23

780 67 16
                                    

Sonunda okul bitmiş ve Kyung me hemen eve gidip yatağına yattığı gibi telefonunu eline aldı .

Kyungme♡ : Hey bilinmeyen kanki ordamısın . ;)

Oh Sehun : Evvet prinsis burdayım . Oh Sehunla konuşmanız iyi geçti bakıyorum ...

Kyungme♡ : Bende bunun için teşekkür edicektim .... ( çooook saol emojini )

Oh Sehun : Nerden bildim ama dimi offf yine acayip zeki ruhluyum dimi ... ( offf mahallenin cool çocuk emojini )

Kyungme♡ : Ya senin Oh Sehunla ne kadan ortak yönünüz var abi iki arkadaş bu kadan mı burnu kaf dağında olur ama dur ben bilirim senin o kafdağındaki havaları iğneyle söndürmeyi ( off mahallenin çok coolum diyen çocuğun annesi gelip süper hedefli ok gibi fırlayan son model kırmızı 47 numara portatif terliğini o cool çocuğun tam alnının çatına süper bir vuruş yaptı hemde tam 24 ten emojini )

Oh Sehun : Abi emojinden korktum Allah korusun ( tahtaya vurma emojini )

Kyungme♡ : Oh Sehun bana dediki " sende d.o nun kapasitesini görüyorum " dedi .... korkun benden niha nihwnihaaaa

Oh Sehun : Abi o sondaki gülüş şekli ne hani bana onu bi açıklasana

Kyungme♡: Ya klavyeye yanlış bastım kötülük gülüşüde o ....

Oh Sehun : İlahi kızsın kyung me . Bu arada okul nasıl ? Dersler ? Chu min hyun?

Kyungme♡ : Chu min hyun dedinde aklıma geldi Oh Sehun üsteki yazışmalarımızı okumuş ve bana onu sordu bende biraz çemkirdim ..... ( hakketti emojini )

Oh Sehun : Tamam bana söyledi . Çok üzgün zaten .

Kyungme♡ : Maksadım onu kırmak değildi ama sinirlemiyorum bilmeden konuşan insanlara .

Oh Sehun : Ya tamam biz şimdi ağzımızın tadını bozmayalım eee dersler ?

Kyungme♡ : Okul herzamanki gibi sıkıcı ama ders yok .

Oh Sehun : Nasıl yani ¿?

Kyungme♡ : Ya bizim okulun bir adeti var her yıl sonu bir maskeli balo yapıyorlar herkezin ağzında o var ...

Oh Sehun : Yaa ee çok güzel maskeli balolar eğlenceli olur .

Kyungme♡ : Aman ne eğlenceli ne eğlenceli . Kavalyen yoksa ve bütün parti boyunca sap gibi oturuyosan tık yok.

Oh Sehun : Hmm tamam ozaman ... ya benim bi işim çıktı .

Kyungme♡ : Önemli değil by



Oh Sehun telefonunu kapatıp aklına bir fikir düşünmek için elini çenesine koydu ..




Hmmm evet acaba Oh Sehun ne yapıcak ?

Bu arada arkadaşlar okuma oranı ve beğeniler az olsa bile cidden çok fazla iyi yorun alıyorum ... ne kadar mutlu oluyorum biliyorsunuzdur ... :):):)

Bu bu arada "Line 《 Kyungme♡ 》 kitabını yazmam için istek var ama şöyle bir şey var kapak yok ben güzel kapak yapamıyorum yapabilen varsa cidden yapsın ve kakaotalk tan atabilirsiniz. Instagramdanda atabilirsiniz .

İkisininde adı korekorekorekore

:)

( sizi yirim yirim emojini );)

Destekler için saolun


Line 《 Oh Sehun 》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin