10

1.2K 92 15
                                    

Oh Sehun kara kara düşünürken içeri siyah şapkalı siyah gözlüklü biri girmişti içeri .

Bu kimdi şimdi bi fanmıydı ? Yoksa bir sapık ? Yoksa yoksa bir seri katil ? Yoksa yoksa yoksa o mükemmel bedeninden o mükemmel organlarını satıp mükemmel paralara satıcakmıydı .... ( o kadaaan şaşırma emojini ki ruhu çıkmak üzere olan emojini )

Oh Sehun bu hayallerde takılırken karşısındaki kişi gözlüğü ve siyah şapkayı çıkarmıştı ... bu bu bu bu bu bu bu bu bu bu bu

Bu bu Luhan dı ... ( şaşırmaktan ruhu çıkmış emojini )

Karşısında biricik abisi Lulusu vardı . Gözleri dolmuştu Luhan ona mutlulukla bakıyordu .

Luhan dayanamayıp Oh Sehun' u kucakladı .

Kucaklaşıp özlemi giderdirler . Oh Sehun kendini toparlayarak konuşmaya başladı . [ arkadaşlar line ile konuşmalar " : " bununla normal konuşmalar " - " bu ile yapılacaktır ve normal konuşmalarda altta çizgi olacaktır :) ]

Oh Sehun - Luhan sen geldin . Seni çok özledim abi

Luhan - Bende seni koca bebek Oh Sehun . Ayağını duyunca hemen geldim nasılsın daha iyisin değilmi ?

Oh Sehun - Tabikide iyiyim ... sorumu bu benim gibi bir erkek tabikide iyi olucak ... bu arada senin bizle görüşmen yasak değilmi nasıl girdin yoksa benim için filmlerdeki gibi korumalarımı dövdün ayyyy ne güzel

Luhan - Hemen hemen bi taraflarını şişir zaten ne koruma dövmesi lan egodan oluşma bebek ... bi görevli lavaboya gitti diğeri ise garı gız geseyodu eeee sen nasılsın ...

Oh Sehun - Yaaa Luhan abi bende sevinmiştim ... ama boşver buraya kadan gelmen bile güzel :) ( poliyanacılık oynayan emojini )

Oh Sehun ile Luhan baya bir konuşuyolardı . Oh Sehun ne kadar ay pardon kadaan mutlu gözüksede içinde kötü bir his vardı bu his tabikide Kyung me için yaptıkları yüzündendi .

Luhan - Hey senin bir sorunun mu var ¿?

Oh Sehun - Ya doğrusu böyle söylememeliyim ama dayanamicam söylicem . Ya bak kızmak yok

Luhan başıyla onayladı ve o parlayan gözlerini açtı böylelikle yazar ve okuyucular öldüler ...

Oh Sehun - Bak şimdi benim çılgınlar gibi canım sıkılıyordu dedimki " Linedan birini bulsam mesaj atsam ama Oh Sehun olduğumu söylemesem" bu mükemmel fikir aklıma yattı . Bende buldum kızın adı Kyung me çok tatlı bir kız ama okulda buna yeni ayakkabı altına yapışmış sakız gibi davranıyolardı . Bende bir kanpanya başlattım adıda "OSFOYOİYK " sonra bu kız bir kere güzel bir gün geçirsin diye okula adam yolladım kaba dayıları bir güzel dövdürdüm sonra kızın çıkışınada limuzin yolladım .

Luhan - B... ben sana ne diyeceğimi bilmiyorum . Farkındamısın bu bir suç . Yani öğrenilse hapse girme ihtimalin var . Ve bunu sadece bir kız için mi yaptın ..!!!

Oh Sehun - O sadece bir kız değil . O beni Oh Sehun olduğumu bilmeden beni seven beni dostu olarak gören ilk kız . Ve o kız sıradan biri değil o kızın tek dostu benim o kız okulda neler çekiyo biliyormusun

Luhan - Sen çok iyi biliyorsun belliki onun için çocuk dövdürmeler limuzin göndermeler çok iyisin Oh Sehun....>:(

Oh Sehun - Ya lütfen hyung beni dinle . Bak ilk defa kendimi insanlara yardım ederek iyi biri gibi hissediyorum bi kere ya bikere...

Oh Sehun hiç kimsenin karşı koyamiyacağı o ölümcül bakışı attı . Luhanın tatlı göz pörtletmesinden ölen yazar ve okuyucular dirilip 1435776. Kere öldüler .

Luhan - Sadece bir kere tamammı ama bişey yapmadan önce bana söyliyeceksin ve ben izin verirsem yapıcaksın ...

Oh Sehun o kadaaan mutlu olmuştuki
Luhan - Ammavelakin biri öğrenir ve suçlu ararsa o sensin okey ;)

Oh Sehun sevinçle başını salladı . Artık planına gönül rahatlığıyla devam edebilirdi . ... dimi

Bu bölümü BAMBAMIM a özel yayınladım çok istedi kıramadım sevdiğinize sevindim :)

Line 《 Oh Sehun 》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin