𝐑𝐨𝐬𝐚
-Ez a szállóda fantasztikusan néz ki! -csodálkozott Jeongin.
Betettem a lábamat a szállódába és a recepció felé vettem az irányt. Mivel én vagyok a cég vezető ezért kötelességem nekem elsőnek betenni a lábamat ilyen helyekre. A recepciós egyből felismert és nem gyözőtt hálákodni hogy egyszer és mindenkorra végre személyesen láthat. Ahogy megláttam hogy hijabot hord a recepciós egyből elkezdtem vele arabul beszélgetni és a kulturjáról kezdtem el kérdezösködni hisz nagyon is érdekelt ez engemet. Nagyon jól össze barátkoztam vele. De sokáig nem maradhattam hisz mennem kellett fel a fiúkkal fel a szobánkba kiélvezni a pihenésünket. Követtük az urat aki megmutatta hogy merre találjuk a szobákat.
-Nos hölgyem és uraim! Itt találják a lakosztályukat, ki kikkel szeretne aludni az nyugodtan döntcse el hisz ezért nem írtuk össze előre hogy ki kivel legyen. -mondta az úr.
-Rendben uram, köszönjük! Innét mindent megoldunk. -válaszóltam kedvesen.
Az úr azonnal is távozott. Gyorsan megbeszéltük hogy ki kivel lesz egy lakosztályban mivel kettő három személyes és egy két személyes lakosztályt kaptunk. Hyunjin mindenképpen a két személyeset akarta velem. Felix, Jeongin és Lee Know egy szobába kerültek. Bangchan, Changbin és Seungmin is egy szobába kerültek mivel így egyeztünk meg. Beléptünk a szobába és a lélegzetem meg állt, egyszerűen ez a lakosztály tőkéletesebben nem is nézhetett volna ki. Imádtam az egész berendezését egyszerűen leírhatatlanul gyönyörü.
-Nos Szívem itt töltjük az egész éjszakánkat ebben a lakosztályban. Mit szólsz hozzá? -kérdeztem tőle miközben pakoltam ki a böröndömből.
-Szépen néz ki de te nálad semmi sem lehet szebb! -ölelt meg hátulról és rálehelt a nyakamra egy puszit. -Hagylak kipakolni a böröndödből addig én elmegyek zuhanyozni eggyet.
-Oksi Szívem! -adtam egy csókot neki.
Már majdnem készen voltam a pakolással amikor elkezdet csörögni a telefonom. Nem tudtam hogy ki volt az mivel idegen szám hívott de akkor is felvettem.
𝑹𝒐𝒔𝒂: Hallo!
𝑪𝒓𝒚𝒔𝒕𝒂𝒍: Üdvözletem! Crystal White vagyok és a parfüm cégünktől hívom önt! Ügye ön Rosa Banggal beszélek?
𝑹𝒐𝒔𝒂: Igen én vagyok az! Üdvözlöm! Milyen céllal hívot fel engemet?
𝑪𝒓𝒚𝒔𝒕𝒂𝒍: Csak azért hívtam fel önt hogy szóljak, hogy holnap bekéne jönniük a céghez egy parfüm márkát létrehozni egy ilattal eggyütt illetve lekrámozniúk is kéne az egyik új parfümünket. Tudtommal az apjával ezzeket megbeszélte.
𝑹𝒐𝒔𝒂: Igen! Holnap hány órára jelenjünk meg a cégénél?
𝑪𝒓𝒚𝒔𝒕𝒂𝒍: Küldünk ki önökért egy kisbuszt reggel 6 órára azzal ide érnek fél hétre és akkor utána neki is tudnánk látni a munkának ha ez megfelel önnek. Mit szól hozzá Mrs. Bang kisasszony?
𝑹𝒐𝒔𝒂: Remek ötlet!
𝑪𝒓𝒚𝒔𝒕𝒂𝒍: Rendben akkor ezt megbeszéltük! További szép estét Mrs. Bang kisasszony és szeretettel várjuk önt és a Stray Kids csapatot! Viszonthallásra!
