4. Fejezet

11 0 0
                                    

𝐑𝐨𝐬𝐚

El telt egy teljes év és már egy lány csapatban debütáltam, az-az a BABYMONSTER. Ami dalt előadtunk az-az én ötletem volt. Emlékszem rá hogy Rami helyére kerestek egy új tagot és én egyből lecsaptam erre az ajánlatra.

-Már alig várom a kövi számotokat! -válaszólta Han.

-Én is! Ez az eddigi legjobb albumunk amit kiadtunk. És bizots vagyok benne hogy a következő még ütősebb lesz! -válaszóltam boldogan. Amúgy Zade hívott ma és megint egy bulit szerveznek. Meghívtak minket és szívesen várnak minket szeretettel! Hyunjin drágám te mit szólsz hozzá? -mosolyogtam rá.

-Benne vagyok, fiúk ti is jöttök? -kérdezte.

-Hát persze hogy megyünk! Tudod jól hogy ha az egyikünk is megy akkor a többiek is mennek. -válaszólta Chris.

-Fasza! Akkor hívom máris Zadet!

A harmadik hívás után fel is vette de Adeline volt az!!

𝐑𝐨𝐬𝐚: Szia Zade!

𝐀𝐝𝐞𝐥𝐢𝐧𝐞: Szia Rosa! Bocsi csak volt Zadenek egy kis dolga ezért én vettem fel.

Egy apró férfias nyögést meghallotam, és jól hallotam hogy Adeline megint furán vesz a levegőtt.

𝐑𝐨𝐬𝐚: Csak nem Zade kurogat? -mosolyodtam el.

𝒁𝒂𝒅𝒆: Ezt hallotam ám! -mondta a háttérben.

𝑹𝒐𝒔𝒂: Haljad csak! Annyit akartam mondani hogy megyünk a bulitokba ma. Hozzunk valamit vagy nem kell semmi?

𝑨𝒅𝒆𝒍𝒊𝒏𝒅: Tudnál hozni a kedvenc vodkánkból pár üveggel? Éppen fogyóban van.

𝑹𝒐𝒔𝒂: Persze kis gerle pár, na hagylak benneteket. Jó dugást! -letettem ezután a telefont.

-Hát ezek állandóan kanosok. -jelentette ki Chris.

-Nem csoda. Na ki jön el velem vodkát venni? Kell Adelinéknek és azért itthonra is jól jönne. -kérdeztem. -Plussz még tetkóshoz ki kísér el?

-Faszi vagy nő csinálja? -kérdezte Hyunjin.

-Faszi. -válaszóltam.

-Na akkor én biztos hogy jövők! -jelentette ki.

-Én is! -mondta Felix.

-Én sem hagynám ki. Kaphatok ingyen tetkót nála? -kérdezte Changbin.

-Nem de időpont nélkül megcsinál neked bármit csak fizesd ki és ennyi. Profi tetkós és nyugodjatok meg! Meleg és házas szóval nem kell agódnotok.

-Na ez már jobban tetcik így! Legalább nem mozdul rád! -mondta Han.

-Pontosan. Na gyerünk tök magok! Nem érek rá egész nap itt üldögélni. Nyomás ki a furgonunkhoz! -mondtam lelkesen.

-Vezethetek én? -kérdezte Chris.

-Ha nagyon szeretnél akkor igen. -válaszóltam.

Mindanyian beültünk a kocsiba, én Chris mellett ültem az anyós ülésen ő meg a volánnál, a többiek meg mögöttünk ültünk. Azonnal el is indultunk.

-Tényleg nem mondtad hogy milyen tetkód lesz! -mondta Chris.

-Majd meglátjátok nyugi! -mondtam. -Örülni fogtok neki szerintem.

-Milyen tetkód lesz? -kérdezte Jeongin.

-Egy láb tetoválásom lesz. Akartam gerinc tetoválást is de rájöttem hogy van azom.

-MICSODA?! NEKED VAN GERINC TETKÓD?!! -kérdezte Han.

-Igen van. Mi bajod van vele?

-És nagyon fájt? -kérdezte Seungmin.

-Nem nagyon csak egy kicsit. De ez attól is függ hogy mennyire bírod a fájdalmat és hogy milyen jó a fájdalom türő képességed. És attól is függ a fájdalom hogy milyen helyre tetováltatod azt a mintát amit szeretnél. -mondtam.

-Ohhh! -lepödöt meg Han.

-Kár hogy mi nem tetováltathatunk magunkra. -szomórkodot Chris.

-Pedig tetováltathattok... -válaszóltam mosolyogva Changbinre.

-MIVAN?! -mondták egyszerre és azonnal félre is álltunk.

-Te most kibaszottúl szórakozól velem? -fordult felém Chris. -Mert ha nem szórakozól akkor viszont nagyon szerencsések vagyunk hogy te a húgom a Managerünk és a fönőkünk.

-Bármikor amikor akartok csak szóljatok nekem és máris foglalok nektek időpontot. És csak nektek van megengedve a tetoválás mivel néhány szabályt azért én is megírhatok és mivel nem csak apa a cég vezetője hanem én is ezért nekem is kötelességeim valamit tenni.

-Király! -mondta Han.

Nemsokára oda értünk az egyik nagy áruházba (bolt). Hát gyerekek ezek mág a boltban sem tudnak viselkedni nem hogy még otthon. na mind1. Miután meg lett minden ami kellett, haza mentünk, pihentünk és átöltöztünk a bulizos ruhánkba. Én egy vörös ruhát vettem fel aminek a ruha alja felsliccelt. Most ehez volt kedvem. Hyunjin benyitott a szobába.

-Készen vayg szerelmem? -kérdezte miközben már a cípőmön pihentette a kezét hátulról megölelve és egfy puszit nyomot az arcomra.

-Igen, csak megnéztem magamat a tükörben hogy tuti jól nézek-e ki. -megfordultam és rámosolygtam.

-Te mindig jól nézel ki Rosa, és örülök annak hogy csak is az enyém vagy. -adott egy puszit a nyakamra is.

-Most kefélni akarsz vagy bulizni? -kérdeztem viccelődve.

-Mind a kettőt csinálnám egyszerre de az nem így mükődik.

𝐑𝐨𝐬𝐚

-De örülök annak hogy eltudtatok jönni a bulimra! -mondta Adeline.

-Mi is örülünk neki hogy eljöhettünk. -mondta Changbin.

-Érezzétek jól magatokat! -mondta.

Buliztunk, el voltunk nagyon. Sörpongoztunk, üvegeztünk, minden kipróbáltunk amit csak tudtunk. Hyunjinnal el voltunk mind végig, állandóan vele voltam és vele iszogattam. Annyira leittatam saját magamat hogy Hanra azt hittem hogy ő Hyunjin és így állandóan ott lihegtem a nyakában. Aztán az történt hogy felmentünk szobára és hát igen, megtörtént aminek nem kellett volna. Életem legszörnyübb dolgát tettem meg részegen amit nem kellett volna mivel hyunjin barátnője vagyok ezért ezt nem kellett volna. De tényleg azt hittem hogy Han az Hyunjin. Még a hangját is úgy hallotam mintha Hyunjin lenne.

Az Én Barátnőm || Hyunjin x Rosa (Reader)Where stories live. Discover now