1. Fejezet

21 0 0
                                    

𝐑𝐨𝐬𝐚

A munkahelyemen dolgoztam miközben Apa segített néhány papírt elintézni. El nem tudom képzeli hogy hogyan lehett ennyi papírmunkát elvégezni 1 óra alatt. Miután végeztünk ezzel én lementem a kis csapatomhoz megnézni hogy hogyan készülnek az M/V jükre. Elöször nem vették észre hogy ott vagyok de utána már igen és köszöntek nekem.

-Sziasztok fiúk! Hogy megy a gyakorlás? -kérdeztem.

-Szuperül megy! -válaszolta Chris.

-Egyre jobbak vagyunk. -mondta Jeongin.

-Na ennek örülök! -válaszóltam.

-Ügye ma is nálunk alszol? -kérdezte Felix.

-Aha.

-Apát ez nem zavarja? -kérdezte Chris.

-Felnőtt érett nő vagyok és nem egy 8 éves gyerek Chan. Remélem ezt te is tudod. -mosolyodtam el.

-Tudom húgicám.

Rosa Bang vagyok Christopher Bang (Bangchan) húga. 21 éves vagyok és itt élek Koreában egyedül külön házban. Sajnos nincsen sok barátom mert nem vagyok az-az ember akikben nagyon megbízik. Egyedül Chris barátaiban bíztam meg akiknek a managere vagyok, producerük illetve a másik fönőkük. Apával ketten vezetjük a SKY Enterntainmentet.

-Nemsokára le jár az ídőtök, gyakoroljatok egy kicsit nyugodtan én addig elugrom gyors boltba a kocsimmal. Valamit hozzak nektek? Illetve dohányboltba is megyek mivel már csak 3 szál cigim maradt.

-Akkor húgi kérlek hoz nekem egy doboz marbolot és Hyunjinnak. Köszi! -mondta Chris.

-Oksi brother!

-Én kérek browniet! -mondta Felix.

-Van otthon is meg direkt hoztam is csak neked külön hogy legyen. -válaszóltam kedvesen.

-Aww köszönöm szívem! Imádlak! -ölelt meg.

-Nincs mit! -válaszóltam.

-Én kérek 2 hamburgert! -mondta Changbin.

-A végén még dagadt leszel. -kezdte Chris.

-Fogd be öreg papa!

-Anyád az öreg!

-Kussoljatok be! Még a felét nem mondták el a többiek! Na szóval, ti mit kértek Jeongin?

-Én egy cicás nyalókát. -monta Lee Know.

-Oké Cat Daddy!

Miután mindenki elmondta hogy ki mit kér már mentem is ki az autómhoz és pattantam is be. Rágyújtottam egy cigire és mentem is már a dohányboltba utána be a plázába mivel ott vannak olyan cuccok amiket kértek a többiek. Közben Apa is küldözget minden szar fontos papírt. Nagyon jó barátságot ápolok már több éve a kis csapatommal az-az a Stray Kidssel. És egy embert onnét már több mint 2 éve szeretek vagyis szerelmes vagyok belé az nem más mint Hyunjin. Mindenki különleges ebben a csapatban de valahogy mindig is Hyunjinon akadt meg a szemem és mindig is ő volt az aki valahogy tetcett nekem. Irtozatosan különbözik a többiektől de imádom ezt mert ettől különleges és tőkéletes Hyunjin. Bármilyen jó képű vagy cuki vagy dögös egyszerűen nem ez fogot meg elöszőr engemet hanem az aki ő maga. Én mindig is személyiségre mentem és most is arra megyek persze nézzen ki valahogy de jah. Miután végeztem mindennel felhívtam gyors a bátyámat hogy minden meg van és hogy haza ugrok pár cuccért ami kell a náluklétüknél.

Miután összepakoltam ami kellett kiindultam a kocsimhoz de előtte bezártam a házat. Bedobtam hátra a csomagtartóba az utazó táskámat és elindultam a fiúkhoz ahol laknak most. Mivel még mindig nincs számomra külön ágyunk ezért mindig valamelyiköjükkel szoktam aludni, ez változó mindig. Mivel ők a fógyatékkal élők és a depressziósok társasága ezért velük a legjobb társalógni, velük lógni.

Az Én Barátnőm || Hyunjin x Rosa (Reader)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora