6

1.3K 128 12
                                    

Kyung me bakalım bugün okulda hangi tür dövüş sanatlarıyla karşılaşıcaktı hmmm tekvando yok yok onu daha 1 hafta önce young min denen bir çocuktan yemişti ....

Otobüs ten sıkıntıyla indi ....

Okul kapısının karşısına geldi ... kalbi " adam damat oluyor ; kredi kartı bitiyor " ne !! kalbi niye öyle çalıyorduki ... bi baktıki telefonu çalıyordu ahhh cidden şu üşengeçliğini yenip telefonunun zil sesini değiştirmeliydi ....

Sınıfına gelmişti .... hoca nedense o gün erken gelmişti ... kapıyı tıklatıp içeri girdi ve girmesiyle way anasını sayın seyirciler diye geçirdi içinden

Chu min hyun dahil bütün asi grupun yüzü darmadağın olmuştu ... bu neydi şimdi şaka falanmı ?? Yoksa onu şok olurkenmi dövüceklerdi bak buda yeni bir tarzdı ....

Bütün okul boyunca chu min hyun ve çetesi dahil hiç bir erkek laf atmamıştı kendisine bu enteresandı

YOKSA yoksa olamaz kıyametmi yaklaşıyordu bu olamazdı daha bir sürü kazası vardı ve hiç birini kılmaya başlamamıştı 《 kızımızı hacca göndericez yakında :):) :*) 》

Bi an önce bilinmeyene mesaj atmak istiyordu ama yoktu internet bitmişti çünkü oda bir fakirdi "^"....

Okul bitmişti .... hala üstünden dövülmediğinin şokunu atamayan Kyung me bir daha şok oldu dışarda üstünde " kyungme " yazılı bir tabeleyle son model bir araba vardı . Kyung me arabaya yaklaştı . Adam
- Kyung me ?

- E.. evet benim

Adam kibarca son model pahalı görünen araba aşıklarını bir bakışla bayıltabilecek arabaya bindi . Bütün okul şaşkınlıkla Kyung me ye bakıyordu .... oda şaşırmıştı tabi o ayrı mesele

Normalde otobüsle giderken bırakın etrafı izlemeyi nefes bile alamaz yaaa bırakın nefes almayı düşünümezdi bile yani etrafta okadar bile yer yoktu siz düşünün .

Ama bugün bilinmeyen bir nedenden dolayı son model pahalı görünen araba aşıklarını bir bakışla bayıltabilecek arabayla kolunu cama yaslayıp etrafı izledi . Hergün o lanet okula giderken bu güzel yollardan mı geçiyordu ....

Kyung me etrafın güzelliğine dalmıştı . Eve geldiklerinin farkında bile değildi eğer kibar şoför ona söylemeseydi ..

Eve girdi ve kapıyı kapattı ve kapatmasıyla birlikte rüya sona ermişti ....

Çok yorgundu derhal kıyafetlerini bile çıkarmadan direk yatağa attı kendini

Olanları yarın bilinmeyene anlatmak için sabırsızlanıyordu ...



Arkadaslar beğeniler az ve yorum yok lütfen biraz yardımcı olabilirmisiniz böyle birşey yazmak benim açımdan kolay değil ve az takdir görünce insan üzülüyor .... sizin yardım edeceğinizi umuyorum ... Okuduğunuz için teşekkürler :):)

Line 《 Oh Sehun 》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin