5.bölüm aşk başlıyor.

2.9K 53 1
                                    

Sabah uyandığımda saat 9 olmuştu bile. Yanımda Baran yoktu. Hafiften yataktan doğrulduğumda beline sarılı havlu ile banyodan çıktı.

"Hatunum günaydın" dediğinde gülerek "günaydın" dedim.

"Sende duşa gir Evinim bu gün kahvaltı benden" dedi. Onu kafamla onaylayıp banyoya girdim.

Bi yarım saat sonra duştan çıktığımda odayı toplamış çarşafı değiştirmiş ve mutfaktan güzel kokular geliyordu.

Saçlarımı kurutup mutfağa gittiğimde sadece gri eşofman ile kahvaltı hazırlıyordu.

Ona arkadan sarıldığımda ellerini ellerimin üzerine koydu. Bir süre öylece kaldık.

Bana önünü döndüğünde göz göze geldik. "Evinim acın var mı " diye sorduğunda gözleri bacak aramdaydı.

"Var ama çok değil" dediğimde yavru köpek gibi bakıyordu yüzüme.

Yatakta canavara dönüşen adam şuan karşımda yavru köpekti.

Belimden tutup kendine çektiğinde burnumdan öptü. "Kahvaltı yapıp konağa geri dönelim " dediğinde kafamı salladım.

Kahvaltı yapmıştık ve ben bulaşıkları yıkıyordum. Baran ise arkamdan sarılmış şekilde duruyordu.

"Evinim farkında mısın? Biz evliyiz hatta ilişkiye bile girdik ama birbirimizi yeteri kadar tanımıyoruz. " dediğimde haklıydı. Yeteri kadar tanımıyorduk.

"O yüzden seninle bir oyun oynayacağız. Ben sana soru sorucam sende bana ve ne sorarsak soralım cevap vermek zorundayız. " dediğinde bulaşığı bırakıp oyuna başladık.

"O zaman ilk ben " dedi Baran. Onu kafamla onaylayıp başladık. "İstanbul'da okurken sevgilin oldu mu? " böyle bir soru beklemiyordum.

"Evet oldu ama sadece 1 hafta sürdü" dediğimde gülmeye başladı.

"Peki senin oldu mu? " diye sorduğumda evet anlamında kafa salladı.

"Evinim üzülme ama anneni nasıl kaybettin anlatır mısın? " dediğinde yutkundum. Annem benim hassas noktamdı.

"Annem şey hastaydı. Vücudu kan üretmiyordu. Sonra ben doğdum ve annem çok kan kaybetti. 6 yıl boyunca kan nakli ile hayatta kaldı ama sonra " dediğimde sesim çıkmadı. Gözlerim doldu ve ağlamamak için kendimi tutuğumdan boğazım da ağrımıştı.

"Anladım Evinim sen kendini üzme nolur. Ben ağla diye sormadım. Yaa ben sana kurban olurum. " dediğinde bana sarıldı. Kendime geldiğimde oyuna devam ettik.

"Baran senin annen var ama babanı hiç görmedim. Baban nerede? " dediğimde acı bir tebessüm etti.

"Babam annem daha Dilan'a hamileyken terketti bizi. Herkes beni babama benzetir . Dış görünüş olarak tabiki. Merak etme yani sen hamileyken asla gitmem. " dediğinde gülümsedim.

Ardından telefonuma bir bildirim düştü. Baktığımda çocukluk arkadaşımdandı. Doğum günü partisine çağırıyordu. Elbette gidecektim.

"Kim o? " dediğinde Baran'la göz göze geldik

"Arkadaşım doğum günü partisine çağırıyor. " dediğimde gülümsedi.

Hadi o zaman konağa gidelim oradan ben seni bırakırım. İstediğin zaman da alırım " dediğinde başımı salladım.
...

Konağa gelmiştik. Her zamanki gibi sakindi etraf. Odaya çıkıp ne giyeceğime baktım. Siyah kısa triko elbise giydim. Altına fileli çorap ve kısa bir bot da giydim.

