3. Fejezet

16 0 0
                                    

𝐑𝐨𝐬𝐚

Reggel arra kelek fel hogy meztelenül fekszem Hyunjin mellett és szorosan ölel. Rák vörös lettem, nem tudtam elhinni hogy ez tényleg megtörtént. Végül rájöttem hogy részeg lehettem mert alig emlékszem valamire. Fogtam magamat inkább és vissza aludtam. Nem akartam megtudni hogy mi történt de van egy olyan érzésem hogy pontosan az történt hogy lefeküdtem Hyunjinnal. Mire visszafeküdhettem volna Hyunjin már fel is kelt és felült mellém és rám nézett csábós tekintetével és mosolygott rám. Én csak fogtam a felyemet és próbáltam vissza emlékezni hogy mi is történt.

-Tehát tisztázzunk valamit... -kezdtem a mondandommal. -Mi történt tegnap velünk hogy meztelenek vagyunk és egymás mellett keltünk fel? Én elhiszem hogy megtörtént mert ki nem hinné el de azért kérdezem hogy biztos legyek. és alapból sem emlékszem semmire szóval jó lenne ha beavatnál hogy mi történt. -néztem a földre.

-Biztos hogy jól tudod Szívem hogy mi történt. -megcsókolt. -De elmondom ha akarod hallani viszont már nem szabadulsz meg tőlem többé. -fogta az államat és mélyen a szemembe nézett. -Nos annyi történt hogy én kibaszottúl féltékeny voltam Jisungra és arra is emlékszem hogy lejjebb húzta a ruhádat mert majdnem kilátcodott a fél feneked. Az összes tag jól tudja hogy nem mozdulhat rád senki csak én. És igen lefeküdtünk. Túl dögös voltál abban a vörös ruhában így nem bírtam magammal és muszály volt megtennem. Túl jó csaj vagy hozzám.

-Semmi se muszály Hwang. -válaszóltam.

-Az hogy a barátnőm legyél még az sem muszály? -kérdezte. -Mert már szerintem igen is a barátnőm vagy és jogom van most már hozzád nyúlni.

-Chh! -csak ennyit válaszóltam. -És én nem is nyúlhatok hozzád? -kicsúszott a számon.

-Te bármikor! -adott egy puszit az arcomra.

-Tudod mit inkább felejtsünk el mindent! -szálltam ki az ágyból és öltöztem fel. Csak a fehérneműmet és a melltartomat tudtam felvenni mivel két erős kéz pihent meg a hasamon.

-Nem felejtünk el semmit! -mondta Hyunjin. -Én szeretlek téged és nem akarlak elveszíteni.

-Kész röhej ez az egész! -mosolyodtam el.

-Miért is? -kérdezte.

-Mert én is szeretlek te lökött! -fordultam meg felé.

-Ezt örömmel hallom. De nem szeretném hogy Jisung hozzád is érjen. -egy hajtincset a fülém mögé tűrt. -Meg engeded hogy kiszívjam a nyakad?

-Meg de ha a bátyám meglátja és megtudja hogy te voltál az akkor neked annyi. -néztem mélyen a szemébe.

-Vállalom a kockázatott!

𝐑𝐨𝐬𝐚

-Magyarázatott szeretnék tőled Rosa kérni. Mi a faszt csinált veled Hyunjin?! -kérdezte idegesen.

-Miért érdekel tégedett ez annyira? Az én pasim nem a tiéd és azt engedek meg neki amit csak akarok. -mondtam.

-Jól van, te döntésed. De ha meglátom vagy meghallom hogy a húgomat egy rossz szóval is megbántottad akkor onnantól kezdve rosszba leszünk. -nézett hüvös tekintettel Hyunjinra.

-Értettem Öreg Papa! -válaszólt.

-Már megint kezdi a köcsöge! Csinálj valamit Rosa! -mutatott Hyunjinra.

-Engemet nem zavar hogy téged így szólit, Csináld tovább Hyunjin. -nevettem.

Mosolyodott el Hyunjin és tovább folytatta.

-Barmok. -mondta Chris. -Gyere inkább gyakoroljunk.

𝐑𝐨𝐬𝐚

Próbáltam nem gondolni Hyunjinra és a történtekre munka közben de ez egyszerűen nem ment. Kurvára nem tudtam hogy mit kezdjek magammal. Végül rendeltem magamnak kaját és a fiúknak is. Miután át vettem mindent mentem is be a terembe hozzájuk de amikor betettem volna a lábamat, valami veszekedést hallotam ezért inkább kint maradtam a folyóson.

-Mi a fasz bajod van Hyunjin? -kérdezte Han.

-Nem tudom miről beszélsz.

-Pontosan tudod te jól! Miért kellett Rosára rá mozdulnod? És miért dugtad meg? Tudod jól hogy szerelmes vagyok belé!

-Tudod Han engemet kurvára nem érdekel ki tetcik neked. -mondta nyugodt hangnemben. -Arra mozdulok rá akire akarok! Nekem több éve tetcik Rosa ezt te is jól tudod. És egy olyan hűséges, kedves, vicces lányt biztos nem hagyom hgy más megkapja. Nem fogom elereszteni soha bármennyire is kivánod. Rosa az enyém! Az én barátnőm, a jövendő beli feleségem és a gyermekeim anyja lesz. És nem fogom neked hagyni Han hogy hozzá érj vagy bármit is csinálj vele. Ha meghallom hogy bármi rosszat is mondasz neki vagy esetleg hozzá érsz akkor kurvára véged lesz. Remélem világos volt minden!

Hevesen vert a szívem. Nem hittem el hogy Hyunjin ezeket a szavakat is valaha ki fogja mondani. Rendesen meglepődtem ezen. Gyorsan elmentem onnét míg mielőtt megláttak volna hogy hallgatozok. Erről mindent elmondtam Chrisnek amit csak tudom hisz alapból ő a bátyám és mivel a banda leaderje ezért muszály is tudni róla. Mondta is hogy ő ezekkel teljesen tisztában van és hogy Hyunjin és Han gyakran veszekednek miattam. Nos ezek a dolgok tényleg meglepő dolgok. Egyre követhetetlenebbek ezek a fiúk.

Az Én Barátnőm || Hyunjin x Rosa (Reader)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora