𝐑𝐨𝐬𝐚
Egy szép reggelre ébredtem másnap. Készíttem magamnak teát és regglit is. Úgy érzem hogy nagyon jól fog indulni a napom. Ma Mingivel találkozok és a legjobb barátnőmmel, Yejivel (ITZY) és Rukával (BABYMONSTER). Már vártam már ezt a napot nagyon. Éppen amikor a teámat iszogattam a konyhában egy száll köntösben annyit halok hogy valaki kinyitotta a bejárati ajtómat és betoppan rajta. Hyunjin volt az. De hogy jutott be? Ja tényleg én hülye nem kértem vissza a másik lakáskulcsomat amit neki csináltattam.
-Hyunjin te mit keresel itt? -lepödtem és csak néztem rá.
-M-miért? Nem látogathatom meg a saját b-barátnőmet? -hebegte.
-8 hónapja nem vagyunk már eggyüt Hwang szóval már nem vagyok a barátnőd. -a pia szagától csak büzlőtt.
-Éppenséggel valaki miatt teszem magamat tönkre. -mondta és mosolygot rám.
-Legalább józanul jöttél el volna! -háborodtam fel. -És tünés ki a házamból! Éppen találkozom lesz 2 óra múlva! -mondtam.
-Csak nem a kis hülye Mingivel találkozól? Vagy csak az ágyadba várod? -kérdezte csábós tekintettel.
-Nem az ágyamba várom és kész! Egy baráti találkozonk lesz és kész!
Éppen indultam volna el a szobámba felöltözni amikor egy erős kéz hátra rántott és a konyhapultnak fordított Hyunjin.
-Nem menekülsz előlem drágám! Tudod hogy mennyire szenvedek már 8 hónapja? Tudod hogy mennyire bánom hogy mit tettem? Rettentően bánom hogy szakítottam veled. -dobta le rólam a köntösömet és egyből belém hatolt tövig és erősen döngetett.
-H-Hyunjin...ahhh....F-fejezdbe! K-kérlek! -kérleltem.
-Kibaszottúl hiányoztál! Jisung mindent elmondott hogy mi történt és kurvára nem te voltál a hibás. Nem voltál észnél, annyira sok pia volt benned hogy azt hitted ő rá hogy én vagyok az. Semmi baj picim. Emiatt Jisungot megnyuztam ahogy elmondta. -hallotam a hangján hogy kezd kijózanodni. -És most megszeretném mutatni hogy mennyire szeretlek és mennyire sajnálom hogy szakítottam veled. mond le a találkozott Mingivel és elmegyek veled oda ahová akarsz és én fizetek mindent és válasznak nemet nem fogadok el. -tovább döngetett erősen. -Más választásod nincs, az enyém vagy Rosa! Az én feleségem leszel és a gyerekeim anyja nem pedig Mingié vagy Jisungé vagy bárki másé. Világos voltam bébi?
-I-igen... -csak ennyit tudtam kimondani mert Hyunjin olyan jól eső erővel döngetett hogy tovább kértem hogy csinálja.
-Látod Szívem, jobb vagyok mint az a hülye Jisung és Mingi. És csak én lezsek a férjed akár tetcik akár nem.
𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧
Rosa szobájában ébredek, mind a ketten meztelenek vagyunk. Rosa békésen alszik és közben rajtam fekszik méghozzá úgy hogy benne van a farkam. Kibaszottúl fura ez így de nem érdekel mert Rosa itt van melletem. Adok egy puszit a homlokára és hirtelen el kezd mozogni.
-Hyunjin? -mormogja csukott szemekkel.
-Igen én vagyok az. -válaszoltam halkan.
Hirtelen kinyitotta a szemét.
-Direkt jöttél át részegen?
Áh most már értem hogy miért fekszem itt meztelenül mellete. Örülök is neki nagyon.
