headcanons.

430 47 109
                                    

benim bitti deyip deyip bu kitaba bölüm atmam hakkında..

Geçen İsmail ve Barış'a iskambil açtım sonra dedim ki bunları neden hc'ye dönüştürmeyelim

Fala inanma, falsız da kalma diyerekten bunun sadece alternatif bir gerçeklik olduğunu unutmayınnnn

Sizin de düşüncelerinizi merak ediyorum

Umarım hoşunuza giderr

***

Büyük ihtimalle "Ben seni ilk gördüğümde hiç sevmemiştim ya." tarzında bir arkadaşlıkları var.

Milli takımda birlikte kahvaltı yapıyorlar, sadece uyumak için ayrı odalara çekiliyorlardır.

Antremanlara çoğunlukla İsmail'in uyuşukluğu yüzünden geç kalıyorlardır.

Antrenmanlarda birlikte eşleşmedikleri zaman İsmail'in moralinin hemencecik bozulma ihtimali çok yüksek.

İkisi de sosyal kişilikler olmasına karşın, yine gün sonunda başbaşa kalıyorlardır.

Maç öncesi birbirlerine sarılıp şans diliyorlardır. Özellikle İsmail'in motivasyon konuşması yaptığına inanıyorum.

Ateş ve su gibiler. Barış'ın çok çabuk gerilen bir yapısı vardır büyük ihtimalle, her şeye rağmen onu sakinleştirebilen kişi İsmail'dir.

Birbirleriyle uğraşmak onların sevgi dili.

Çoğunlukla temas eden taraf İsmail olsa da, ilgiyi daha çok gösteren taraf büyük ihtimalle Barış Alper.

Gs-Fb derbisinden önce küçük bir tartışma yaşayıp, sonrasında da birbirlerini tebrik edip teselli veriyorlardır.

Ne kadar olumlu tepkiler alsalar da, -kulüplerden gelen olumsuz tepkiler yüzünden- tatile çıkmış veya çıkacak olsalar bile birlikte fotoğraf atmayı geçin, dedektifliklerimiz ile anlayacağımız bir etkileşim olacaktır.

Birbirlerine duydukları sevgi çok farklı. Aşkın geçici olmasına karşın onlar gerçekten birbirlerini "seviyorlar."

Günlük hayatlarında da meşgul olmadıkları zamanlar görüşüyorlar, onu da yapamıyorlarsa sesli konuşuyorlardır.

honeymoon [All About Baism]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin