Zobí ulice číslo 4:
Devítiletý Dudley Dursley si povzdechl, když olízl svojí zmrzlinu.
Pětičlenná rodina seděla v obývacím pokoji a dávala si zmrzlinu.
Dudley vypadal zcela jako jeho otec. Byl povahově rozmazlený do morku kostí. Rodiče jemu, jeho mladší sestře osmileté Dianě, tříleté sestře Delliah a pětiletému bratrovi Duncanovi nakupovali drahé věci.
Dudley a jeho přátelé včetně Pierse Polkinse si dovolovali na mladší spolužáky, ale nikdo ho nezpochybňoval. Dokonce ani učitelé.
Diana byla jeho pravý opak, byla jako jediná ze sourozenců laskavá a milá dívka a nikomu křivého slova neřekla.
Delliah a Duncan ve všem ale doháněli Dudleyho.
Pokud kde o Vernona a Petunií tak ti to nechali být. Chtěli povzbudit v dětech ať si prosadí své.
,,Měl jsem těch parků pět!,"křičel Duncan. ,,A Dudley jich měl osm!"
,,Jsem starší!,"křičel Dudley a zaťal pěst a párek mu přistál v ústech.
Petunie zalapala po dechu. ,,To byl asi vítr,"uklidňoval jí Vernon a ukázal na otevřené okno.
Petunie ale věděla o co jde, ale nechtěla to říkat. ,,Pojďte se umýt,"pravila rychle. Byl už totiž večer.
,,Maminko já ti pomůžu s nádobím,"řekla Diana.
,,Ne, holčičko,"řekla Petunie. ,,Běž si hrát s panenkama.
,,Ale já ti pomůžu,"trvala na svém Diana.
,,Tak jak chceš,"řekla Petunie.
~
Když Diana utírala jednu velkou porcelánovou misku Petunie řekla:,,Opatrně s tím. To byl můj a tátův svatební dar od tety Marge."
Diana ale talíř upustila a rozbil se. ,,Stop!,"křikla zděšeně a talíř byl opět celý. ,,Jdi spát,"řekla Petunie celá v šoku. ,,Ale...,"chtěla říct její dcera.
,,Běž!,"řekla jí důrazně matka. Diana raději šla.
~
Nahoře slyšela křik Dudleyho a Duncana. ,,Co se stalo?",zeptala se.
,,Vzal mi můj ručník,"řekl jí starší bratr. ,,A on ho měl najednou v ruce,"pravil Duncan.
~
Petunie všechno pak v ložnici řekla manželovi.
Nechtěla už další šílence v domě. S Lily si toho užila dost. ,,Ach ta sladká Lily,"pomyslela si s hořkosti.
,,Ne, Marge by nepřicházela v úvahu,"řekla hned manželovi, který jako první navrhl jeho sestru. ,,Buď ať si je vezme Lily nebo půjdou do sirotčince. Ať je tvá sestra toho ušetřená." ,,Máš pravdu mazlíčku,"řekl jí nakonec manžel.
,,Napiš jí dopis a zítra to zanes na poštu,"dodal.
,,Dobře Verni,"řekla a zhasla světlo.
ČTEŠ
Jménem Dursley srdcem Potter
FanfictionLily a James té halloweenské noci nezemřou. Místo toho mají další tři děti. Mezitím u Lilyiné sestry devítiletý Dudley Dursley a jeho mladší sestra Diana začnou vykazovat známky magie. A jsou svými rodiči popření. Vezmou je Lily a James k sobě?