Elbiseyi tekrar giydim. Yatağa giderken beni durduran Baran'ın arkamdan sarılışı oldu.
"Evinim benden korkuyor musun" dediğinde titredim. Ondan sadece yatakta korkuyordum.
"Evinim bu gece sadece sevişeceğiz istemezsen içine girmem. Sadece o tapılası vücudunu öpüp emeceğim " dediğinde göğüslerimi sıktı.
Bu adam böyle yaparsa ben nasıl azmayıp içime almamayım ki? Sertliğini dahi hissederken.
Onu kafamla onayladığımda beni yatağa attı. İlk hamlesi fileli çorabımı yırtarak çıkartmak oldu.
Bu adam üzerime giydiğim herşeyi yırtıp atacak kadar deli bir adamdı. Korku ile onu izlerken gözlerimiz birbirini buldu.
"Evinim vücudunun her hattını ezberleyeceğim. " dediğinde eli triko elbisemin yırtmacına gitti. Yırtmaçtan tutup elbiseyi boydan yırtmaya başladı.
Biraz yırtıyor yırttığı yerden görünen vücudumu öpüp emiyordu. En sonunda göğüslerime kadar geldiğinde hiddetli şekilde yırttı ve sütyenimi görünce sinirli şekilde bana baktı.
"Bundan sonra geceleri sütyen gitmeni istemiyorum. Bu güzel göğüslerini benden saklama " dediğinde yırtık elbisemi çıkartıp attı.
Bu sütyeni severek kullandığımdan yırtmasını istemedim. Bu yüzden kendim arkasından açarak çıkarttım. Bu tabiki de Baran'ın hoşuna gitmemişti.
"Ben varken seni soymak senin işin değil kadın " dediğinde bana kızmasın diye ellerimle göğüslerimi oynamaya başladım.
Gözleri oynadığım göğüslerimdeydi elbette. Ellerimi tutup yatağa sabitledi. Ardından göğüslerimi iştahla emmeye başladı.
Ona sadece espiri yapmak istemiştim.
"Yavaş em adam bu göğüslerimi sadece sen emmeyeceksin" dediğimde kafasını göğsümden uzaklaştırdı. Bana anlamsız gözlerle bakarken eli boğazıma gitti. Sıkmıyordu ama çok sert tutuyordu."Ne demek istiyorsun sen? BU GÖĞÜSLER BENİM KADIN BAŞKA KİM EMECEK " dediğinde onu ensesinden tutup çektim. Kulağına sıcak nefesimi üfledim.
"Tabi ki de doğuracağım çocuğunu " dediğimde boynuma gömüldü. Kasılan vücudu gevşedi ama sertliği daha da büyüyordu.
"Öyle desene karım yüreğime inecekti. " dediğinde sertliğini kadınlığıma bastırdı. "O zaman bir an önce seni hamile bırakmalıyım" dediğinde ıslanıyordum.
Hamile kalmak ve çocuk doğurmak için kendimi hazır hissetmesem de istiyordum bende bir çocuk. O benim bedenimi tavaf ederken düşünmeye başladım.
Annem de ilk çocuğunu doğurduğunda benim yaşlarımdaydı. Annem hasta haliyle başardıysa bende başarırdım. Yaşım umurumda değil çocuk istiyordum.
En sonunda Baran'ın öpücükleri amımı bulduğunda geri çekildi. Hafif doğrulduğunda gözleri ile sikine baktı. Kalktığı çok belliydi. Üzerimden kalktı.
"Nereye gidiyorsun? " dediğimde üzgün bakışlarıyla baktı bana.
"Boşalmam gerekiyor bebeğim. Senin canını acıtmak istemiyorum. Kendim banyoda hallederim. " dediğinde kalkıp onu kendime çektim. İkimizde yatağa düştüğümüzde sikini avcumun içine aldım ve oynamaya başladim.
"Sikiyim hatunum yapma bu canavarı kontrol etmek inanki çok zor. " dediğinde yalvarıyordu resmen.
"Çocuğu benden yapacaksan bana boşalman gerekiyor unutma" dediğimde ne demek istediğimi anlamıştı.
"Üzgünüm hatunum ama çok canın acıyacak " dediğinde sikini tek hamlede içime soktu. Bu sert hamleleri beni benden alıyordu. Acısa da zevk alıyordum.
Vajina kaslarımı kastığımda siki içimde sıkışmıştı. Onu sağar gibi kaslarımı kasıp serbest bırakıyordum. Oda bende inliyorduk.
"Evinim zaten darsın sıkıştırma bu canavarı içinde. " dediğinde "yapacağım!" diye inledim.
"O zaman günah benden gitti. " dediğinde üzerimden kalktı. Belimden tutup kendine çekip içime hücum ediyordu. Kendinden geçtiği belliydi. İnlemelerim ve bağırmalarım onu daha da hızlandırıyordu.
"Boşalacağım! " diye bağırdı ve daha da hızlandı. En sonunda köküne kadar sokup boşaldı. Üstüme yatıp derin nefesler alıyordu. Biraz durduktan sonra kalkıp bana baktı.
"İyi misin?" diye sorduğunda hala içimdeydi. Başımı evet anlamında salladığımda sikinin tekrar hareketlendiğini hissettim.
"Canavar durmuyor yavrum" dediğinde içimden çıktı. İçimde ki doluluk hissi hala duruyordu. Beni yatakta yüz üstü yatırdı. Kalkmaya çalışsam da izin vermedi. Tekrardan amımda sikini hissettim.
İçime tekrar itti sikini. Bu sefer zevke gelmiştim. İçime her hücumunda boşalacak gibi oluyordum. En sonunda hızlandığında sikini G noktama yaklaştığını hissediyordum.
"Boşalacağım" diye bağırdığımda içimden çıktı. Tekrar sırt üstü yatırdı ve parmaklarını içime soktu.
Çok hızlı hareket ediyordu. "Boşal karım hadi " dediğinde daha da hızlandı. İnlemelerimle gözlerim içime hücum eden parmaklarına değdi.
En sonunda boşalmaya başladığımda ağzını amıma bastırdı ve gelen sıvıyı emmeye başladı.
Midesi bulanmadan emiyordu beni. Ben ise her emişinde daha da zevkleniyordum. En sonunda oda bende bitkin düşmüştük. İkimizde kendimizi yatağa attık.
Birbirimize baktığımızda ikimizde kan ter içindeydik. Beni kollarının arasına aldı.
"Çok acıtıyorum canını bebeğim. Bu canavarı affet lütfen" dediğinde ona daha da sokuldum.
"Çocuk için ne kadar bekleyeceğiz Evinim? " dediğinde kararsız kaşmıştım. Değişiyordu çünkü.
"Bilmiyorum değişir " dediğimde elini karnımda hissettim.
"Babanı fazla bekletme yavrum. Çok istiyor baban seni" diye karnımla konuştuğunda güldüm.
(Bu bölümde bu şekildeydi. Lütfen oy kullanın. Bu arada aklımda şuanlık bir şey yok o yüzden birkaç hafta geçmiş olacak diğer bölümde)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Masumum
Cerita PendekBerdel evliliği yapan Baran ve Evin'in yaşadığı zorluklar ve ardından mutlu son