~KİMSENİN DOKUNMADIĞI SAÇLARIM~

110 9 0
                                    

Evet yeni bir bölümle merhaba. Nasılsınız bebekler? Beni sorarsanız pek de iyi değilim. Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.
İyi okumalar dilerim.
Seviliyorsunuz...

Bölüm şarkısı: Bayhan-Tiriyakinim

&&&&&&&&

Uzatmadan "Hocam verdiğiniz soruyu yapamadım", dedim. Karşı taraftan derin bir nefes alma sesi duydum. Bu nefesi daha çok rahatladığına yordum. " O kadar sinir olman bunun için miydi? ", dedi. Bende "Evet", dedim. Bir de odaya baktım. Sonuç, koca bir bokluk. Her şey yerlerde.

Karan Hoca kesin camdan gördü ama neyseee. Cama doğru baktım ve bingo BALKONDA. Birde aynadan kendime baktım. Koca bir çöküş. Tekrar Karan Hocaya baktım, bana bakıyo.

Gözümdeki yaşları sildim. Karan Hoca "Geliyorum. Aç kapıyı", dedi. Bende bir "Haa? ", dedim. " Eslem geliyorum. Lafımı ikiletme. İtiraz istemiyorum", dedi. Bende el mecbur "Tamam", dedim. Telefonu kapattık. Kapattığımız gibi balkondan içeriye girdi. Bu saatte ne yapacaktı? Soruyu mu çözecekti? Gecenin bu saatinde mi? Saat çok geç olmuştu ama. Hocam sen ne ayak?

Hemen kendime çeki düzen verdim ve salona indim. İndiğim gibi kapı çaldı. Usul olmasa da yavaş da değildi. Bu adam ne ara geldi yahu? Işınlandın mı be adam?

Kapıyı açtım ve karşımda benim için endişelendiğini belli eden bir Karan Hoca vardı.

Canım HOCAM-

Hemen içeriye buyur ettim. " Hoş geldiniz Hocam", dedim çatallaşmış sesimle. Karan Hoca benim aksine "Hiç de hoş gelmedim", dedi sinirini belli ederek.

" Ne? Neden? ", dedim. Bilmemezlikten geliyordum.

Salağa yatma. Ne olduğunu herkes biliyor zeka küpü seni. Yalan söylemekte beceriksizsin. Geliştirilmeli. Kaldın. Otur.

"Ne mi oldu? Soruyorsun yani? Gecenin bir vakti sikik bir soru için ağlamana değdi mi? Hımm? Sesin de değişmiş zaten. Hasta olacaksın. Getir o soruyu da bi çözelim. Yeter bu kadar kendini hırpalaman. Böyle olacağını bilseydim hiç vermezdim emin ol Eslem. Nerden verdim ki?", dedi.

Siktir, bu kadar olacagını bilmiyordum. O da demin "sikik bir soru" mu dedi? Ne oluyordu bu adama? Cidden bu adam benim için bu kadar endişelendi mi? Ben bile kendimi bu kadar düşünmezken onun beni bu kadar düşünmesi beni şaşırttı doğrusu. Sesinde aromatik lik mi desem yoksa sinir mi desem bilmediğim bişi vardı ama çıkartamıyordum. Saklıyordu.

Hocam gereksiz yere içindeki tohumları filizlendirmeyin. Önemle rica olunur. Yasaklı yer.

" Hocam saat geç oldu. Zaten yorgunsunuzdur şimdi. Gece gece rahatsız ettim kusura bakmayın", dedim.

Karan Hoca ikna olmamış gözlerle bana baktı."Eslem soruyu yapamadın diye seni hiç bir zaman suçlamam. Şimdi soruyu getir", dedi. Ben de "Hocam eksi verecektiniz", dedim. Karan Hoca" Ben onu sadece sen çalış ve dersi dinle diye dedim ama şu an fikrim değişti. Zaten gereksiz bir soru. Yapalım da kurtulalım. Odanda mı defter?, dedi. Ben de "Evet Hocam", dedim.

Karan Hoca da " Çıkabilirmiyim?, dedi bende "Tabi", dedim. Karan Hocaya terlik verdim ve o önde ben arkada yukarı çıkıyorduk.

Sikerler, odayı toplamadım. Odamın önüne geldik ve ben Karan Hoca dan önce içeriye girmeliydim. Ondan önce kapı kulbundan tutayım derken ellerimiz birbirine deydi.

Karan Hocayla tam o anda göz göze geldik. Belli belirsiz yutkundu.

Kalbimin hızlandığını fark ettim. Ne zamandan beri tuttuğumu bilmediğim nefesimi bıraktım. Bayılacam şimdi. "Hocam şey oda biraz dağınık", dedim elimi çekerek. Karan Hoca da bogazını temizleyerek "Önemli değil Eslem", dedi güven verdiğini belli ederek.

Öğretmenin Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin