8. Fejezet

6 0 0
                                    

𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧

Beléptünk a terembe és nem számítottam arra hogy Rosa ott fog gyakorólni a lányokkal. Kecsesen mozgott mint mindig, tőkéletesen pörgöt, fordult ritmusra ahogy kell.

-Okés lányok! Tartunk egy kis szünetett? -kérdezte Rosa.

-Igen. -válaszólta az egyik. -Úgyis már hajnali kettő óta gyakorlunk!

-Igaz. 2 óra teljes szünet elég lesz? Utána még párszor át gyakoróljuk és akkor mára ennyi. vagy még délután négykor 2 órát mondjuk.

-Benne vagyok! -mondta egy másik.

-Rendben csajok!

-Húgi? -szólalt meg Bangchan.

-Oh! Sziasztok fiúk! Nem is láttalak benneteket itt. Mi ujság veletek? -kérdezte Rosa.

-Eszméletlenül jól táncolsz húgi! Nem is mondtad hogy a BABYMONSTER tagja vagy! -mondta Bangchan.

-Ez meglepetésnek készült de úgy látcik hogy lebuktam. -nevetett.

𝐑𝐨𝐬𝐚

Hyunjin nagyon furcsán viselkedet velem a mai nap. Nem is értettem mi lehett a baj. Éppen egy kis síkátorba tévedtem be amikor ismerős hangot hallotam meg. Hyunjin és Mingi volt az.

-Mit akarsz tőlem Hyunjin? -kérdezte Mingi.

-Hagyd békén Rosát és a közelébe se merj menni! -mondta Hyunjin.

-Haver! Nem érdekel Rosa.

Rájöttem hogy Hyunjin féltékeny Mingire. De hát Mingi a legjobb barátom és amúgy is házas szóval nem értem Hyunjin miért féltékenykedik. De majd holnap elkapom.

𝐑𝐨𝐬𝐚

-Hyunjin beszélhetnék veled? -kérdeztem tőle.

Éppen Hyunjin főzőtt én meg közben papír munkákat végeztem el és a laptopomon intéztem az ügyeimet. Épp egy kis szünetett tarottam hogy kimenjek inni egy kicsit.

-Miről szeretnél kicsim beszélni? -adot egy puszit az arcomra.

-Mingiről...Tudom hogy féltékeny vagy rá. -itt már nem volt boldog Hyunjin. -Hyunjin...Házas. Nem értem mi bajod van.

Vettem elő a telefonomat és megmutattam a képeket róluk, és egyik képen elég feltünően ott van rajtuk a házassági gyűrű szóval azt is megmutattam Hyunjinnak.

-Látod? Nem kell emiatt aggódnod. -néztem rá és mosolyogtam.

-Bocsánat hogy féltékeny vagyok. -ölelt meg. -Csak tudod jól hogy ha valami az enyém és meg is szeretném tartani akkor nyilván nem fogom hagyni hogy elvegyék. Tudod jól hogy szeretlek! -adott egy puszit az arcomra.

-Igen Hyunjin tudom. Én is szeretlek! Mikor lesz kész az ebéd? Csak mert hamarosan végzek a laptopomon mindennel. -mosolyogtam rá.

-Nemsokára kész lesz. -mosolygot vissza rám.

Az egész dél utánt és estét filmezéssel töltöttük. Mivel jobb dolgunk nem volt ezért gondoltam megérdemelünk egy kis pihenést is.

Az Én Barátnőm || Hyunjin x Rosa (Reader)Where stories live. Discover now