Ettünk, utána én bepakoltam a mosogató gépbe, a többiek leültek a kanapéra. Kb fél nyolcig itt voltak a Katiék.
Ka.:Mostmár mennünk kell.
P.:Oké anya-elmentek
F.:Imádom a szüleid-neki támszkodtam a pultnak.
P.:Én tudod mit imádok?-mellém rakta a kezét
F.:Na mit?-felkapott a derekára.
P.:Téged-megcsókolt, felvitt-Óvatos leszek Baby-megtörtént, elmentünk fürdeni felvettem a pizsomámat, be feküdtünk az ágyba és aludtunk.
Másnap kilenckor keltem. Lementem csináltam reggelit, felvittem a Petinek.
F.:Jó reggelt Életem, hoztam neked reggelit.
P.:Mmmm-morgott-Jóreggelt Baby-megcsókolt-Köszönöm-meg ettük, a nap folyamán csak filmeket néztünk.
P.:Baba beszélnünk kell-bejött a konyhából, leült mellén a nappaliba.
F.:Jajjj ez rosszul kezdődik
P.:El kell mennünk Bulgáriába pár napra.-megfogta a kezem
F.:Hány napra mentek? Mikor mentek?
P.:kb szombat délelőtt vagy péntekig leszünk.
F.:Mikor mentek?
P.:Még ma
F.:Ma? És csak most szólsz?
P.:Sajnálom Szerelmem, nemtudtam hogyan mondjam el neked.
F.:Mikor indultok?
P.:Fél tizenegykor indul a gép. Fél tízkor indulunk
F.:Tök jókor mondod amúgy
P.:Ahj baby, nagyon sajnálom
F.:Aha, furcsa te mostanában mindig mindent sajnálsz
P.:Ahhhhhhj baby. Mi a baj?
F.:Az hogy elmész. Miért nem maradsz velem?-hozzá bújtam
P.:Csak pár nap tényleg Édesem.
F.:Csak kibírom.
P.:Segítesz bepakolni?
F.:Aha-felmentünk, segítettem neki, felvettük a kabátot, cipőt. Elindultunk a reptérre. Ott kipakoltunk, ott volt már a Miló, Zsolti, Nimród.
F.:Sziasztok
M,Zs.:Szia-oda mentem a Milánhoz.
F.:Felvehetem?
M.:Persze-oda adta-Illetve figyelnél rá, ameddig én kint leszek Bulgáriába, a Petra meg Londonba?
F.:Igen, hát szia Nimike-babusgattam míg elindultak.
M.:Tizenöt perc múlva indul a gép
P.:Mennem kell baba
F.:Ahj hiányozni fogsz-oda adtam a Milónak a Nimit, elbúcsúzni tőle, meg öleltem.
P.:Te is nagyon hiányozni fogsz nekem Életem-megcsókolt, ölelkeztünk még néhány percig.
Zs.:Nem akarjuk megzavarni a romantikát
M.:De mindjárt indul a gépünk-vissza adta a Nimródot.
F.:Hiányozni fogtok, főleg te-adtam még egy csókot neki. Nagy nehezen elbúcsúztak, otthon megfürdettem a Nimit, lefektettem magam mellé, aludtunk is. Szerdán sírásra keltem.
F.:Gyere ide kincsem-felültem az ágyon, az ölembe vettem a kis fiacskám, ringattam. Lementem adtam neki enni, inni. Ameddig lent játszott addig én felöltöztem.
Ruhám:Hajamat csak felkontyoltam. Ezen a héten egyáltalán nincs fotózáson hála isten. Csináltam magamnak is reggelit ettem. Bementem a Nimihez.
F.:Na hogy vagyunk?-egész délelőtt játszottam vele, délbe megetettem, elaltattam. Ameddig ő aludt össze takarítottam a lakásba és én is ettem. Még a megmaradt képeket a fiúkról megcsináltam. Három órakor még mindig nem volt fent a kis tücsök, így úgy gondoltam, hogy beszélek anyával hogy vannak. Négyig beszéltem anyával, akkor raktuk le, amikor elkezdett sírni a Nimi.
F.:Hát jóreggelt, de sokáig aludtunk.-kicseréltem a pelusát, adtam neki egy kis innivalót, kimentünk az udvarra. Ott a falevelekkel játszott, meg sétálgattunk. Fél hétkor bementünk, csináltam teát, közben Nimike a nappaliba játszott. Ittam, ettem, nyolc óra fele elvittem megfürdetni. Utána márcsak kapcsoltam neki valami mesét, amire elaludt. Miután bebizonyosodtam róla, hogy alszik én is elmentem fürdeni és csak akkor vettem észre, hogy írt a Peti.
Életemm❤️
Szia Szerelmem
Milyen volt a Nimivel?
Hogy vagy?
Nagyon hiányzol❤️🥺Babyy❤️🔥
Bocsi, hogy nem írtam
jól vagyok, nagyon jó a
kis keresztfiammal. Milyen
Bulgária? Hogy telt a napod?Életemm❤️
Ennek csak örülök.
Nagyon jó, csak kár, hogy
nem te vagy itt velem.Babyy❤️🔥
Nekem is nagyon
hiányzol.❤️🥺
De ennek örülök. De
majd holnap még hívlak,
mert most nagyon fáradt
vagyok.Életemm❤️
Rendben, akkor holnap
beszélünk.
Szeretlek Életem❤️
Aludj jól❤️😴Babyy❤️🔥
Én is nagyon szeretlek.
Neked is jó éjszakát.
Szép álmokat❤️❤️😴Ezt már csak be szívezte, lerakás a telefonom az éjjeli szekrényre és aludtam. Ma este nagyon jól aludtam, igaz kicsit későn feküdtem le, mondjuk ez már megszokás. Álmodtam is, nagyon jól aludtam. Reggel viszont annál rosszabbul, nagy bőgésre keltem.
F.:Jajj Nimike, hát gyere adok enni-adtam neki enni, inni.