-Bocsánatott akartam kérni amiért egy ilyen fasz vagyok és hogy szakítottam veled. át akartam jönni megbeszélni mindent de lerészegedtem és így valahogy az ágyadba kerültem. De örülök neki hogy itt fekszek melleted. -elmosolyodtam és adtam egy puszit a szájára. -Hogy-hogy fel keltél?
-Inkább úgy kéne kérdezned hogy mire? -mosolyodot el Rosa. -Mert érzem magamban a merevedésedet. -szorított ré erősen a puncijával.
-Ahhh~ -egy jól eső sóhaj hagyta el a számat. -Ki kellett volna húznom mert ha ezt mégegyszer megcsinálod akkor megleszel döngetve úgy hogy lábra sem tudc majd állni. -takartam el a vörösödö arcomat.
-Hmm~ Igen Daddy~? -nézet rám perverz mosollyal és mégegyszer megszórította.
-Enyje benyje kislány~! Még kapni fogsz este. -szóritottam az ágyhoz.
-Okés Daddy~! -nézett rám csábos tekintettel.
Adtam neki egy jó forró csokót.
-Szeretnél valamit csinálni? -kérdeztem.
-Elöször is beszéljünk meg vvalamit. -ült fel szembe elém.
Meztelenül ültünk egymás előtt és valahogy a szemem mindig a mellére és az ajkára terelödöt.
-Akkor ez most így mit jelentcsen ez az egész helyzet? Eggyüt vagyunk újra?
Megfogtam Rosát és az ölembe ültettem, megfogtam az állát és magam felé fordítottam hogy egymás szemébe tudjunk nézni.
-Mindig is eggyütt voltunk Rosa és mindig is eggyüt leszünk. Jisung faszsága miatt volt ez az egész. Te nem csináltál semmit hanem énb. Szóval drágám eggyüt vagyunk újra! -mosolyogtam rá egy jó nagyot, ő is visszamosolygot. -Öltözzünk fel, most moresre taníthatod Jisungot.
-Okés Hyun! -adot egy puszit az arcomra és máris már öltözni kezdtünk.
-De jó feneked van! -csaptam rá gyengéden.
-Tetcik? Csak a tiéd. -mosolygot rám.
-És csak is az enyém! -markoltam meg a fenekét és csokóltam meg.
𝐑𝐨𝐬𝐚
Apa, Hyunjin, Chris és én jól kiosztottuk Hant. Nem is tudtam elhinni hogy Han valaha megerőszakolna engemet mikor bevagyok piálva. Mondtam apának hogy adjunk egy esélyt neki és hogy még nem hajítsuk ki a bandából. Apa azt mondta hogy én döntésem, rám bízza.
-Nos akkor minden a régi. -mondta Chris.
-Igen. -válaszóltam. -Kinek van kedve elmenni fagyizni és Starbucksot inni?
Az összes akart jönni. Elmentünk mindnyájan és nagyon jól szórakoztunk. Ennél jobb napom nem is lehetett volna. Végül össze futottunk délután Mingivel hárman.
-Rosa! Hol voltál egész végig? Aggódtam miattad. -fogta a fejét.
-Bocs Mingi! Csak közbe jött valami, éppen... -nem tudtam befejezni mert Hyunjin átkarolt a derekamnál hátulról.
-Éppen a pasijával beszélte meg a dolgokat az-az velem. -méregette.
-Oh, szia Hyunjin! -kedveskedet. -Rég nem láttalak.
-Szállj le a nőmről mert különben nem leszünk jóban! -morgot rá.
-Ho-ho! Nyugi haver! Nem akarok Rosara rá mászni. Ő olyan nekem mintha a húgom lenne. -válaszólta Mingi.
-Ajánlom is! -nézett rá mérgesen.
YOU ARE READING
Az Én Barátnőm || Hyunjin x Rosa (Reader)
RomanceHwang Hyunjin a K-Pop Sztár és Rosa Bang a Manager, Enterntainment második vezető szerelmi története. Rengeteg érdekességen mennek keresztül, szerelem, dráma, szomóruság. Minden van ebben a szerelmi történetben amit csak el tudtok képzelni.