kart açarken bi ağlamadığım kaldı yahu bu ne.
güzelleri alıp kabul etmeyi, bunun sadece bir açılım olduğunu, İsmail'in ne kadar sevecen bir insan olduğunu unutmayın.
sizi seviyorummÖncelikle aralarında bir soğukluk gerçekten var gibi. Bir tartışma yaşanmış olabilir ama ayrılığa yol açacak bir tartışma değil. Hatta sonra öpüşüp barışmışlardır belki.
Özellikle İsmail'in moralinin bu kadar bozuk olmasının sebeplerinden en büyüğü Barış'tan gibi görünüyor.Tartışmaları birbirleriyle alakalı değil büyük ihtimalle, aralara üçüncü kişiler girmiş.
Kartlara göre ben, önce aralarında bir kıskançlık olduğunu düşünüyorum. Semih olsun, Samet olsun veya herhangi bir insanla olan paylaşımlar ikisini de iyi etkilemiyor olabilir (bu sadece aşk manasında değil)
Özellikle iki tarafın da birbirini paylaşamama gibi bir durumu söz konusu gibi. Fakat sonrasında bu kıskançlıklar takıma ve özellikle antrenmanlara yansımış olabilir. Daha önce de dediğim gibi, biz her ne kadar destekliyor olsak da üsttekiler için bu hoş bir durum değil.Bunu bahane ederek ikisine bir ikazda bulunmuş olabilirler, birbirinize karşı mesafenizi korumalısınız; işinize yansımamalı vs.
Fanservisin ne demek olduğunu biliyorsanız bunu çok iyi anlayabilirsiniz. Çok ilgi gören bir çift, daha fazla prim/promo, fanları memnun edebilmek için; normalden daha yakın ve daha çok birlikte görülürler. Bunu herhangi bir dizide bile görebilirsiniz. Sevgili olmamalarına, yönelimlerinin bile farklı olmasına rağmen sürekli o iki kişi yakınlaştırılır, en kritik sahneler onlara verilir. Bu çok yaygın bir reklam taktiğidir. Özellikle milli takımın bu kadar sevilmesiyle de, ortaya büyük bir fanservis atılmış, özellikle bu Barış ve İsmail açısından da pek hoş olmamış diyebiliriz.
Şu an çok beraber görünmüyor olsalar bile aralarındaki sevgiden hiçbir şey değişmemiş. Ayrılıklar, kavgalar da sevdaya dahil biliyorsunuz. Sadece bir mesafe koymak zorunda kalmışlar.
Ve tekrardan üçüncü kişiler baskısı giriyor araya. Art arda, üçüncü kişi ve sonradan alınan haber kartının çıkması, bana göre iki tarafın da arasını bozmak isteyen birilerin olması demek. Özellikle bu üçüncü kişilere karşı Barış çok hassas gibi. Her ne kadar bu kadar kolay manipüle edilemeyecek birisi olsa bile artık insanları savıştırmaktan yorulmuş.
Toparlayarak yine söylüyorum, şu anki mesafelerinin sebebi ilk başta kıskançlık gibi dursa bile, bu onlar için önemli bir konu değil. Ama -özellikle kulüp başkanları tarafından- bir baskıya maruz kalıyorlar gibi. İsmail bu konuda istediğini yapabilmek istiyor ama Barış daha baskın bir karakter olduğundan daha nesnel ve mantıklı düşünebiliyor gibi. Özellikle bu yüzden kamera önünde İsmail ile eskisi kadar yakın görünmek istemiyor olabilir.
Bu böyle sürmez umarım, endişelenmeyin. Aralarındaki mesafeden ötürü Barış aslında daha üzgün ve daha çok özlüyor. Hatta kim bilir belki kamera arkasında sürekli İsmail ile birliktedir?
Birkaç maç sonra, milli ara bitmeden, eskisi gibi olurlar bence. Özellikle bu konuda yaşadıkları fikir ayrılığı;
Örneğin İsmail özgürlük isteyen ve sadece Barış'la mutlu olmayı hedefliyorsa;
Barış da ne olursa olsun İsmail'in kendi hayatını -kendisi için- ön planda tutmasını istiyor ve kariyerlerine bir zarar gelsin istemiyor olabilir.Benim temennim ve beklediğim şey kesinlikle diğer maçlarda normalden de yakın olmaları. En azından bunu bize gösterecek olmaları çok güzel olurdu 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
honeymoon [All About Baism]
Fanfic|İsmail Yüksek| |Barış Alper Yılmaz| Toplum baskısı yüzünden istedikleri gibi yaşayamayan, birbirini çok seven İsmail ve Barış'ın hazırlık maçlarından sonra birlikte tatile gitmelerine küçük bir göz atış <3