Spider Queen'in İntikamı Part 3 Kaderin Bilinmeyen Oyunları

12 4 24
                                    

Ekip Spider Queen'i yenmek için bir yol ararken Örümcek Makinesinde Macaque ve DBK konuşuyordu.

Macaque: "Ne düşünüyorsun koca adam?"

DBK ona dik dik bakarken homurdandı, kardeşinin dönüştüğü şeyden iğreniyordu.

Macaque: "Partiden memnun musun?"

DBK: "Eğer ona ihtiyaç duyduğu gücü vermeseydin, beni asla boyun eğdiremezdi."

Macaque ise sırıtırken gözlerini devirdi.

Macaque: "Ya da ilk önce beni yakaladı çünkü onun favorisiyim. "

Spider Queen onları zevkle izlerken kapı açıldı ve içeriden yine o minik kız ve o iki örümcek yardakçıları gelmişti.

Lady Bone Demon: "Kraliçem. Görünüşe göre Şeytan Çocuk ve Monkey Warrior'un öğrencileri birlikte çalışıyor."

Spider Queen: "Yani? Ne yapabilirler? Bu şehir benim."

Lady Bone Demon: "Belki de..."

Spider Queen onun sözünü sertçe keserken Macaque kızın yüzündeki hayal kırıklığını görebiliyordu.

Spider Queen: "Yeter! Buraya parti bozan olarak gelmene ihtiyacım yok. Ne yapmamız gerektiğini biliyor musun? Kutlamak! Örümcek Yılı'na biraz şık getirin!"

Lady Bone Demon: "Nasıl isterseniz.*

Kapı kapanırken kızın gözleri mavi renkte parladı ve ardından Spider Queen de oradan ayrıldı.

DBK ise, tekrar Spider Queen'in güçlerini kullanma girişimini engellemeye çalışıyordu. Macaque ise buna gözlerini devirdi, yaptığı çabadan tatmin olmamış gibiydi.

Macaque: "Gerçekten çok yazık. Burada sıkışıp kalmışsın. Zavallı küçük Princess Iron Fan'i koruyacak kimse yok."

DBK yorgun düşmeye başlamıştı, ama yine de gücünü korumaya çalışıyordu.

DBK: "Karımın korunmaya ihtiyacı yok! Yoluna çıkan her şeyi yok edecektir!"

Öfkesi ağları kırmaya başlarken Macaque gülümsedi.

Macaque: "Ah, öyle mi? Peki ya yarı pişmiş oğlun? Spider Queen sen çok zayıf olduğun için onu canlı canlı yiyecek."

DBK bir anda öfkelenir ve ağları delip geçer.

Macaque: "Hah! İşe yaradı! Harika!"

DBK onu yakalayip yere sererken gölge maymun şaşırmıştı.

Macaque: "Vay be! Dostum! Sadece seni kızdırıyordum ki..."

DBK: "Ne yaptığını biliyorum maymun!"

DBK, maymunun ağlarını koparır ve ardından gitmeye hazırlanır.

Macaque: "Bekle. Nereye gidiyorsun?"

DBK: "Yarı pişmiş oğlumu bulmaya."

Boğa iblisi üssü dışarı patlatıyor ve dışarı çıkıyor. Macaque ise ensesini ovuştururken gülümsedi.

Macaque: "Gerçekten o adamı özlemişim."

Arkasında arkasında kötücül bir aura hissederken arkasındaki küçük kıza ciddiyetle döndü.

Macaque: "Yani tüm parçaların tam istediğin yerde olduğunu düşündün."

Küçük kızın bedenine sahip olan iblis ise gülümsüyordu.

Lady Bone Demon: "Henüz oynamam gereken çok fazla hamle var."

Macaque: "Gömülü kalmalıydın."

Savaşçı, iblisin içinde bulunduğu kıza saldırıya geçti, ama Macaque ona vuramadan kız ortadan kayboldu ve Monkey Warrior'un etrafında mavi dumanlar oluşurken ona fısıldadı.

Nuwa'nın Şampiyonu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin