba, vissza mentem a fürdőbe, DE előtte bezártam az ajtókat, ablakokat becsuktam. Elzártam a vizet, beszálltam a kádba és gondolkodtam. Kettő órát bent voltam a kádba, miután kiszáltam raktam fel egy arcmaszkot, felvettem a fehér köntösöm, fel tejertem törölközzőbe a hajam, mivel hajat mostam. Kimentem, fogtam egy kukás zsákot beleraktam a közös képeinket. Elraktam egy szobába ahova amúgy minden van rakva. Lementem vissza a konyhába, vettem elő popcornt, egy paprikás, egy hagymás tejfölös chipset, mars, snikers, twix csoki és teát. Felvittem ezeket, bekapcsoltam a Maxton Hall-t azt néztem. Hajnali egykor végeztem az összessel. Lekapcsoltam a tévét, de nemtudtam aludni. Így arra gondoltam, hogy letörlöm az összes képem/videóm a Petivel. Elaludtam, miután végeztem. Másnap délben keltem, nem volt semmi életkedvem, de ma mennem kellett fotózni. Kiszálltam az ágyból, felöltöztem.
Szettem:

Szettem:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hajam:

 Napszemüveget raktam magamra mivel éjjel vagyis hajnalba vörösre sírtam a szemeimet, lementem ittam kávét, felvettem a fekete cipőm, felkaptam a táskám és elindultam kocsival

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Napszemüveget raktam magamra mivel éjjel vagyis hajnalba vörösre sírtam a szemeimet, lementem ittam kávét, felvettem a fekete cipőm, felkaptam a táskám és elindultam kocsival. Oda értem, még nem volt ott a Gelencsér Timi. Bementem kipakoltam, jött is.
Ti.:Szia Fanni, de rég láttalak-köszönt boldogan
F.:Szia igen ezer éve-eröltettem az arcomra egy mosolyt.
Ti.:Miért nem veszed le azt a napszemüveget?
F.:Nem szeretném nekem jó így
Ti.:Hé jól vagy?
F.:A....aha, igen jól vagyok. Minden.......szuper-kamu mosollyal rá néztem.
Ti.:Aha, na mesélj mi történt?-leültünk a kis kanapéra.
F.:Megcsal-sírtam el magam megint
Ti.:Neeee a Peti?
F.:Igeen😭
Ti.:Jézusom-megölelt
F.:Jó mindegy, nem ezért jöttél ide, gyere csinálok rólad pár fotót.-letöröltem a könnyeimet, szívtam pár mély levegőt és fotóztam. Végeztünk.

Ő meg Én? Where stories live. Discover now