2 hafta sonra ~
Kyung me okuldan çıkmanın verdiği huzurla evine gidiyordu .
Eve girince askılıkta not buldu .
" kızım sana söylemeyi unuttum bugün çocuklarla kamp yapıcaz . Anaokulunda kalıcam bugün . Kapıyı kilitle , buzdolabında tavuk var fırına atıp yiyebilirsin , birşey olursa komşuları rahatsız etmekten hiç çekinme ...
Özle beni çünkü ben seni özlicem :):) "
Anlaşıldığı üzere annesi bugün evde yoktu .
Hemen telefonundan Nuest - Face şarkısını açtı .
Mutfakta tavuğu koydu . Herşey hazırlayıp televizyon karşısına geçti .
Müzik kanallarına bakarken Boa - Who are you şarkısı çalmaya başlamıştı . Farketmişti ki yazar gibi bu şarkı bilinmeyen kankasıylaki olayına çok iyi uyuyordu .
2 haftadır yazmıyorduda .
Bu fikirlerle odasına çıktı .
Kapıyı açtığı gibi yatağının üstünde bir kutu gördü ....
Yavaşça kutuya yaklaşırken kimden geldiğinide düşünmeye çalışıyordu ...
Kutunun kenarına annesi bir not koymuştu
" kızım bu kutu sana geldi . Postayla geldi kimden geldiğini bilmiyorum .. :/ "
Kutuya yapışmış notu çıkardı .
*gerilim şeklinde kalp atış sesleri arkaplanda*
( "ben bu kitabı korku yaparım d.o ile yaparsam bal gibi olur baksana abi iki bölümdür korku yazıyorum mikimmil bir şekilde" diye kendi kendine konuşurken yazar, okuyucular yazarın kafasına bir şaplak geçirdi "devam et be kitaba" diye kızdılar . Yazarda güccük emrah moduna bağladı emojini )
* bazen kendi yaptığım emojinleri anlayamıyorum *
Bütün gerginlikle eli kutunun kapağına gitti Kyung me nin .
Kutuyu Chu min hyun göndermiş olabilirmiydi . İçinden dayakmatik falan çıkıyomuş yok canım yok olmaz.
Bedenindeki bütün özgüveni topladı heyecanı son gaza getirdi ve kutuyu açtı .
Bu .. bu .. inanılmaz... mükemmel. ..harikulade ... bir ... bir örtüydü ...
Kyung me anladıki bu örtü kutudaki asıl şeyin üstünü örtmek için kullanılmıştı .
Örtüyü kaldırdı .
Kyung me şaşkınlık içinde kutunun içindekilere bakıyordu .
Bir balo elbisesi , bir çift ayakkabı, bir çanta ve maske vardı. * medya *
Kutuyu karıştırdı belki bir not çıkar diye içinden ama yok .
Kim göndermiş olabilirdikiiiiiiiiiihiiii Aman Allahım ! Yoksa bilinmeyen kankasımı ama evini nerden bulabilirdiki . Koskoca menejerdi dimi sinyalden bulmuş olabilirdi.
( şimdide dedektif kitabı yapıyorum emojini )
Kyungme♡ : Hey bilinmeyen bozuntusu evime bi kutu geldi ve içinde milyar dolarlık balo kıyafetleri var . Tek sen biliyosun . Bu kutuyu senmi gönderdin çabuk söyle
Oh Sehun : Dur bi sakin ol ..
Kyungme♡ : Sakin falan olamam . !!!
Oh Sehun : Ya bak herşeyi anlatabilirim .
Senin biraz sosyelleşmeni istedim ve arkadaş edinmeni . Biraz eğlenmek seninde hakkın . Bunu benden bi hediye olarak kabullen .
Kyungme♡ : Ya ben böyle bişey istedimmi senden beni sosyelleştir dedimmi .
Bi dakika ogün Chu min hyun ve arkadaşlarını dövdürende sendin ve limuzin yollayanda
Sen sınırı aştın tabi suç bende adını bile söylemeyen birine neden güvenip onu tek arkadaşın yerine alıyorsun dimi . Her şeyini al ve başına çal !!!!! ( Seni geberticem emojini )
Oh Sehun: Kyung me lütfen bi dinle . Evet Chu min hyunu dövdürende limuzin yollayanda bendim ama cidden bir nedeni var .
Beni bugüne kadar gerçekten dost kabullenen biri olmamıştı ve bende tek dostumun hayatını güzelleştirmek için elimden geleni yapıyorum .
Kyungme♡ : Kimse sana benim lanet olası hayatımı düzelt demedi . Senin buna hakkın yok anladınmı YOK !!!
Oh Sehun : Lütfen anlamaya çalış beni ... :( :(
Kyungme♡ : Esas sen beni anla . Benim ne duruma düştüğümü anlamıyormusun HA beni bi aciz olarak mı görüyorsun .
Ben sana güvenmiştim anladınmı güvenmiştim .. HEPİNİZ AYNISINIZ !!!!! Bidaha bana mesaj atma
Oh Sehun : Tamam bana söv , küfür et , anama babama giriş ama lütfen benle konuşmayı bırakma yalvarırım.
Kyung me lütfen yalvarırım .
Tamam ama bi son dileğim var bare o baloya git son isteğim bu senin için
1 saattir mesaj gelmeyince Oh Sehun elindeki telefonu masaya bıraktı .
Oh Sehun bu kadar salaktı işte . Kyung me bunları haketmiyordu . Kendine göre doğruydu yaptıkları ..
Gözlerinden o pürüzsüz cildine bir kaç damla yaş süzüldü .
İçindeki bilmediği duygudan eline geçen kumandayı duvara fırlattı ve avazı çıktığı kadar bağırmaya başladı .
Hemşireler sakinleştirici batırıp nefes nefese Oh Sehun u uykuya bıraktılar .
* yazar ve okuyucular bunu beklemiyorlardı . Farkettiyseniz Kyung me nin lanet demesine bile bir şey diyemediler . *
Arkadaşlar bakalım diğer bölüm nasıl olucak tahminleri alim ... :)
Balo elbiselerini diğerki bölümde göriceksiniz ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Line 《 Oh Sehun 》
ContoBu bildiğiniz bir gizli fanın Oh Sehuna mesaj atması gibi klasik bir hikaye değil... sizce mesajı kim atıcak ... Eğer ortada canı sıkılmış bir Oh Sehun varsa yapıcaklarından ve olcaklardan korkabilirsiniz . Bakalım bizim Oh Sehunumuz eğlenmek için...