Göksel Alem'de Macaque, Ne Zha'nın saldırılarından ve mızrağından kaçmaya çalışıyordu. Hamlelerden kurtulduğu anda haritayı fark etti ve sırıttı.
Macaque: "Sonunda bir açık."
Haritayı almaya çalıştı ama mühür onu geri itti.
Macaque: "Ugh, eski sihirli bariyer numarası. Bunun geldiğini görmeliydim."
Ne Zha: "Bu mühür, haritayı onu çalacak herhangi birinden koruyacak kadar güçlü."
Ne Zha haritanın önüne indi ve Savaşçıya düşmanca bir şekilde baktı, gözleri pembe renkte parlıyordu.
Ne Zha: "Sen bile Altı Kulaklı Macaque. Ne yaptığına dair bir fikrin var mı?"
Macaque: "Ah evet, Ne Zha. Bak o haritaya gerçekten ihtiyacım var. Dünyanın kaderi buna bağlı... Bana güveniyorsun değil mi?"
Ne Zha: "Sana güvenmek mi?"
Kıkırdadı ve ardından düşmancıl tavrini korudu.
Ne Zha: "Hayır. Sen bu şansı uzun zaman önce mahvettin."
Macaque yorgunlukla iç çekti, ama yine de sirutmayi sürdürdü.
Macaque: "Dürüst olmak gerekirse Ne Zha, ne zaman eğlenmeyi bıraktın?"
Haritayı almaya gitti ama Ne Zha onu durdurur ve onunla savaşmaya başlar.
Ne Zha: "O haritayı güvende tutma görevi yalnızca bana verilmeliydi."
Ne Zha, mızrağıyla gölge maymuna saldırır, ancak Macaque bu hamleden kaçar.
Macaque: "Görünüşe göre birileri kıskanıyor~"
Macaque tam ona yumruk atacağı sırada Ne Zha kaçtı ve kavga etmeye devam ettiler.
Ne Zha: "Bu bizim kutsal görevimizdi. Yeminimiz bu dünyayı Samadhi Ateşinden korumaktı!"
Macaque: "Evet, ama daha kötü bir şey ortaya çıktı. Sence neden kullanmam gerekiyor? Hadi ama!"
Ne Zha, Macaque'a mızrağıyla tekrar saldırır, ancak Macaque onun mızrağını tutar. Fakat Ne Zha hâlâ mızrağıyla ona baskı yapıyordu.
Ne Zha: "Büyük keşişle ve Sun Wukongla geçmişteki dostluğunuza olan saygımdan dolayı, buradan sağ salim ayrılmana izin vereceğim. Ancak ateş birleşmeyecek ve gizli kalacak. Harita burada kalıyor."
Macaque: "Güvenlik görevlisi işini oldukça ciddiye aldığını biliyorum ama haritaya gerçekten ihtiyacım var. Yani sorunu görüyorsun değil mi?"
Prens şaşkınlıkla ona bakarken savaşçı mor bir dumanla fırlayıp gölge klonları oluşturup onları dizginledi ve sonra klonlar prensin üstüne gelip onu köşeye sıkıştırdılar. Macaque daha sonra haritanın önüne gelir ve Ne Zha'ya döner.
Macaque: "Sen bırakmamı istiyorsun, ama ben almak istiyorum! Eh, biraz zor."
Ne Zha: "Ne? Bunu yapma!"
Macaque: "Üzgünüm, tek yol bu."
Savaşçı, Ne Zha'ya sırtını döner.
Ne Zha: "Macaque, bu bariyer ne pahasına olursa olsun o haritayı korumak için tasarlandı. Eğer zorla içinden geçersen, bu ikimizi de mahvoluruz!"
Macaque birkaç saniye sessiz kalıyor, sonra gülümsüyor ve haritayı almaya hazırlanıyor.
Macaque: "Evet biliyorum. Ama omlet yapmak için birkaç yumurta kırmalısın."
Ne Zha: "Ne? Bu, bunu yapman gerektiği anlamına gelmez!"
Macaque zorla bariyerin içinden geçer ve haritayı başarıyla ele geçirerek tapınağı yok eder.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nuwa'nın Şampiyonu
FanfictionWukong temelde MK yerine kendisi feda edilsin diye yaratılıyor ama Xiangliu taş yumurtayı kırıp Wukong'un zihnini bozuyor. Wukong Kardeşlik boyunca kendini öldürmeye falan çalışıyor (o zaman Nuwa onun zihnine kendini feda edersen herkes huzurlu olur...