1

3.1K 152 18
                                    

Oh Sehun artık hazırdı kyungme♡ adlı kullanıcıya mesaj atıcaktı . Ama ya anlarsa amaaan ne anlucaktiki artık oda sıkılmıştı yazarın sıkıldığı gibi bu betimlemeden ve artık kıza mesaj atmak istiyordu .

İlk profil resmine baktı hmm bir ünlü değildi ozaman line hesabı kızın kendisine aitti . Haydi lets go

Oh Sehun : Merhaba .

Kyungme♡ : Afedersiniz tanıyamadımda .

Oh Sehun : Zaten tanıyamazsında 《 evet yazar Oh Sehunun öküzlüğüne kızıyordu ve oda anlamıştı ama ne yapabilirdiki mesaj gitmişti . :( 》

Kyungme♡ : Gerçektenmi erkek olduğunu bu kadarmı belli ediyorsun ( umrumda değilsin emojini )

Oh Sehun : Pardon rahatsız ettiysem .

Kyungme♡ : Ah lütfen bide şu lanet olası okulda beni hergün rezil etmezmişsiniz gibi bide burdamı beni rahatsız ediyorsunuz . ( sinirli emojini )

Oh Sehun : Opss çok özür dilerim ben o bahsettiğin kişilerden değilim . Ben ... ben ... ben sadece seninle dost olmak isteyen biriyim diyelim ;)

Kyungme♡ : Ne ... sadece benimle arkadaş olmak isteyen birimi pardon ama sen kafayımı yedin ... yeter artık chu min hyun yeter bana yaptığın eziyetler yeter senin yüzünden heryerim mosmor ve HATIRLARSAN ! İki hafta önce beni merdivenden ittiğin için ayağımı kırdım senin yüzünden kaç gündür okula gelemiyorum . Yetmedi mi ha yetmedimi ...

Oh Sehun : Ben gerçekten o bahsettiğin chu min hyun değilim ... ben sadece dediğim gibi dost olmak istiyorum .

Kyungme♡ : Benim dostum olmaz !! Şimdi git kendine eğlenicek başka birini bul .

Oh Sehun : Tamam özür dilerim sadece dost olmak istemiştim amacım kesinlikle eğlenmek değildi . ( Üzgün emojini )

Oh Sehun mesaj gelmemesi üzerine telefonu kapatmıştı . Bu neydi şimdi o sadece eğlenmek istemişti . Ama bu kızla eğlenilmezdi bu kızın gerçekten bir dosta ihtiyacı olmalıydı ve o bir idol olarak fanlarının ve fanı olmayanların iyiliğini istiyordu ve bunun içinde yardım etmeliydi ozamam başlasın

"Oh Sehun Fanı Olan Yada Olmayan İnsancıklara Yardım Kampanyası "

Bu biraz uzun olmuştu . Oh Sehun bunun farkındaydı ve anlaşıldıki bunu kısaltmalıydı ozaman

"OSFOYOİYK"

İşte buydu .

Line 《 Oh Sehun 》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin