Baran hiddetli şekilde Dilan'ın odasına yöneldi. Elindeki telefonu kıracak gibi tutuyordu.
"DİLAANNNN!!!
Koridora Kartal dede çıktı.
" Baran noluyor? "
"O torunun olacak namussuz nerde bacaklarını kırıcam onun. "
Dilan'ın odasına geldiğinde direk odaya daldı. Dilan ise yataktan sıçramıştı.
"A-abi noluyo? "
Baran Dilan'ın üzerine yürüdü. O sırada ise Dilan çoktan ayağa kalkmıştı.
"Seni namussuz velet. Utanmıyor musun abin yaşında adamla öpüşmeye! "
Herkes şok olmuş birbirine bakıyordu. O sırada gözlerim Rojin'e kaydı. Bildiğin sırıtıyordu.
Baran Dilan'ın kolundan tutup yere fırlattı. O sırada Dilan'ın yanına koştum ve onu kollarım arasına aldım. Dilan da zamanında beni çok korumuştu çünki.
"Baran sakin ol şiddetle çözülecek iş değil bu. "
O sırada Kartal dede Baran'ın elindeki fotoğrafa baktı. Gözleri fal taşı gibi açılmıştı.
"Baran bu iş çığrından çıktı. Bu namussuz ya öldür yada at başka şehire gitsin. "
"Ya saçmalamayın olur mu öyle şey ne olursa olsun o sizin kızınız. "
"Evin derhal odaya! "
Ayağa kalktım ve Baran'ın üzerine yürüdüm.
"Baran bak sakin ol evet yaptığı doğru değildi ama bunun sonucu ölüm de değil bi sakin olun. "
Ortamın sakinliğini fırsata çeviren Dilan koşarak konağın dışına çıktı. Arkasından koşsakta gözden kaybolmuştu.
"EYÜÜPPP!! KESİN EYÜP'ÜN YANINA GİTTİ"
Baran arabaya atlayıp bizim konağa doğru sürdü. Arkasından koşmak gereksizdi. Aradım ama telefonu burada kalmıştı.
Seher annem feryat figan ağlıyordu avluda. Dedem ise odasına geçmişti. Rojin'i de odaya geçerken görmüştüm. Koşarak yanına gittim onu odaya soktum ve kapıyı kilitledim.
"Napıyorsun be?"
"Amacın ne senin neyin peşindesin Rojin ne olsun istiyorsun? "
"Sencede açık değil mi Evin bu konağın hanımı olmak istiyorum. Seher yengem zaten yaşlandı. Hanımlık ya sana ya Dilan'a kalacaktı. Bende rakiplerimi elemeye başladım. Hihim! Bundan sonra Dilan hanım olamaz. Bi sen kaldın Evin ama hakkını yemiyim baya sağlam rakipsin. "
Göğüslerini elleri ile kavrayıp kaldırdı. Sinirden onu boğmak istiyordum.
"Ama Baran'ı elinden almam zor olmayacak gibi nedersin? "
"Sen mi alacaksın Baran'ı benim elimden? Bu ellerle mi alacaksın Baran'ı"
Elini sıkıca kavrayıp sıktım. Acıdığı için elini çekmeye çalıştı fakat bırakmamıştım.
"Evin acıyo bırak "
"Elinden geleni ardına koyma Rojin ama en başta dua et o kızın başına bişi gelmesin. Yoksa başına geleceklere hazırlıklı ol. Nede olsa ben Baran Kartalın karısı Evin Kartalım. "
Elini sertçe itip dışarı çıkmıştım. Baran çoktan avludaydı. Sinirden kıpkırmızı olmuştu.
Beni görünce derin bir nefes aldı.
"Karam iyi misin? Bulabildin mi Dilan'ı"
"Evinim sizin konağa gittim ama Eyüp yoktu ve bu konuyu konuşmak dahi istemiyorum. Herkes odasına hadi. "
Baran beni elimden tutup odaya götürmüştü.
Odaya geldiğimizde kendini direk yatağa attı.
"Bi keyifle sikemedim seni ya. Bu ne bizim yaşadıklarımız? "
Baran'a gülümseyerek bakıyordum. İsyanı bile beni sikmek üzerineydi.
Aklıma ise o an Rojin'in dedikleri geldi. Bu konuyu Baran la konuşsam iyi olacaktı.
"Baran bişi sorcam sana. "
"Sor Evinim seni dinliyorum. "
"Bu Rojin senin neyin oluyo? "
Baran hafif bir kahkaha attı. Nedense bu çok garibime gitmişti
"Rojin sana beni senin elinden alacağını ve bu konağın hanımı olacağını mı söyledi. "
Bu nasıl olur. Baran nerden biliyordu?
"Sen nerde-"
"Şşşş Evinim Rojin dedemin en küçük kardeşinin kızı tam bi para ve servet avcısı. Zamanında bana da çok dedi benle evlenmek istediğini. Hatta geceleri odam kilitli uyuyordum yoksa odama gelip yanıma yatar diye. Ama unuttuğu birşey var. "
Dikkatli gözlerle Baran'a baktım.
"Benim senden başkasını istemediğimi bilmiyor."
Yüzümde ufak bir gülümseme belirmişti. Baran'a sonsuz güveniyordum.
"Baran şimdi nolucak yani abimle Dilan'ı diyorum. "
"Evinim hiç gitme o konuya zaten ne tadım kaldı ne tuzum. Şu koduğumun konağında bile ağız tadıyla sex yapamıyoz. "
(Arkadaşlar kitabımın bu denli tutacağını bilmiyordum. Aktif değildim ama bugün arkadaşım tarafından kitabımın tuttuğunu yorumları falan söyledi çok mutlu oldum ve yazmaya kaldığım yerden devam edicem.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Masumum
Short StoryBerdel evliliği yapan Baran ve Evin'in yaşadığı zorluklar ve ardından mutlu son