Ben aynadan kendime bakarken Baran'ın bana seslendiğini duydum. Kapıdan girdiğinde gözlerini alamamıştı. Ağzı açık kalmış bir şekilde bakıyordu. Yanına gidip ağzını kapattım.

"Kapat kapat sinek kaçacak. " dediğimde yutkundu. Elimden tutup beni kendi etrafımda döndürdü.

"Evinim harika olmuşsun. " ardından beni kendine çekti. Elini bacaklarımda hissettim. "Gece bu elbiseyı kendi ellerimle çıkartıcam. " dediğinde tedirgin oldum. Kollarından kurtulup çantamı aldım.

"Hadi ama geç kalacağım " dediğimde el ele çıktık. Arabada giderken yolları tarif ettim. Geldiğimizde arkadaşım dışardaydı. Beni görünce yanıma gelip sarıldı.

"Evin hoşgeldin ne kadar özlemişim. " dediğinde ikimizde sımsıkı sarılıyorduk.

"Bende bende " dedim çocukça. "Çok çok özledim sizi. " dediğimde ayrıldık. Arkadaşımın gözleri Baran'ı bulunca bana baktı.

"Kim bu adam" diye sorduğumda elimi kaldırıp yüzüğü gösterdim.

"Kocam olur kendisi " dediğimde şok olmuş şekilde bakıyordu. Baran'ın ise keyfi yerindeydi.

"Kız sen ne zaman evlendin. "

"Çok olmadı daha yeniyiz. " dediğimde ikimizde güldük. Baran ise yanıma gelip yanağımdan öptü.

"Ben şirkete gidiyorum karım işin bitince ara da geleyim " dediğinde başımla onayladım. Ardından arabaya binip gitti.

Biz ise içeri geçip eğlenmeye başlamıştık.
Doğum günü çok iyi gidiyordu. Eğlendik yedik içtik. En sonunda Baran beni almak için geldiğinde dışarıda bekliyordu. Onun yanına gittiğimde arkadaşımın kuzeni Baran'ın yanında ve onunla konuşmak istiyordu.

Ses çıkartmadım ve uzaktan izlemeye başladim. Kız her Baran'a yaklaştığında Baran uzaklaşıyordu. En sonunda evden çıktığımda kıza bakarak beni işaret etti.

"Karım olur kendisi " dediğinde gururlu bir şekilde yanlarına gittim. Kızın saçını başını yolmak istesemde sessiz kaldım.

Arabaya binip ilerlediğimizde söze girdim.

"Ne dedi o şıllık sana" dediğimde kahkaha patlattı. Komik miydi sanki. Gülmesi bitince konuşmaya başladı.

"Adımı yaşımı falan sordu ve merak etme her sorusuna karım bilir dedim " dediğinde doğru kişiyi bulduğumu anlamıştım.

Konağa gittiğimizde oldukça yorgundum. Üstümü çıkarttığımda daha giyinmemişken Baran odaya girdi.

"Baran çık daha giyinmedim. " dediğimde bana doğru gelmeye başladı. Beni duvarla arasına aldığında yutkundum.

"Benim üzerinden söküp atacağım elbiseyi kendin çıkartırsın! " dediğinde korkmuştum. Daha dün gece yatmışken bu günde yapmak beni korkutmuştu.

"Şey ben... Daha dün seviştik bugün de mi sevişcez " dediğinde ellerini bacağımda hissettim.

"Elimden gelse her gün bebeğim " dediğinde azgın biri olduğunu anlamıştım.

"Şimdi çıkarttığın elbiseyi tekrar giy ve yatağa yat beni bekle " dediğinde kaçış olmadığını anladım ve başımı sallayarak onayladım.

Elbiseyi tekrar giydim ve yatağa doğru giderken beni durduran Baran'ın arkamdan sarılışı oldu.

( diğer bölümde tekrar +18 olacak lütfen oy kullanın)

Ben Masumum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin