13

990 81 6
                                    

Luhan telefonuna gelen mesajla yeni film repliklerini masaya bıraktı . Mesaj Oh Sehun dandı .

Oh Sehun : Luhan hyung ben bir halt ettim öğrenince kesin kafama tükürcen eminim ...

Luhan : Ne yaptın. .. ( bu iş çabuk bitsin benim işim var emojini )

Ama dur alıştıra alıştıra söyle ( bu iş ne zaman bitcek senle uğraşamam salak emojini )

Oh Sehun : Tamaaaam ... hani bi kız vardıya

Luhan : Yinemi birini dövdürdün ( yeter atık yediğin haltlar emojini )

Oh Sehun : Yaa o bikere olur bikere daha yapcak kadar salak değilim

Luhan : Yani kabul ediyorsun salaklığını

Oh Sehun : Yaa hyung yeter bak ben o kızla konuştum mesleğimi de exo ( stajer ) menejeri olarak söyledim ...

Luhan : Oh Sehun sen ne kadar salak ne kadar aptal bir insansın .. ya salaklılta lisanslı insan nerenle düşünerek böyle bir cevap verdin

Oh Sehun : Ya bi anda yazdım işte sen bana laf saydırmayı bırakırmısın üzülüyorum ....

Luhan : Hah sen her haltı et sonra bana salak deme başka bir isteğin kahve falan

Oh Sehun : Doğrusu bobble tea olsa fena olmaz

Luhan : Abi sen harbi gerizekalısın. .. ya sen Lay in sahne karakteri gibisin saflığın salaklığa dönmüş ...

Oh Sehun : Hey deme öyle bence Lay hyung un sahne kişiliği çok iyi bare benim gibi öküz gibi gözükmekten iyidir

Luhan : Offf sus sus tamam ordayım 20 dakikaya sen güvenlikleri hallet ...

Bunu yazarak telefonu eline alıp kıyafet odasına gitti Luhan . ( tabi çocuk zengin 1 oda dolusu kıyafeti var yok canım ne kıskanması - kıskancından öldü )

Hemen giyinip koştura koştura son model lüks herkezin ağzını bir çırpıda açık bırakıcak arabasına bindi ve yola koyuldu ...

Yarına ezberlemesi gereken 5 ten fazla replik sayfası vardı ama o ne yapıyordu biricik kardeşi olarak gördüğü Oh Sehuna pardon Off Sehuna yardıma gidiyordu ...

Line 《 Oh Sehun 》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin