Mei evine doğru gidiyordu, ailesinin niye onu çağırdığını bilmiyordu.
Bir anlığına yürürken takip edildiğini hissetti.
Ama arkasına döndüğünde kimse yoktu, ki bu onu biraz gerdi.
Mei: "Peki..."
Mei bunu boşverip yürümeye devam ederken gölgelerden onu takip eden Bull klonunu fark etmemişti.
================
Alevli Dökümhanede Iron Fan ve DBK oğullarının dönmesini beklerlerken Iron Fan, Bull klonunun gözünden bir şeyleri izliyordu.
Bu kocasını baya bir meraklandırmıştı.
DBK: "Neye bakıyorsun canım?"
Iron Fan gülümseyerek kocasına döndü, ona Ejderha Soyu ailesinin evini gösterdi.
Iron Fan: "Eğer oğlumuz Altın Asa'yı almayı başaramazsa diye 2. Bir plan tatlım."
Ardından ona Ejderha Kılıcının bir resmini gösterdi.
Iron Fan: "Ejderha Kılıcı en az Altın Asa güçlüdür, onu sadece ailelerine bağlılık duyan bir Ejderha soylusu kullanabilir."
Ardından DBK olayı anladığında kötücül bir şekilde sırıttı.
DBK: "Bu da benim hak ettiğim gücü almama fazlasıyla yetecektir."
Iron Fan de kocasıyla beraber sırıttı.
Iron Fan: "Kesinlikle~"
İkisi de kötücül kahkaha atarken Dökümhane onların kahkahalariyla yankılandı.
=============
Mei evine gelmişti, ailesi bir iş seyahatlerine çıkacakları için birkaç günlüğüne evde kalmasını istemişlerdi.
Mei niye onların burada kalmasını istediklerini anlamamıştı, ama yine de sorgulamadı.
İlk başta sıkıcıydı, telefonla arkadaşını aramaya çalıştı ama ulaşılamıyordu.
Mei endişelenmeye başladı ama sonra belki meşguldür diye fazla endişeye kapılmak istemedi, onun yerine MK için akşam yapacakları sinema filmini düşünmeye çalışırken gülümsedi.
Ardından evde dolaşmaya başladı, her gün herhalde ezberlediği şeyleri tekrar görürken bir anda değerli silahların olduğu bir odaya geldi.
Mei Ejderha Kılıcını gördüğünde hayranlıkla kılıçla baktı.
Bu büyük büyük çarpı bin büyük dedesinin kullandığı sadece layık görülenlerin kullanabildiği Ejderha Kılıcıydı.
Mei küçüklüğünden beri tıpkı büyük dedesi Ao Lie ve şehrin büyük kahramanı Monkey Warrior gibi olmak istemişti, bir gün bu kılıcı alıp tıpkı onlar gibi dünyayı koruyacağını hayal ederdi hep.
Ama ailesi ona kılıcı alamayacağını ve asla bir kahraman olamayacağını söyleyerek hayallerini yıkmıştı.
Mei aile resimlerine bakarken aklına diğer aile üyeleri gibi güçlü ve zeki olmadığı, kılıcı kullanmayi hak etmediği aklına geldi.
En azından ailesi ona kahraman olamazsın dedikten sonra buna inanmaya başlamıştı.
Fakat sonra MK ile tanıştığında... İçindeki çocuk ve özgüven biraz da olsa tekrar uyanmıştı.
Her ne kadar o Monkey Warrior'a onun kadar hayran olmasa da arkadaşı sırf onun mutluluğu için her şeyini feda etmeye hazırdı.
Bunun değeri Mei için çok büyüktü, o yüzden o da en yakın dostunu kaybetmemek için elinden geleni yapacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nuwa'nın Şampiyonu
FanfictionWukong temelde MK yerine kendisi feda edilsin diye yaratılıyor ama Xiangliu taş yumurtayı kırıp Wukong'un zihnini bozuyor. Wukong Kardeşlik boyunca kendini öldürmeye falan çalışıyor (o zaman Nuwa onun zihnine kendini feda edersen herkes huzurlu olur...