"İşler daha eğlenceli hal alacak gibi."
"Eğlence anlayışın fazla değişik."
"Değişik ama güzel."
"İyi şanslar diliyorum. Çünkü ihtiyaçları olacak özellikle sana karşı siyah patron."
*******************************************
Kapıyı çalmadan odaya baskın yapar gibi daldı. Masasında dosyalarıyla meşgul olan avukat. Yüzüne bile bakmadan çalışmaya devam ediyordu. Bu gelen kadını sinirden kudurturken bu onun umrunda bile değildi.
Kadın ayağını yere hızlıca vurmaya başladı.
Topuğunun sesi odada yankılanırken hala dikkatini çekememişti.Sabrının son damlalarına gelen kadın elindeki dosyayı masaya fırlattı.Bu hareket sonunda dikkatini çekmişti. Avukat elindeki kalemi kapatıp, defterinin yanına koydu. Masadan başını kaldırıp kızılmısı gözlerini kadının ela gözleriyle buluşturdu. Kadın 1.75 boylarında otuzlu yaşlarındaydı. Giydiği siyah minik etek ve kırmızı gömlekle "buranın patronu benim" der gibiydi.
"Ne istiyorsun?"
Kadın izin almadan Lisa'nın karşısına oturdu.Bacağını bacak üstüne atıp iyice geriye yaslandı. Kollarını önünde birleştirip, hesap sorar pozisyona geçti. Lisa bıkkın bir nefes verip, geriye yaslandı. Bu kadından nefret ettiğine dair bir bakış attı.
"Mutlu musun yaptığından? "
Son gelmesini vurgulayarak söylemişti. Kadın gözlerini odanın içinde gezindirmeye başladı. Oda genelde siyah dekore edilmişti.
Bir köşede başarı belgeleri asılıydı. Her zaman ki gibi fazla düzenliydi.Sade bir odası vardı.Pencerenin kenarında beyaz laleler vardı.
Lale kokusu odayı sarıyordu. Lale ince kokulu bir çiçek olsada sanki oda da yetişiyormuş gibi hissiyat veriyordu."Mutlu olmak için yaptım zaten."
Kadın alaylı bir gülümseme sundu.
"Mutlu olmak için ha!"
Lisa aynı kadının yaptığı şekilde alayla(!) gülümsedi. Bu kadının sinirini bozarken o bundan zevk alıyordu. Kadın birden masaya vurdu. Bir parmağını tehtitkar bir şekilde tutmaya başladı.
"Bana bak! Avukat bozuntusu ben yıllardır buraya emek verdim. Senin gibi birinin gelip makamımı almasına izin verecek değilim! "
Lisa masaya yaklaştı.Ellerini birleştirip, dirseklerini masaya koydu. Çenesini ellerinin üzerine koyarak küçümser bir şekilde bakmaya başladı.Bu kadını daha fazla sinirlendirmeye başlarken. Ayağa kalktı.
"Bu sana son uyarım Lisa Karan ya burdan gide-"
"Ya gitmezsen ne yapabilirsin ki!?"
"Öyle şeyler yaparım aklın almaz. Sonuçta kimse mükemmel değildir.Elbet bir kusur bulurum sadece bekle ve izle! "
Eteğini düzeltip ayağa doğruldu. Kendince gururlu bir tavırla kapıya doğru yürümeye başladı.Odadan tam çıkacakken Lisa'nın konuşmasıyla dönüp, ona baktı.
"Haklısınız Sevda hanım. Kimse mükemmel değildir. Ama ben mükemmelim. Hatta tek kusurum fazla mükemmel olmam! "
Kadın kapıyı çarparak çıktı.
*******************************************
Lisa Karan
Şu kadının benle uğraşmaması için işten falan mı attırmam gerekiyor?
Koltuğumdan kalkarak pencereye yöneldim.
Babamın her zaman unutmayıp koydurttuğu
lalelere baktım.Çiçeklerden nefret eden ben babam sayesinde lale kokusu olmadan giremiyorum artık. Gözlerimi dışarıya çevirdim. Hava güneşliydi. Sonbahara yaklaştığımız için yavaş yavaş serinlemeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sɪ̇ʏᴀʜ ʏɪʟᴅɪᴢ
Action"𝘏𝘢𝘺𝘢𝘵ı𝘯 𝘮𝘶̈𝘬𝘦𝘮𝘮𝘦𝘭𝘬𝘦𝘯 𝘯𝘦𝘥𝘦𝘯 𝘬𝘢𝘵𝘪𝘭 𝘰𝘭𝘮𝘢𝘺ı 𝘴𝘦𝘤̧𝘵𝘪𝘯? " 𝘒𝘰𝘭𝘵𝘶𝘬𝘵𝘢 𝘪𝘺𝘪𝘤𝘦 𝘨𝘦𝘳𝘪𝘺𝘦 𝘺𝘢𝘴𝘭𝘢𝘯𝘥ı. 𝘎𝘶̈𝘭𝘶̈𝘮𝘴𝘦𝘺𝘦𝘳𝘦𝘬 𝘮𝘶𝘩𝘢𝘵𝘢𝘣ı𝘯ı𝘯 𝘺𝘶̈𝘻𝘶̈𝘯𝘦 𝘣𝘢𝘬𝘮𝘢𝘺𝘢 𝘥𝘦𝘷𝘢𝘮 𝘦𝘵𝘵𝘪. �...