5. Kapitola

46 8 2
                                    

,,Ahoj,"pozdravila Lily. ,,Já jsem vaše teta Lily a tohle je strýc James."
,,My víme, nejsme blbí,"odsekl Dudley. ,,Proč nás maminka a tatínek posílají pryč?",zeptala se Diana, která měla stále rudé oči plné slz.
,,To se jako nestydíš Petunie?!,"zeptala se rozzuřeně Lily své sestry. ,,Jsi fakt matka roku!"
,,To ty jsi naší rodinu zradila!,"křičela na ni Petunie. ,,Stala ses čarodějkou a součástí toho spolku!"
Lily se uchechtla a řekla:,,To ty jsi ostuda naší rodiny! Žádná normální matka by se nezřekla svých vlastních dětí!"
,,Vaše druhý jen blokují práci nás poctivě pracujících normálních lidí!,"vtrhl do obývacího pokoje Vernon a ani nepozdravil. ,,A ty si tou úchylností nakazila naše děti, kteří by zkazili Duncana a Delliah!"
Jamesovi už došla trpělivost a křikl chladně na švagra:,,TAKHLE UŽ O LILY NEMLUV! JE TISÍCKRÁT LEPŠÍM ČLOVĚKEM NEŽ TY!"
Do obývacího pokoje vešli Duncan a Delliah a nechápali proč tak jejich otce vidí.
,,Maminko, tatínku já vás nepoznávám,"řekla Diana. Vernon se chtěl na ni vrhnout, ale James ho odmrštil, že narazil do futer od dveří a Duncan s Delliah se krčili v rohu obýváku.
Diana opět začela plakat. Lily jí pevně objala a řekla jí i Dudleymu:,,Pojďme půjdeme domů. Máte všechno sbalený?"
,,Mají všechno v taškách,"řekla Petunie. ,,Dala jsem jim každému jednu, aby si tam dali všechno svoje, co se jim tam vejde.
James měl projistotu vytaženou hůlku a mířil jí na Vernona a Petunií, kdyby zase Vernon něco zkoušel.
,,Tak jdeme,"řekla Lily. Prošli kolem dveří. Vernon stále křičel bolesti, protože když narazil do dveří, tak se praštil do hlavy. Lily s Jamesem na ně oba s Petunií naposledy pohlédli se znechucením. Duncan a Delliah se stále krčili v rohu.
Když vešli ze dveří a Lily pomáhala Dianě nasednout tak Petunie na ně volala:,,Sbohem!"
Lily vytáhla hůlku a seslala na ni lechtivou kletbu.
Její sestra se začela smát jako blázen. Dudley se posadil dozadu vedle sestry a neochotně podal Lily svůj vak, která vzala i Dianin a dala je oba do kufru.
Poté usedla vedle Jamese, který si sedl na spolujezdce za volant a jeli domů.

Jménem Dursley srdcem PotterKde žijí příběhy. Začni objevovat