Druhý den když rodina Potterových snídala snídani, kterou jim dal skřítek Hermes Lily řekla:,,Dneska k nám přijdou kromě Siriuse a Amélie s dětmi i Frank s Alici a Remus s Cissy spolu s dětmi. Tak poznáte někoho dalšího, s kterým si budete moct hrát,"řekla Dudleymu a Dianě.
,,Těším se,"usmála Diana. Dudley ten neřekl nic a tvářil se kamenně.
Lily věděla, že to s Dudleym nebude jednoduché. Byl totiž od svých rodičů zvyklý, že dostal co chtěl.
(Jinak ano zde jsou Frank a Alice zdraví a zde Lucius v boji umřel a Remus je s Cissy)
Flashback:
1.11. 1981:
Když se druhý den Lily a James probudili, tak uslyšeli z venku Longbottom manoru nějaký rachot.
Ano, po tom útoku u nich doma byli u Longbottomových. Lily poslala Alici patrona a oni odešli k Longbottomových spolu se Siriusem, Amélií a Remusem.
,,Hůlky ven,"zasyčel James a vykradli se na chodbu.
Harry spal mezitím u Nevilla, kde spala s nimi i Améliína neteř Susan, o kterou se, když byli její bratr a švagrová zabití Voldemortem v boji s ním a smrtijedy starala.
Na chodbě byli i ostatní.
,,Alice běž hlídat děti,"šeptl Frank. Alice kývla a ostatní šli k bráně, kde se snažili dostat Lestrengeovi a Skrk junior.
A byl to napínavý boj. První byl vyřízen Bárty Augustou a Amélií.
Pak pomohli Remusovi omráčit Rudolphuse pak Jamesovi Rabastana a nakonec to ,,nejlepší" a to Bellatrix.
Amélií se podařilo jí trefit Reductem, když vyslala na Siriuse smrtící kletbu, které se dokázal vyhnout.
Pak James zavolal pomocí patrona bystrozory a ti je poslali do Azkabanu.
Konec flashbacku
~
Jinak Frank a Alice kromě Nevilla mají i Lauru, která je stará jako Mia.
Když se seznámili, tak Diana se hodně dala do řeči nejvíc s Kristy. Dudley mrzí nimi jen mlčky seděl.
,,Nebude to s ním jednoduché,"řekla Lily. ,,Nech ho ať se rozkouká,"řekl jí James. ,,Byl zvyklý na svoje prostředí. Ikdyž máš pravdu, bude těžké ho předělat, aby nebyl jako jeho otec."
ČTEŠ
Jménem Dursley srdcem Potter
FanfictionLily a James té halloweenské noci nezemřou. Místo toho mají další tři děti. Mezitím u Lilyiné sestry devítiletý Dudley Dursley a jeho mladší sestra Diana začnou vykazovat známky magie. A jsou svými rodiči popření. Vezmou je Lily a James k sobě?