arkadaşlar lütfen benden bıkmayın 😭😭
NEYSE yaptık bir şeyler ama dediğim gibi şehir dışında olduğum için çok çok ayrıntılı olamadı. Sonra tekrar açarızz
Şimdi öncelikle aralarında hiçbir kötü enerji olduğunu düşünmüyorum. Aksine kartların enerjisi uzun zaman sonra gördüğüm en yüksek enerjiye falan sahip.
İki tarafta da büyük bir yoğunluk olduğundan uzun bir süre bir araya gelememenin yorgunluğu da üstlerinde olabilir.SAPIK OLDUĞUMU DÜŞÜNMEYİN YA nasıl bunları cinselleştirmeden açıklayabilirim bilmiyorum ama kartlar genel olarak aralarındaki çekime çıkıyor. Özellikle bu aralar normalden daha fazla ten uyumu hissediyor olabilirler. Bu buluşmalarında özellikle bir araya gelmemeye dikkat etmelerini istiyor olabilirler çünkü bir uyarı ve ikaz var gibi. Normalde kamera arkasında olduğundan daha fazla bir temas halinde olabilirler.
Özellikle Barış'ı rahatsız eden birkaç konu var gibi ve İsmail'den anlayış istiyor. İsmail'in aklına üçüncü bir kişi olarak, bir ilişki koçu giriyor olabilir. Özellikle çoğunlukla İsmail tarafından verilen bir enerji dengesi olduğundan, bunu bir noktaya kadar eşitlemeleri gerektiği nasihati verilmiş gibi duruyor. Barış bu aralar duygularını üç noktada yaşıyor gibi ve İsmail tarafından düşen enerjinin farkına vararak ona yakınlaşmak isteyebilir.
Barış, İsmail'e yakın olmak istiyor. Hem fiziksel, hem de zihinsel anlamda. Fakat İsmail'in de düşünceler içinde olduğu, bir karar verme süreci içinde olduğunu düşünebiliriz. Aldığı tavsiyeleri veya söylenenleri tartmış ve naza çekmek istiyor olabilir. İsmail'in Barış'tan çok fazla uzak duramayacağını hepimiz tahmin edebiliyoruz ama bu sefer dirayetli gibi.
Aralarında bir soğukluk yok, aksine İsmail biraz olsun kendi verdiği ilginin karşılığını fazlasıyla almak istiyor gibi. Kıskançlık veya korku gibi hisleri aştılar büyük ihtimalle. Aralarında "mesafe" gibi duran şey büyük ihtimalle çok fena bir şekilde çözülecektir. Özellikle Barış'ın şu aralar yüksek gösterdiği enerjisini, İsmail üstünde veya İsmail ile gösterme ihtimali çok çok yüksek.
Yalnız kaldıkları anlar yaratmaya çalışıyor gibi Barış. Konuşmak veya halletmek istediği şeyler var gibi. Ama onları sürekli rahatsız eden bir Steve/üçüncü tekerlek var gibi. Barış'ı hırçınlaştırabilecek tek şey bu bence. Ama milli ara sonunda aralarındaki "buzun" çok fena şekilde eriyeceğini hissediyorum. Bu dönem onlara yeni deneyimler, yeni hisler ve bir sürü yeni şey katacak gibi.
Kısacası İsmail'in bu aralar çok başı ağrıyor, Barış'ın ise suyu çok kaynıyor gibi.
Bunların tamamen gerçekleşecek şeyler olmadığını unutmayın ve bunun enerjiler üstüne olduğunun da farkına varınnn
Bolca yorumla konuşup tartışalım!!!
Sizi çokça seviyorum (Barış da azıtmış gibi bu ara a a))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
honeymoon [All About Baism]
Fanfiction|İsmail Yüksek| |Barış Alper Yılmaz| Toplum baskısı yüzünden istedikleri gibi yaşayamayan, birbirini çok seven İsmail ve Barış'ın hazırlık maçlarından sonra birlikte tatile gitmelerine küçük bir göz atış <3