Evin'i görünce tüm sinirim geçmişti. Annem Dilan ve dedem de avluda bana bakıyordu.
"Baran Serkan nerde? " (Serkan Baran'ın babası)
"Sikmişim Serkan'ınıza başlatmayın! Dede o adam bi daha bu eve girerse yeminim olsun ki ben girmem "
"Baran' ım kuzum deme öyle baban o senin. "
"Ne zamandan beri babam oldu o adam benim anne? Yeter bu konu hakkında bir daha konuşulmasın! "
Gene sinirlenmiştim. Evin'in kolundan tutup odaya götürdüm. Son zamanda yaşananlar onu da beni de yormuştu. Odaya geldiğimizde ben yatağa oturdum ve sakinleşmeye çalışıyordum. Evin ise yanıma yaklaşıp başımı göğsüne yasladı. Kalp atışlarını sayıyordum resmen.
"Evinim saat kaç? "
" 18.35 karam"
" O kadar oldu mu yaa"
"Oldu karam"
Bu geceyi karımla baş başa geçirmeyi düşünüyordum ama nasıl yapacaktım? Dağ evine mi gitsek? Ordanda yeni geldik. Offf benim bi ev bulmam lazımdı. Bu gecelikte olsa karımla baş başa olabileceğimiz bir ev.
Aklıma hiçbiryer gelmiyordu.
"Baran sen iyi misin? "
"Gerçeği mi yoksa gerekeni mi duymak istersin? "
"Gerçeği... "
"Değilim hemde hiç değilim"
Kendimi yatağa attım. Ağlamak istiyordum ama ağlamamam gerekiyor gibiydi. O 17 sene hala aklımdan çıkmıyordu. Ardından konağın kapısının açıldığını ve ardından kapandığını duymamla kalktım.
Evinde bende avluya bakınsakta kimseyi göremedik. Beraber aşağıya indiğimizde ise Dilan'ın odasından Eyüp çıktı. Hemen arkasından da Dilan. Ben ve Evin anlamsız gözlerle onlara bakıyorduk. Eyüp'ün burada ve Dilan'ın yanında ne işi vardı?
"Dilan! "
Bağırmam ile Eyüp ve Dilan da bize baktılar. Dilan korkmuş gözlerle Eyüp'e baktı. Eyüp ise sakindi.
Evin ile onların yanına gittik. Sinirlenmiştim.
"Dilan noluyo burda?"
"Bişi yok abi Eyüp abi yengemi ziyarete gelmişte bende siz müsait olmazsınız diye içeriye aldım. "
"İçeri dediğin yer odan senin Dilan! "
"Baran ses tonuna dikkat et konuştuğun kişi bi kız. Üstelik içeride deden var. Onun yanına tek girmem doğru olmazdı. Avluda yeteri kadar sıcak zaten."
"Sen neden geldin Eyüp? "
"Ben istediğim zaman Evinimin yanına gelirim. Hatta odasına dahi girerim lakin evliliğe de saygımız var. Bu yüzden girmedim odanıza. Dilan da beni sıcakta bekletmedi aldı odasına ne var bunda? "
"Karam abim haklı yanlış anladık sanırım. "
Evinin sesi bile onu istememe yetiryor iken bu konuyu orada kapatmıştım. Evinle tekrar odaya çıktığımızda direk banyoya geçtim. Aklımda duş almak vardı ama nedense canım Evini istiyordu. Cavuş ise dikleşmeye başlamıştı.
(Gerisi Evin'den)
Baran duşa girmişti ama su sesi yoktu. Kapı dinlemeye çalıştım. Soyunduğunu duyunca gireceğini anlamıştım. Bu yüzden rahatça uzanmıştım yatağa.
Aklımda hala Dilan ve Abim vardı. Onları düşünürken hala su sesinin gelmediğini fark ettim. Kapıyı hafif aralayıp baktım.
Baran'ı çıplak ve yükselmiş halde gördüm. Uzun süredir yapmıyorduk bu normaldi tabi. Bu gece Baran'a unutamayacağı bir gece yaşatmak istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Masumum
NouvellesBerdel evliliği yapan Baran ve Evin'in yaşadığı zorluklar ve ardından mutlu son