3. Kapitola

59 9 4
                                    

,,Lily co se stalo?",ptal se James.
,,Jamesi, nenávidím Petunií,"řekla Lily celá rudá vzteky. ,,Teď vím jaká doopravdy je. Umí být pěkně ošklivá, když se jí někdo nebo něco nelíbí, ale že zajde až tak daleko k vlastním dětem to jsem vážně nečekala."
,,Mami co se stalo?,"přiběhla Mia, kterou přivedl maminčin křik.
,,Nic se nestalo zlatíčko,"řekla Lily. ,,Běž nahoru, my s tátou musíme něco probrat.
Jakmile jejich dcera odešla tak James se zeptal:,,Co Petunie udělala?"
,,Dudley a Diana jejich děti naší synovec a neteř jsou čarodějové a oni s Vernonem už je nechtějí,"odpověděla rudovláska. ,,Pokud jde o Vernona, nikdy jsem ho neměla ráda. Přečti si ten dopis,"a podala papír Jamesovi.
James četl. Po každém slově se tvářil víc znechuceně.
,,To je teda kráva,"pravil James. ,,A Vernon kozel rohatý, teda spíš prase rohatý podle jeho vzhledu. Vždyť Dudley a Diana jsou jejich děti! Jak je můžou nazývat sirotky jen kvůli tomu, že jsou čarodějové?! Upřímně viděl jsem toho Dursleyho jednou a to mi bohatě stačilo, však víš, jak to dopadlo."
,,Ani mi to nepřipomínej,"řekla Lily. ,,Teď nevím, jestli mám litovat, že jsme se neusmířili. Jamesi mi musíme Dudleyho a Dianu přijmout! Ti chudáčci nás teď potřebují! Nemůžou skončit v sirotčinci, jsou to děti, kteří si nic takového nezaslouží!"
,,Samozřejmě, že je přijmeme,"řekl James. ,,Žádný synovec nebo neteř Jamese Pottera neskončí v sirotčinci. To bych pošpinil čest rodu Potterových. Vezmeme je dovnitř. Napiš to Petunií hned. Jednak ať to ví a jednak ať neudělá s nimi nic drastického." ,,Napíšu ji, že tam budeme zítra v osm ráno,"řekla rudovláska. ,,Napřed Dudleymu a Dianě teď zařídíme pokoje."
Lily vzala brk, inkoust a napsala:

,,Petunie,
samozřejmě, že ty nevinné děti s Jamesem přijmeme. Přijedeme pro ně zítra v osm ráno ať se vám to líbí nebo ne. Je mi z tebe fakt na blití, že se zříkáváš vlastních děti kvůli tomu, že jsou čarodějové. Matka a otec by se styděli za to, co děláš. A neopovažuj se je nazývat sirotky, protože jsou to teď moje děti! A jestli s nimi do té doby uděláš něco drastického než tam zítra ráno budeme budete mít, co dočinění s mojí hůlkou nebo Jamesovou. My si narozdíl od vás totiž rodiny vážíme. James jako čistokrevný kouzelník to ví, tak byl by na vás kdybyste udělali něco drastického horší než já!"
S pozdravem,
Lily"

Jménem Dursley srdcem PotterKde žijí příběhy. Začni objevovat