8

1.2K 119 9
                                    

Oh Sehun hızla arkasına bakıp koşuyordu . Lanet olsun sanki saatlerce koşuyor gibiydi . Nefes alışverişi zorlanmıştı . Arkasındakiler onun nefesinin bitmesini aldırmadan hızla koşuyor üstüne üstün hızlarıda her geçen saniye artıyordu .

Ahhh lanet olsun çıkmaz sokağa sapmıştı nasıl çıkıcaktı burdan . Etrafına baktı ama heryeri duvarlarla doluydu . Bi anda karşısında adamlar belirdi . Yaklaştı yaklaştı yaklaştı ve yumruk atmasıyla Oh Sehun ' un rüyadan uyanması bir oldu .

Sırılsıklam olmuştu . Kokuşmuş hastane yatağından kalkıp terle kaplı tişörtünü çıkardı . Terden vücudunda damlalar kalmış ve o damlalar o keskin karın kaslarından aşağıya akıyordu tabi bunu gören yazar ve okuyucular wefat ama Oh Sehun un buna aldırış edemicek ve övünemicek kadar kafası doluydu .

Yaptıklarını düşünüyordu acaba bu yaptıklarını birine anlatmalımıydı .

Tamam kyung me ' yi mutlu etmek istemişti ama galiba aşırıya kaçmıştı . Ve bunu birene anlatmak istiyorduki üstünden biraz yük kalktığını görmek istiyordu .

O sıkıntılı bir şekilde dururken telefonuna bildirim geldi .

Kyungme♡ : Selam bugün nasılsınız ¿? ;)

Oh Sehun : Bugün konuşmasak kendimi kötü hissediyorum ^~^

Kyungme♡ : Bi derdin varsa gerçekten dinlerim . Asla çekinmeden anlatabilirsin :) ^-^

Oh Sehun : Biliyormusun sen çok iyi bir insansın ..... evet biliyorum beni dinleyeceğini ama sonra anlatıcam söz ;)

Kyungme ♡ : Tamam sen iyi ol yeter bilinmeyen dost ^-^

Oh Sehun telefonunu kapatmıştı. Ne yapmalıydı . Birine danışmak zorunda gibi hissediyordu kendini .

İçini sıkıntı kaplamış bir şekilde yatakta uzanırken kapı açıldı ve içeri şapkalı güneş gözlüklü biri daldı . Buda kimdi şimdi yoksa ....

Evett yoksa :) acaba gelen kim ¿?

Oh Sehun dertlerini kime anlatıcak ¿?

Merak ediyorsanız ... edin yani ne yapabilirim tamam tamam sustum vurmayın ... :)

5 yorum üzerine geldi bu yorum bu seferde 10 beğeniye yeni bölüm gelicek

Line 《 Oh Sehun 》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin