BAİSM FOTOĞRAF ATTIĞINA GÖRE ELBETTE FAL AÇMALIYDIM!!!!
bu kitabın oneshot hariç her şeye dönüşmesi hakkında...(Fala inanma falsiz da kalma)
neyse ileride kaldırırım belki şüpheli!!!
iskambillerim hakkinda konusabilir ve bu enerjiyi kabul edebilirsinizzzz
siziseviyorumheyorumyapinkonusalim***
Öncelikle baskın olan taraf benim için Barış, o yüzden Barış tarafından aralarına girmiş mesafe yüzünden bir özlem var. Özellikle maçların yoğunluğundan çok buluşamamış olabilirler. Normalden daha fazla süre ayrı kalmış olduklarından Barış'ın milli takım aralarını iple çektiğini düşünüyorum.
Özellikle şu sıralar üçüncü kişiler olabilir aralarında. Onların ilişkisinden rahatsız olan birisi gibi daha çok ve bu kişi büyük ihtimalle Barış'ın yakınlarından olabilir. Bu konuda aralarına bir soğukluk girmiş olabilir ama Barış aralarındaki herhangi bir şeye karıştırmıyor gibi görünüyor. Bu üçüncü kişi de Barış tarafından uzaklaştırılmış.
Özellikle şu sıralar iki tarafta da kıskançlık duyguları yüksek gibi. Özellikle gündemde olmasa bile, birbirlerinin yakın olduklarını bildiği birkaç kişi ikisini de rahatsız ediyor.
Hc'larda söylediğim gibi Barış'ın, İsmail tarafından rahatsız olduğu biri var. Ve bu kişiyle İsmail daha da sık görüşmeye başladıysa bu durum Barış'ı daha da sinirlendirmeye başlamış olabilir. Hatta Barış normalden daha fazla sevgisini göstermek gibi bir koruma mekanizması geliştirmiş gibi. Şu sıralar olduğundan daha gergin gibi. Maçta daha da hırslı bir Barış izleyebiliriz.
Eğer oda arkadaşı değillerse bile birbirlerinin odalarından çıkmıyorlar gibi. Aralarına giren mesafe tamamen fiziksel gibi. Birbirlerini gerçekten özlemiş ve bu yüzden geç saatlere kadar birlikte oturuyor olabilirler. Özellikle antrenmanlarda normalden daha rahat ve bir o kadar da aktifler.
Özellikle İsmail veya Barış'tan bir gol yazıyorum buraya. Gol olmasa bile bir sevinç gösterisi görecek gibiyiz. Milli ara sonunda yine bir fotoğraf veya video alabiliriz.
Büyük ihtimalle maçtan sonra sarılabilirler hatta İsmail tarafından çok çok daha büyük bir adım gelebilir???Aralarında yaşanan birkaç can sıkıcı durum olmuş gibi. Fakat bu durum ilişkilerinden çok kendi takımları ile ilgili olabilir; morallerinin düşük olduğu bir zaman yine birbirlerine destek olmuşlar. Bu nedenle birbirlerine olan bağlılıkları daha da artmış.
Milli takımda bol bol yan yana gelecekler, çünkü milli ara zamanlarında sadece istedikleri gibi davranabiliyorlar. Özellikle GS-FB derbisine yakın iki taraf için de zor zamanlar olacak gibi.
İsmail'le ilgilenen birkaç takım olmasından mıdır bilmem, iki tarafta da uzak kalma korkusu var. Zaten bazı zamanlar birlikte olabildiklerinden her ikisi için de bir tedirginlik mevcut olabilir. Transfer zamanı bittikten sonra eminim ki ikisi de rahat bir nefes alabileceklerdir.
Derbi zamanında da kazanan, kaybedene bir teselli sarılması verir bence :**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
honeymoon [All About Baism]
Fanfiction|İsmail Yüksek| |Barış Alper Yılmaz| Toplum baskısı yüzünden istedikleri gibi yaşayamayan, birbirini çok seven İsmail ve Barış'ın hazırlık maçlarından sonra birlikte tatile gitmelerine küçük bir göz atış <3