11

1K 113 2
                                    

Kyung me artık bekleyemiyecek kadar sabırsızlaşmıştı . Bilinmeyen dostunun derdi neydi onu bi an önce öğrenmeliydi .

Kyungme♡ : Hey dostum iyimisin ¿?

Çok meraklandım bir şey mi oldu ..

Ya lütfen cevap ver ..

Yoksa benden falan mı korktun . Doğal tabi ben o kadar sıkıntımı anlattım korktun tabi şimdide beni bırakmak için uğraşıyorsun ... sadece söyleyebilirdin ben alışığım terk edilmeye ...

Oh Sehun : Hey kyung me sadece bir kaç saat yoktum sakin olurmusun. .

Bir kere senle zor dost olmuşum bırakırmıyım ;)...

kyungme♡ : Pardon tek dostum olunca telaş ettim doğal olarak ... sıkıntın varsa anlatabilirsin cidden dinlerim ..yada okurum ( gülmekten anırdım ama kimse yaptığım espiriye gülmeyince susmak zorunda kalan ve zoraki olarak ciddiye dönen emojini)

Oh Sehun : Zaten ondan şüphem yok süper IQ :):)

Ya önemli bişey değil ailede en küçük olunca her yaptığın yanlış olmak zorunda oluyo ...

Kyungme♡ : Hmm ailede en küçüksün kaç kardeş ...

Oh Sehun nedemeliydi offf lanet olsun ( töbe!! lanet denilmez dimi Oh Sehuncum hanimiş benim imanlı oppam ) Luhan da yeni gitmişti ne yazmalıydı .... 

Oh Sehun : Biz baya kalabalık bir aileyizde ..

Kyungme♡ : Ne kadar pardon ne kadaaan güzel benim hep bi abim yada ablam olsun istedim ama sadece annem ve ben varım zaten babamda gitti pislik herif

Oh Sehun : Aow özür dilerim ben bu konuyu açmak istemedim ...

Kyungme♡ : Önemli değil alıştım artık içimden saydırıyorum ...

Oh Sehun : Benim gitmem lazım ... bys

Kyungme♡ : Bays

Kyung me telefonunu kapatmıştı . Yüzünde istemsiz bir sırıtış olmuştu . Şimdi gerçekten onun bir dostumu vardı .

Arkadaşlar bu seferde 15 beğeniye bi sonraki bölüm gelicek :)

Okuduğunuz için saolun :)

Line 《 Oh Sehun 》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin