6. Kapitola

52 7 4
                                    

Když dojeli na Potter manor Lily zavolala:,,Děti jsme doma!"
,,Mami Will mi tentokrát vzal to nádobíčko na hraní!,"bylo už slyšet Ivy.
,,Mami ale to nebylo schválně,"slyšeli chlapecký hlas. ,,Na oplátku s tou panenkou mi vzala rytíře!"
,,Promiň mami, ale bylo těžké ty dva uklidnit, aby si navzájem všechno vrátili,"slyšeli Harryho.
,,Pravda,"řekla Mia. ,,Pojďte se mnou a s Harrym za rodičema, už jsou tady s bratrancem a sestřenici. Chcete je přece poznat,"promluvila k mladším sourozencům. ,,Jo!,"křikli navzájem.
         ~
Za chvíli čtyři Potterovic potomci byli dole. ,,Tak tohle je vaše sestřenice Diana a tohle váš bratranec Dudley,"představil James děti Dursleyovy.
,,Já jsem Harry,"řekl černovlásek a podal jim ruku.
,,Euphemie,"udělala totéž Mia. ,,Ale říkejte mi Mia prosím."
,,Ivy,"udělala totéž jejich mladší sestra.
,,William,"udělal také mladší syn Potterových. ,,K službám,"usmál se a Dianě políbil ruku.
,,Co je ten Sirius všemu učí,"pomyslela si Lily.
Dudley neřekl nic, jen neochotně řekl:,,Víme samozřejmě, že jste naší bratranci a sestřenice. To říkat nemusíte, nejsme hloupí."
Diana svého bratra probodla pohledem a nechápala, proč není vděčný, že je jejich teta a strýc k sobě vzali, když jejich rodiče na ně kvůli magií poslali pryč. Řekla s potěšením:,,Je hezké vás poznat."
           ~
Lily pak šla svému synovci a neteři ukázat pokoje, aby si mohli vybalit věci.
,,Tak Dudley tenhle je tvůj,"dovedla synovce do místnosti.
,,Udělala jsem ti to modrý, jestli máš teda modrou rád,"řekla rudovláska.
,,Mám rád modrou,"řekl suše Dudley a začel si vybalovat.
Lily pak vzala Dianu do dalšího pokoje a zeptala se:,,Máš ráda fialovou?"
Pokoj pro Dianu udělala zase fialový. ,,Jsi hodná teto Lily,"řekla Diana. ,,Ani nevíš, jak jsem ráda. Přečteš mi prosím před spaním pohádku?"
,,Jo,"řekla vlídně rudovláska.
      ~
Večer když Lily přišla k neteři viděla jí plakat. ,,Všechno bude v pořádku,"objala jí. ,,Sice ti nemůžeme se strýcem nahradit rodiče, ale jste teď pro nás s Dudleym jako naše děti. Jménem Dursley srdcem Potter."
,,Jménem Dursley srdcem Potter,"řekla s potěšením Diana a Lily jí začela číst pohádku.

Jménem Dursley srdcem PotterKde žijí příběhy. Začni objevovat