4. Kapitola

67 10 5
                                    

Lily ze dvou volných pokojů udělala pokoje pro svou neteř a synovce. Měla celou dobu na svou sestru vztek.
James jí řekl:,,Určitě se jim to bude líbit. Budou oba potěšení."
Byli u nich i Sirius a Amélie a ti byli z toho v šoku. Sirius měl stejnou reakci jako James, z toho co si ta Petunie dovoluje.
          ~
,,Tak Harry, Mio pohlídejte to tady teď,"řekla Lily po snídani svému synovi a dceři, protože věděla, že Ivy a William budou zase řádit. ,,Kam jdete?",zeptal se William.
,,Do Zobí ulice,"odpověděla Lily.
,,A co tam?",ptal se jí druhy syn.
,,Tam bydlí vaší bratranec a sestřenice,"odpověděla rudovláska. ,,Jsou čarodějové a teta se strýcem je už nechtějí."
,,A proč?",zeptala se Ivy.
,,Nenávidí magií,"řekla Lily.
           ~
Mezitím v Zobí ulici Dudley a Diana byli probuzení v šest ráno a oba rodiče jim řekli, že jsou blázni a že v osm hodin si pro ně přijedou jejich teta a strýc a jestli ne, půjdou do sirotčince.
Diana začela plakat, že se k ním vlastní rodiče takto začeli najednou chovat. A Dudley celý zbledl.
Matka jim dala každému tašku a řekla jim ať si do ní zabalí všechno jejich a co se jim tam vleze. A že všechno ostatní bude pak patřit Delliah a Duncanovi.
            ~
Lily a James byli v Zobí ulici přesně v osm hodin.
Lily měla mudlovský řidičák a proto dojeli autem.
Klidně by se přemístila, aby Petunií naštvala, ale nechtěla, aby je sledoval nějaký mudla.
Lily pak zazvonila na dveře a otevřela jim Petunie.
,,Nazdar,"řekla jí Lily sarkasticky. ,,Tak co vypadám pro tebe normálně?"
,,Klid Lily,"řekl jí James. ,,Kde jsou děti?",zeptal se chladně své švagrové. ,,Udělala si s nimi něco?"
,,Ne,"řekla. ,,Jsou v obývacím pokoji a čekají."
,,A pustíš nás dovnitř nebo chceš, aby nás viděli sousedé?",zeptala se jí schválně Lily. ,,Ačkoliv nerada pustím,"řekla jí sestra. Tak Lily s Jamesem vešli dovnitř a následovali Petunií do obývacího pokoje, kde už Dudley a Diana seděli se svými vaky s jejich věci v rukou.

Jménem Dursley srdcem PotterKde žijí příběhy. Začni objevovat