Bana Gerçeği Söyle

22 4 2
                                    

"Komutan Larg."

Komutan Orion rakibinin bulunduğu odaya adım attı. Oda harabe halindeydi, parçalanıyordu, odanın temeli üzerlerine yıkılmak üzereydi ama bu onun en az endişelendiği şeydi. Doğrudan odanın diğer ucundaki rakibine baktı, yıkımla dolu bir odada ürkütücü bir şekilde sakin duruyordu.

"Orion," dedi Hain, yüzünde acı tatlı bir gülümsemeyle. Bu ona hiç yakışmıyor, diye düşündü Orion. "Benimle birlikte bu odaya hayran olmak ister misin?" Çökecekmiş gibi duran odada gezdirdi gözlerini.

"Anlamıyorum. Seni anlamıyorum." Orion cevap verdi. Kılıcı elleriyle daha sıkı kavradı, alnından boncuk boncuk terler döküldü.

"Neden?" Orion sordu. Kaşları çatılmıştı. Uzaklara bakmak, eskiden arkadaşı olarak gördüğü bir adamdan uzaklaşmak istiyordu.

"Gerçekten bilmek istiyor musun?" Larg, Orion'a bir adım daha yaklaştı, zırhının takırdama sesleri odanın her yerinden duyulabiliyordu. "Yoksa gitme sebebimi bilmiyormuş gibi mi davranmayı tercih edersin?" Artık Orion'un önünde duruyordu.

Larg ona çok yaklaştığında Orion içgüdüsel olarak tepki verdi. Kılıcını vücudunun önünde savurdu, kılıcın ucu doğrudan Larg'ın zırhlı göğsüne çarptı. Kılıcı tutuşu daha da sıkılaştı.

Şimdi ölmesine izin vermeyecekti. Sorularının cevaplarını almadan önce olmaz.

Diğer yanı da özlem duyuyordu. Diğerinin dudaklarından çıkan o çok özlediği sesi özlüyordu. Bunca yıldır örnek aldığı kişiyi doğrudan yüz yüze görmeyi.

İlk aşkını.

Onunla yüz yüze gelirse öleceğini biliyordu. Ama Larg bunu bilecek ve buna izin verecek kadar aptaldı.

Yanıt gelmediğini fark eden Larg, göğsündeki kılıcın ucunu tuttu ve hafifçe yana doğru salladı, böylece Orion'a daha yakın olabilecekti. Yumuşak bir tonda ama diğerinin duyabileceği kadar yüksek sesle konuştu.

"Krallığı neden terk ettim? Seni neden terk ettim?" Onu yüksek sesle ve net bir şekilde duyabiliyordu, neredeyse Orion'un içinde bir şeyleri kırmaya yumuşatmaya yetecekti. Neredeyse, ama sonra Larg'ın yüzü sol kulağının yanındaydı, söylediği her hecede çok keskin konuşuyordu. "Bizi neden terk ettim?"

Orion bir anda neler olduğunu bilmiyordu ama içinde bir şeyler koptu. Sol kolunu sertçe diğerine doğru savurdu, ondan uzaklaşmak için her şeyi yapıyordu. Larg dengesini kaybedip yere düştü, sırtı yere çarptı ve metalin sesi odanın içinde yankılandı.

Yere çarpan bir metal daha vardı.

Orion, Larg'ın üzerine diz çöktü, sağ elindeki kılıcı onun başının yanındaki noktaya sapladı. Parlak saçları yüzüne dökülüyor, altındaki adama yaptığı bakışı gizlemeye çalışıyordu. Yüzündeki suçluluk, ihanet, öfke ve ıstırabı net bir şekilde görebilmek için ona doğru baktı.

Orion titreyen iki eliyle kılıcı kavradı ve Larg'ın bakışları yüzünden kendini kaybetmemek için dikkatini topladı. Nefesini içine çekti ve bir sonraki kelimelerini dikkatle seçti.

"Yapma." diye başladı. "Bizim hakkımızda böyle konuşmaya cüret etme. Soruma cevap ver, Larg." Kılıcını tutuşu titremeyi bıraktı, daha iyi bir tutuş için vücut ağırlığını kılıcın üzerine vermeyi tercih etti.

"Daha bizim hakkımızda konuşmaya başlamadım bile." Larg eğlenerek cevap verdi. "Sessiz kalırsam beni öldürmekle mi tehdit ediyorsun?" Acı acı gülümsedi ve kılıcın kafasından birkaç santim uzakta olduğu tarafa baktı.

Orion ters ters baktı. Ciddi olamaz, değil mi? Böyle bir zamanda gülümsemek? Larg, Orion'un ilk başta düşündüğünden daha fazla kendini kaybetmiş olmalı. "Bana bir cevap verene kadar kolayca ölmene izin vermeyeceğim."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Larg&OrionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin