11. Kapitola

46 5 6
                                    

,,Tak jo, jdeme na to,"řekl Draco, když na Malfoy manoru se dali do rozbalování dárků pro Lauru.
Mela dnes narozeniny. Byla o osm měsíců mladší než Ivy.
,,Jste nejlepší,"řekla Diana Harrymu a Dracovi, když opět létali a Harry s Dracem měli vyrovnanou výhru.
Dudley je mlčky pozoroval. ,,Pojď si zalétat s námi,"pobízel ho Will. ,,Užiješ si víc legrace."
,,Děkuji Wille, ale teď ne,"řekl Dudley. Cítil jak mu tečou slzy.
,,Brácha nech ho,"řekl mu Harry. ,,Musí si sám zvyknout."
,,Jenže on si s námi neužívá žádnou legraci,"řekl zrzek smutně ze svého bratrance.
,,Je toho na něho moc,"řekl mu Harry. ,,Je to pro něho těžké si zvyknout na naše prostředí."
,,Ale Diana už si zvykla,"řekla Ivy.
,,Dudley je prostě jiný,"řekla Mia.
           ~
17.8. 1989:
Dny plynuly dál a dál. Lily všechny děti zapsala na mudlovskou školu než půjdou do Bradavic.
Bylo to taky kvůli Dudleymu a Dianě a aby i jejich děti měli nějaké vzdělání.
Dudley svíral u sebe v pokoji komiksy, které dnes konečně dostal od Lily zpátky.
Zabavila mu je kvůli jeho chování. Dal je na stůl a kopl do dveří a s pláčem se zhroutil na postel.
Jak to tady nenáviděl. Teta Lily byla přeslazeně hodná a všechno bylo zde špatně. Chyběl mu domov a jeho přátelé.
Rozhodl se, že teď odejde. Věřil, že ho po měsíci rodiče přece jen uvítají jako jejich syna.
Popadl všechny svoje věci a přivolal si záchranný autobus, o kterém jim Harry s Miou jemu a Dianě vyprávěli.

Jménem Dursley srdcem PotterKde žijí příběhy. Začni objevovat