𝑹𝒐𝒔𝒂: Viszonthallásra!
Hallotam hogy Hyunjin jön ki a fürdöből.
-Kivel telefonáltál Baba? -kérdezte miközben a haját száritotta törülközővel.
-A parfüm cég egyik dolgozojával. Reggel hatra küldenek értünk egy kisbuszt amivel fél hétre be is érünk. Utána el is kezdjük a munkálkodást. Dobok egy üzit a közös csoportunkba hogy ők is tudják csak hogy időben elkészüljenek.
Vettem elő is a telefonomat és máris küldtem az üzit aztán Hyunjin ki vette a kezemből és elkezdett hevesen csókolgatni.
-Olyan rég csináltuk már, kezd hiányozni a tűzes oldalad az ágyban. -nézett rám kiskutya szemekkel.
-Na adok én neked olyan tűzességet most! -néztem rá szikrázó szemekkel.
Elkezdtem Hyunjin nadrágját kigombolni aztán le is vettem róla és a földre dobtam.
-Csak nem irányítani akar a kis hölgy? -kérdezte csábosan.
-Lehet. -néztem rá és elmosolyodtam.
Közben a boxerje is lekerült róla és a maradék ruhája is. Ő ott feküdt meztelenül én meg felvoltam teljesen öltöztetve. Elkezdtem hevesen csokólgatni közben oda bilincseltem az ágyhoz.
-Ma én irányítok. -jelentettem ki közben vetköztem én is le.
Hyunjin már teljesen ki volt rám éhezve, nem bírta már. Láttam a merevedését is, végig mértem minden egyes porcikáját csak hogy tőkéletesen emlékezzem rá. Aztán mondtam neki hogy engedje el magát és a farkával elkezdtem játszadozni. Tudtam hogy ezt nagyon szereti így hát mindig ezt csináltam az elején. Szívtam, szopogattam, nyalógattam, addig bekaptam ameddig csak bírtam. Utána poziciót váltottam. Meglovagoltam. Hyunjin már rengetegszer kérte hogy szedjem már le a bilincset róla. Élveztem hogy egy kicsit szenved de úgy gondoltam, hogy most már megérdemli hogy levegyem róla. A farkán ültem még mindig és úgy vettem le. Azon nyomban megmarkolta a fenekemet, fel állt velem és a falhoz sétált velem.
-Úgy megduglak hogy fel állni sem fogsz tudni kis angyal. -csókolt meg.
-Azt meglátjuk kis ördög. -csókoltam vissza.
Hirtelen elkezdet eröből dugni nagyon mélyen, élveztem de ez nekem egy kicsit túl sok volt de nem érdekelt, élveztem hogy végre van időm Hyunjinnal is lenni akármit is csinálunk mert azt Enterntainmentben nem mindig volt rá időnk. Neki sokat kell foglalkoznia az új albumjukkal, zenéjükkel miközben én nekem mindent kell nekik csinálnom és a cég érdekében is. Hyunjin minden féle pozban megtugodt, imádtam ezt az érzést vele. Semelyik exem nem volt ennyire jó mint ő, és Hyunjint nem azért szeretem mert jó az ágyban hanem azért mert ő maga Hyunjin, önmaga másnéven vagy hogy is mondjam.
-Ez jó volt babám. -ölelt meg.
Éreztem a forró testét ahogy hozzám simul. Nagyon jó érzés, érzem hogy biztonságban vagyok mellete és bizhatok benne. Vissza öleltem és úgy aludtunk el.
ESTÁS LEYENDO
Az Én Barátnőm || Hyunjin x Rosa (Reader)
RomanceHwang Hyunjin a K-Pop Sztár és Rosa Bang a Manager, Enterntainment második vezető szerelmi története. Rengeteg érdekességen mennek keresztül, szerelem, dráma, szomóruság. Minden van ebben a szerelmi történetben amit csak el tudtok képzelni.