2. Fejezet

13 0 0
                                    

𝐑𝐨𝐬𝐚

-Itt meg mi a fasz történik? -kérdeztem.

-Éppen Changbin és Han felgyújtja a konyhát. Vagyis fel akarják gyújtani de szegénykék tök fogyi hozzá. -válaszolta Jeongin.

-Értem...Fogyikáim! Inkább főzök én. Rátok az ilyen dolgokat nem lehett bízni.

-Okés Anyu! -mondta Han.

-Amúgy mit akartatok főzni? -kérdeztem.

-Lecsót.

-Az finom! Na majd megcsinálom én.

Egy jó 40 perc után szóltam a fiúknak hogy kész a kaja és jöjjenek enni. Meg ették az összeset, úgy kifosztották a lábast mint a fene. De örültem neki hogy ízlett nekik.

-Ez nagyon finom! -mondta Jeongin.

-Nekem is ízlik. -mondta Felix.

-Örülök neki hogy ízlik mindegyikötöknek! -mosolyogtam és közben ettem tovább azt amit főztem. -Amúgy valamelyikötök nem akar eljönni velem a plázába ruhát venni a bulira? Nincs megfelelő ruhám hozzá.

-Én szívesen eljövők veled! Úgy is rá érek. -vállalkozott Han.

-Okés akkor ez után el is megyünk ruhát venni.

Miután befejeztük az evészetett gyors elmentem felvenni egy utcai ruhát és már mentem is le felvenni a kedvenc converse cípőmet és a kocsi kulcsot is fogtam.

-Biztos nem jön senki Hannon kívül velem? -kérdeztem.

A többieknek mind nem volt a válasza. Megkérdeztem hogy kell-e valami de ugyanaz volt a válasz mint az elöző kérdésemre. Így hát fogtuk magunkat Hannal és beültünk a kocsimba és elhajtottunk. 15 perc múlva már ott is voltunk a pláza parkolójában, gyors leparkoltam egy üres helyre, kiszálltunk és indultunk be a plázába azonnal. Bementünk az egyik legdrágább ruha boltba és ott keresgéltünk nekem valamit ami hozzám illik. Találtunk egy fekete és egy vörös színű ruhát ami egy kicsit rövid.

-Próbáld fel elöszőr a feketét és nézzük meg hogy hogyan fest rajtad. -mondta.

-Oké!

Felpróbáltam a ruhát és egyszerűen ez én voltam. Kihangsúlyozta a homok óra alkatomat. Elhúztam a próba fülke függőnyét.

-Na hogy festek? -kértem ki Han véleményét.

-Ez te vagy barátosném! Nézzük a vöröset!

Vissza húztam a fülke függőnyét és felpróbáltam a másikat. Hát meg kell mondjam egy kicsivel rövidebb ez a ruha mint a fekete, konkrétan mininek lehetne mondani, a fenekemet eltakarta és rendesen kihozta, igazából pont fedte azokat a részeket amiket kellett. Han hallota hogy készen vagyok szóval alhúzta a függönyt.

-Rosa...Ezt vesszük meg! Ebben jössz el Adeline és Zade bulijára! És nem fogadok el nemet válasznak. -fenyitett be.

Mivel más választásom nem volt és Han ragaszkodott hozzá hogy megveszi nekem ezért hagytam neki hogy megvegye nekem. nem tiltakoztam emiatt. Oda mentünk a pénztárhoz és Han kifizette nekem. Aztán mentünk egy gyors kajáldába és vettünk kaját viszont azt meg én fizettem ki mivel ragaszkodtam hozzá. Utána mentünk ki a kocsimhoz, gyorsan bekajáltunk, beinditottam a kocsimat és mentünk is haza.

-Na meg van a ruha? -kérdezte Changbin.

-Igen meg van. -válaszoltam.

-Te fizetted ki ügye? -kérdezte Chris.

Az Én Barátnőm || Hyunjin x Rosa (Reader)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora