𝐑𝐨𝐬𝐚
8 hónap telt el a szakítás óta. Azóta teljesen már céghez kerültem és más csapatott is kaptam meg, az ATEEZ csapatott kaptam meg, az Enterntainment amiben vagyok az a KQ Enterntainment. Még egy cég vállalat vezetőt kerestek szóval itt ezt a pozíciót is betöltöttem és megkértek rá hogy alakítsak ki egy új világot ebben a cégben ami meg is történt. Sok dolgon is változtattam meg ezen. Azóta lett egy legjobb barátom akivel gyakran megyünk sok helyre, őt Minginek hívják és az ATEEZ tagja is.
-Minden okés Rosa? Szomórúnak tünsz! -mondta Mingi.
-Persze, minden a legnagyobb rendben van Mingi. -válaszóltam.
-Na ennek örülök. -mondta.
Éppen hazavitt a házamhoz a saját autójával és közben beszélgettünk. Éppen plázázni voltunk meg ilyenek. Miután meg álltunk a házam előtt, elköszöntem tőle adtam egy ölelést neki és már szálltam is ki az autóból és vettem elő a lakáskulcsomat. Tök boldog voltam Mingi miatt, olyan mintha a bátyám lenne mint Chris. Szerelmes biztos hogy nem lennék belé hisz olyan mintha a testvérem lenne Mingi illetve a szívem mélyén még mindig Hyunjint szeretem. Nagy nehezen sikerült elengednem de tudom jól hogy sohasem leszek szerelmes senki másba úgy mint belé.
𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧
-Hyunjin! Holnap azonnal ellátogatc Rosához akár tetcik akár nem! -mondta Chris.
-Chan, nem tudom hogy ezt megtudom-e tenni! -bögtem a képébe.
-Menni fog Hyunjin! Erős vagy és tudom hogy a húgomnak is szüksége van rád!
-Annyira rossz hogy ő már nem a managerünk, producerünk és hogy már nem velünk dolgozik és ez az én hibám és Han hibája. -mondtam könnyes szemmel.
-Engemet csak szarj le! Én is hülye voltam hogy ezt tettem, nem kellett volna ezt megtennem és Rosa igazat mondott neked. Állandóan a te neveden hivogatott engemet, azért sovárgot ennyire utánam mert az hitte hogy én vagyok te. -mondta Han.
-Tényleg? -kérdeztem.
-Hyunjin, a hülye is tudja hogy Rosa téged szeret és nem engemet. Ez egyértelmű! -mondta Chris.
-Miért csináltad ezt Han? Választ akarok hallani.
-Mert megakartam Rosát szerezni magamnak de abba nem gondoltam bele hogy ekkora nagy bajt okozok hogy még Rosaát is el üldözöm innét. -láttam a sajnálatott a szemében.
Pofon vágtam.
-Ezt megérdemelted. Viszont látom hogy az őszintét mondod szóval kapsz még egy esélyt mert nem vagyok rossz ember. De ha megtudom még egyszer hogy bármit is csinálsz vele vagy valami akkor eldöntöm Chrissel hogy a banda tagja maradc vagy nem. Világosan hangzott minden? -kérdeztem.
-Igen és teljesen elfogadom a döntésedet.
-Na menjünk együnk valamit a büfében aztán jöjjünk vissza még gyakorolni. -mondta Chris.
-Én fizetek mindent! -ajánlotta fel Han.
-És én is! -mondta Jeongin. -Felesben kifizetünk mindent.
Már futottunk is le azonnal a büfébe. Mindegyikünk kiválasztotta a kaját amit szeretne enni, én a sajátomat kifizettem mert nem akartam hogy Han vagy Jeongin kifizesse. Leültünk enni és valami ismerős arcot láttam a vezetővel beszélgetni. Rosá volt az de még volt ott egy ismeretlen fiú is. Várjunk csak...AZ-AZ ATEEZ EGYIK TAGJA! Ő Mingi, az egyik gyerekkori ős ellenségem. Mindig megkapja állandóan azt amit akar. Na de ezt már nem fogom hagyni hogy az én Rosámat megkapja. Hirtelen annyit látok hogy Bangchan oda futt hozzá és át öleli.
𝐑𝐨𝐬𝐚
Miközben apával beszélgettem a SKY Enterntainment büféjében fontos dolgokról hogy lehett vissza térnék ide és a régi csapatomhoz és ebbe bele is eggyezet hogy bármikor vissza fogadna. Annyit látok hogy Chris futva jön oda hozzám, egymásnak futottunk és átöleltük egymást.
-Húgi! Annyira hiányoztál! -ölelt át és fojtak a könnyei a szeméből.
-Te is nekem bátyuskám! -öleltem vissza.
-Hogy-hogy itt vagy? -kérdezte.
-Gondoltam beszélek apával hogy vissza jöhessek és hogy a ti csapatotokat vigyem tovább úgy mint régen. És alapból is nagyon hiányoztatok ezért is jöttem vissza. -válaszoltam.
-Aha. Látom az ATEEZ csapatot kaptad meg. Hallotam róla amikor apa mondta.
-Igen de vissza adom őket a volt producerüknek mert én jövők ide vissza. -mosolyodtam el.
-Ezt nagyon jó hallani! -válaszólta Chris.
-ROSA! -futott oda Seungmin, Jeongin és Lee Know. -Hiányoztá te dili bogyó! -mondta a három kis tökmag átölelve.
-Ti is nekem tökmagok!
-Hát te mit keresel itt? Hiányoztál amúgy. -ölelt meg Felix.
-Te is nekem. -öleltem vissza. -Azért jöttem vissza mert visszatérek a csapathoz. De csak 1 hónap múlva tudlak benneteket átvenni mert csak apa így tudja lerendezni. -mondtam.
-Királyság! -mondta Changbin.
-Hyunjin hol van? -kérdeztem. Körülnéztem de nem láttam sehol.
-Biztos visszament a terembe bemelegíteni vagy gyorsba pihenni eggyet. De esküszöm hogy itt volt még az előbb. -mondta Changbin.
-Az meg lehett. -mondta Chris.
𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧
Ki kellett jönnöm a mosdóba mert nem bírtam már ott maradni. Egyrészt nagyon hiányzott Rosa társasága másrészt meg olyan öltözékben állított be oda hogy muszályt volt kijönnöm is kivernem magamnak. Nem szoktam ilyet csinálni mert most az elöszőr fordult elő ilyen. Ahj istenem! Miért van nekem perverz fantáziám? Nem bírom ezt így! Innom kell valami alkoholt. Máris írok egy SMS-t Bangchannak hogy nem tudok vissza menni edzsésre mert rosszul vagyok. Közben meg csak a kocsmában leszek. Mindenképpen holnap át kell mennem Rosához. Már nagyon hiányzik mindenhogyan! Fáj hogy nem tudok a közelében lenni még mindig. De azt a buzeráns Mingi gyereket eltakarítom mellőle onnét.
YOU ARE READING
Az Én Barátnőm || Hyunjin x Rosa (Reader)
RomanceHwang Hyunjin a K-Pop Sztár és Rosa Bang a Manager, Enterntainment második vezető szerelmi története. Rengeteg érdekességen mennek keresztül, szerelem, dráma, szomóruság. Minden van ebben a szerelmi történetben amit csak el tudtok képzelni.